Mistä löydän hyvät farkut?

Esc1

Siis sellaset joissa näyttää perse hyvältä? Kaikis mun farkuis perse näyttää ihan oudolle :<

12

204

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikku_panda

      Aika vähän annoit vinkkiä. Liu Jo tai Freddy? Näissäkin?

    • Onlyn farkuissa saat perseen näyttämään hyvältä,kunhan vaan ovat sopivat(tiukat!!!),ja oikeeta farkkukangasta eikä mitään v#tun stretsiä.

    • kuvakuva

      Kuvaa perseestä että nähdään onko se oudon näköinen, epäilen ettei ole mitenkään hirveän outo.

    • muotoilevat_alushousut

      Missä vaiheessa nimenomaan farkuista on tullut takapuolen muotoilussa käytetty vaatekappale? Kannattaisiko takarasvakerrosten muotoilu hoitaa ennemmin vaikka shaping-alushousuilla, eikä väkisin farkkuja yritä hankkia ko. tarkoitukseen.

      Hyvät farkut puolestaan valmistetaan paksusta ja jäykästä purjekankaasta (denimistä), ja kysessä on mm. entisaikojen kaivostyöläisten käyttämä suojavaate.

    • Wha

      Treenaa perse hyväksi ni ei tarvii farkkuja etsii sen perusteella :-D

    • pikku-panda

      Ei sitä voi shaping-alushousuilla hoitaa. Oletko sovittanut niitä? Se missä ne loppuu esim lahkeessa näkyy läpi kireissä farkuissa ja paljastaa mitä siellä alla on.

      Ei rasva ole ainoa muotoiltava asia. Usein halutaan muuttaa takapuolen muotoa. Treenissä tulee yleensä geenien mukaiset muodot, niihin ei voi paljoa vaikuttaa sillä miten treenaa. Jos halutaan muutosta tähän tarvitaan tietyt farkut.
      Esim Liu Jo -merkin jotkut mallit kaventaa jenkkakahvoja.

    • olifarkkuongelma

      Riippuu vartalotyypistä millaiset farkut sopii.
      Itse löysin vihdoin farkkumerkin mitkä sopii minulle: wrangler sara narrow. Eivät lökötä takapuolesta eikä tule pahoja vekkejä takareiden yläosaan.

      • olifarkkuongelma

        Ja lisäyksenä vielä edelliseen, minulla on melko lihaksikkaat jalat treenin seurauksena, ja silti reiteni mahtuvat noihin wranglerin farkkuihin (vaikka minulle sopivassa mallissa onkin nimenä sara narrow).
        Muissa merkeissä on ollut se ongelma, että jos mahtui reisistä, niin sitten lökötti takapuolesta ja myös eteen tuli sellaiset löysät pussit lonkankoukistajan kohdalle.
        Ehkä tuo wranglerin narrow on kapea nimenomaan lantion kohdalta, eikä niinkään reisistä.


    • HAmehame

      hame housujen päälle

    • Dieseljeans

      JC vaateliikkeessä (erikoistuneet farkkuihin) koulutetaan myyjät juuri tätä tehtävää varten. Itse ostin 140e farkut noin vuosi sitten. Kovassa käytössä ovat ja ehdottomasti hintansa väärti, koska näyttävät kestävän. Only on toinen suosikkini, hinta-laatusuhde on yleensä hyvä jos haluaa vähän pihistää, mutta silti saada hyvännäköiset farkut. JC on kyllä asiantuntevuudellaan noussut ehdottomaksi ykköseksi mulle. Menet vain kauppaan ja kerrot mitä etsit, pari sovitusta, ja pian olet löytänyt mitä etsit. Säästän aikaa ja hermoja - kiitos

    • Teinitohtori

      Jos on lihaisa, pyöreä peppu, näyttää se hyvältä vaikka perunasäkkiin käärittynä.

    • Dr.Denim4everrrr

      Dr.Denimit saa kyllä takapuolen näyttämään hyvältä, ja ovat jalassakin mukavat. Ainoa miinus on, että housuista väri lähtee aika nopsaa.. Kannattaa siis tuuletella ja tahroja poistaa vain niistä kohdista joissa se on tarpeellista konepesun sijaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11111
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3103
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      215
      2962
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1746
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      52
      1672
    9. 85
      1648
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe