Olen surullinen :(

Sad__

Miten tämän edes aloittaisi... Olen aina päässyt helposti treffeille, ulkonäöstäni kuulen suurimmaksi osaksi hyvää. Hyvin harvoin kukaan sanoo mitään pahaa. Kroppani on joillekin liian iso, en kuitenkaan ole lähelläkään valasta ja olen ihan sujut tällaisena, en häpeile liikkua ihmisten ilmoilla kroppani kera. Ja tosiaan en ole mikään ISO kuitenkaan.

Minuun ihastuneista tiedän ainakin 10-13, nuo 3 ovat vähän epäselviä, kiinnostuneilta ovat vaikuttaneet mutta ihastuksesta en tiedä? Samoin olen käynyt ulkona lukuisten eri miesten kanssa enkä voi heidän tunteistaan tietää, nuo 10 ainakin ovat varmoja.
Taannoin olin ulkona yhden kiinnostuneen oloisen miehen kanssa, hän oli todella kiltin oloinen ja todella kuvittelin, että tapaamme toistekin. Sovimme jo seuraavat treffit, mutta seuraavana päivänä miestä ei kiinnostanutkaan :( Kaikki ovat kauhean vastahakoisia kertomaan syytä lemppauksille, vaikka nimenomaan pyydän heitä kertomaan. En enää tiedä mistään mitään :( Myönnän, että olen ehkä liian tottunut siihen, että monet miehet ihastuvat... Nykyään olen useammin sujut kuin epäsujut itseni kanssa, enkä varmasti ole tylsä persoonakaan! Sitä ei voi kukaan käyttää syynä lemppaamiselle, koska minusta irtoaa naurua, empatiaa, syvällisyyttäkin ja olen huomaavainen ihminen. Spontaanikin.

En tajua miten voin olla nyt kiinnostava ja seuraavana päivänä en olekaan :( Tuntuu että en ole loppujen lopuksi yhtään mitään kenellekään.

Haluaisin vain kaivautua peiton alle nukkumaan ja herätä joskus vuosien päästä onnellisena.

Sattuu :( joku on sanonut vaikkapa että en ole niin samanlainen persoona kuin hän. Tätä en ymmärrä, jos juttelu on sujunut ihan luontevasti. En vain tajua missä mättää!!

19

872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chinnan

      Niin tuttua :(

      Itsekin nyt pari kertaa tapaillut yhtä kaveria mutta yhtään en tiedä missä mennään. Itse olen ihastunut ja kertonutkin sen, kaveri vastailee neutraalisti takaisin. Ihan kuin itse joutuisin pitämään yhteyttä pelkästään. Sanois sit suoraan jos ei kiinnosta.

    • Sad__

      Minua hävettää alleviivata pinnallisia seikkoja, mutta tuskin olisin parempi ihminen, jos esittäisin, ettei minuun kukaan ihastu eikä kukaan jakele kehuja. Millainen ihminen sopii seuraavista treffeistä, vaikkei ole aikeissa tavata enää? :( Kusipäinen tietysti, mutta asiasta pelottavan tekee se, että tämä mies vaikutti vilpittömältä. Ehkä olen vain tyhmä. Ei pitäisi vetää ihmisistä hyviä eikä huonoja johtopäätöksiä liian nopeasti, mutta joistain ihmisistä vain tulee niin vilpitön vaikutelma, että tuntuisi tyhmältä epäillä.

      EN TAJUA MITEN KIINNOSTUS VOI SAMMUA YHDESSÄ YÖSSÄ! Vai oliko kaikki pelkkää laskelmoitua feikkishow'ta? En edes tapaile sulavasti puhelevia pelimiehiä, joista aistii peluritaipumukset ylipursuilevista kehuista ja liian sujuvasta sanailusta. Suosin ihan tavallisia miehiä :( Pelkään että katkeroidun. En vain voi ymmärtää.

    • tee.asialle.jotain

      Jos itsekin tiedostat että kroppasi on iso niin oletko ajatellut tehdä asialle mitään?
      Miehet on visuaalisia ja miehet arvostaa naisen hyvää kroppaa joten jos panostat asiaan niin varmasti miesten kiinnostus lisääntyy dramaattisesti.

      Tässä kuvassa oma ihanteeni kaikinpuolin:
      http://www.girlswithmuscle.com/images/full/555293241.jpg

      • Sad__

        Luepa uudestaan se kohta, jossa puhuin kropastani.


      • Sad__

        Niin ja kiva että sinun ihanteesi on lihaksikas nainen, miten se minuun liittyy? En ihaile lihaksikasta kroppaa enkä sellaista halua. En myöskään mieheltä.
        Tosiaan kropastani sanoin, etten ole ISO. Jotkut tavoittelevat alipainoista naista, ja sellaisille olen liian iso, mutta se nyt ei paljon vaakakupissani paina.


    • valas12

      Repesin tolle "en ole kuitenkaan lähellekään valasta"

    • ulkonäöstähuolimatta

      ...

    • hiihtoveikotry

      Sellaista ikävä kyllä nykyään on. Itsellä ollut vastaavia miehiä varmaankin lähemmäs tusina viime kesästä lähtien. Tosi mukavia treffejä (ei seksiä), jatkosta puhutaan, mutta mitään ei kuitenkaan enää tapahdu, jos kerran tai jopa kaksi nätisti perään kyselee, vastauksena jotain kummallista luistelua.

      • Sad__

        Tunsin ja tunnen itseni todella tyhmäksi, miksi uskoin niin herkästi. Ja miten niin vilpittömän oloinen ihminen voi ollakin niin kiero. Ei tässä kannata keneenkään luottaa, tosin ei ole ketään, johon edes tarvitsisi luottaa, koska ei ketään kiinnosta. Pari eksää saattaa miettiä, mutta tuskin välittävät. Toinen on ollut minuun yhteydessä eron jälkeen, eli jonkun verran miettinyt ainakin, mutta miettiikö enää? Sitä ei voi tietää. Ei sekään kai mihinkään vaikuta, vaikka miettisikin. Vihaan elämääni, masentaa tämä kaikki paska. Miksi minusta piti tulla tällainen.


    • Sad__

      Olen aina ihmetellyt, mistä ihmeestä jotkut saavat rohkeuden päästää itsensä päiviltä. Mistä voi saada sellaisen voiman tehdä lopullisen päätöksen? En käsitä. Olen on/offina miettinyt kuolemaa useita vuosia. Hyvät kaudet saavat minut ihmettelemään moisia mietteitä ja ne tuntuvat aivan vierailta. Kun taas huonoina kausina muistan tasan tarkkaan miksi sitä haluan. Sääliä en taas halua keneltäkään, eikä tämä ole mikään "hätähuuto" vaan totuuden sanomista. En ikinä kertoisi lähimmäisilleni millainen oloni on todellisuudessa. Vähättelen sitä aina, sulkeudun ja haluan vain olla yksin. Suutun uteluista ja ahdistun lisää, koska haluaisin kertoa mutta en todellakaan "voi."
      Yksi ongelmani on se, että ajattelen kuin idiootti, että jos joku pitää näkemästään, hän huomaa että olen ihana ihmisenä ja innostuu minusta. Mutta niin ei aina tapahdukaan. Enkä minä voi käsittää syytä.
      Kaikenlainen ulkonäkövouhotus hävettää. Rakastan kehuja, rakastan huomiota, mutta en tavallaan tunnista itseäni niistä. Olen hävettävän pinnallinen, ja silti herkkä ja rikkinäinen. Joskus ajattelen, miltä mahtaa tuntua olla nainen jolla riittää miehiä. Sitten tajuan, että olen yksi heistä. Sitten ajattelen, että luulen itsestäni vain liikoja. Ja lopulta koko homma hävettää; miksi vouhotan taas jostain pinnallisesta.

      Olen ihan sekasotku sisimmässäni ja kaikki on ihan outoa ja sekavaa. Eipäs juupas ja sitä rataa, ihan hukassa koko nainen.

    • Naikkonen25vuotta

      Jospas se mies oli vain kohtelias kun suostui toisiin treffeihin? Oikeasti ei kiinnostanut muttei kehdannut päin naamaa sanoa, raukkamaista mutta minkäs teet?
      Hieman kyllä säälittää että yhtien treffien jälkeen masentuu jos joku ei kiinnostu? Huh huh.. Jos kerta kymmenen miestä kiinnostuu ja yksi ei, niin mikä pointti jäädä roikkumaan?
      Uusia vaan tapaamaan ja angstit pois!

      • Sad__

        Ei kai minussa roiku samaan aikaan 10 miestä, ne ovat miehet elämäni varrella joiden tiedän olleen ihastunut. Sitten on ollut kiinnostuneita mutta sehän ei aina tarkoita ihastumista.
        Sitä juuri en ymmärrä, kun tämäkin mies oli ihan tavallinen ja juttu luisti luonnollisesti, mutta sitten ei kiinnostakaan. Mistä sellainen johtuu, en tajua. Jos joku sanoisi minulle suoraan vaikka että "en kiinnostunut koska sinä et ole samanlainen nörtti kuin minä", minun olisi helppo hyväksyä se. En edes haluaisi olla nörtti.
        Tai jos joku ei kiinnostu minusta siksi, että... Mitäs tähän keksisin.. Vaikka siksi että en halua muuttaa paikkaan X, joten yhteiselosta ei tulisi mitään. Se olisi aivan fine, minä pidän nykyisestä asuinpaikastani enkä olisi moksiskaan. Mutta jos juttu lentää luontevasti ja silti minusta ei kiinnostuta, niin kyllä se tuntuu pahalta.
        Minusta on hölmöä muilta ihmisiltä vähätellä tuntemuksiani siksi, että "yksi mies nyt oli tuollainen." En kai minä ole viime viikolla aloittanut deittailua, eikä tuo ollut ensimmäinen huono kokemus.

        En vain ymmärrä tuollaista. Jos olisin kännäävä bileprinsessa, ymmärtäisin ettei kiltit ja rauhalliset miehet kiinnostu. Mutta kun en ole sellainen.


    • Naikkonen25vuotta

      Lisättäköön vielä että mielenterveysongelmat tuskin houkuttavat miehiä jäämään? Huono itsetunto, masennus ja muut ongelmat saattavat näkyä pitkän matkan päähän. Kun mies ne haistaa niin varmasti lähtee.
      Ensin oma pää kuntoon ja sitten treffeille!

      • Sad__

        Ei kai kukaan ulkopuolinen näe mitä pääni sisällä tapahtuu. Ei minusta mikään epätoivo paista läpi, annan itsekin pakkeja. Olen toisaalta myös ymmärtäväisempi kuin moni mies, en esimerkiksi heitä pyyhettä kehään ekasta pikkumokasta tai vaikka treffit eivät olisi olleet unelmien täyttymys, saatan antaa toisen mahiksen ja katsoa mitä tuleman pitää. En tuomitse liian herkästi. Ja vaikka toisen ulkonäkökään ei saisi kipinöitä leiskumaan, saatan silti suostua treffeille. Eiväthän kaikki ole kuvauksellisia.

        Toki epämiellyttävän näköisen kanssa en lähde ulos, mutta ymmärrätte mitä tarkoitan.


    • Ammattikalastaja

      Valaitakin on paljon eri kokoisia !

      • Sad__

        Ai niinkö... No jos olen sitten sellainen söpö pikkuvalas?


    • Naikkonen25vuotta

      Vaikkei se huonoitsetunto tai masennus näy päälle heti, tulee se joskus ilmi suhteessa. Olen monia suhteita (monet omani mukaanlukien) nähnyt kaatuvan huonoon itsetuntoon. Kiukutellaan, ollaan mustiksia, vainoharhsisia, koetaan että on huonompi kun kumppani eikä tämän arvoinen ja kiukutellaan syyttä. Pahimmissa tapauksissa aletaan rajoittaa kumppanin elämää, muokkaamaan toista tai pelätään niin paljon että toinen jättää, että ollaan riippuvaisia ja roikkuvia. Hyvä itsetunto paistaa kauas ja houkuttaa tutustumaan.. Ylimieliset sitten erikseen.
      Oman elämäni olen ollut todella huonolla itsetunnolla varustettu, mutta kasvaessani aikuisemmaksi olen todennut että kyllä itseään täytyy rakastaa ensin ja sitten muita.
      Nyt onkin kiva mies tupsahtanut elämääni :)

    • Näin.sanoisin

      "Yksi ongelmani on se, että ajattelen kuin idiootti, että jos joku pitää näkemästään, hän huomaa että olen ihana ihmisenä ja innostuu minusta. Mutta niin ei aina tapahdukaan. Enkä minä voi käsittää syytä."

      Jotkut voivat olla toisen kanssa vain siksi että hän näyttää hyvältä ja on mukava, mutta yleensä hyvään suhteeseen vaaditaan se että aidosti viihtyy sen toisen kanssa ja pitää häntä sellaisena ihmisenä jonka kanssa voi kuvitella yhteiden tulevaisuuden.

      Ei siihen miehen käytökseen mitään muuta vaadita kuin se että hän ajatteli ettette ole toisillenne sopiva pari. Ei sinussa tarvitse olla hänen mielestään mitään sen kummempaa vikaa. Ei vaan synkkaa.

      Olen minäkin tavannut vaikka kuinka paljon kauniita ja perusmukavia naisia, joiden kanssa en kuitenkaan yhteen haluaisi. Liian erilainen luonne, erilaiset arvot, erilaiset kiinnostuksen kohteet tms. Tai sitten ei vaan kiinnostu toisesta mitenkään kun juttelee hänen kanssaan. Olen minä joskus käynyt treffeilläkin siksi että nainen on tuntunut ihan mukavalta, mutta en ole sitten jatkanut tapailua, koska ei ole minkäänlaista kipinää. Kyllä minä pidän montaa naispuolista työkaveriakin mukavana ja hauskana, mutta en silti ole heistä kiinnostunut romanttisessa mielessä.

      Vähän silti kiinnostaa että oletko nyt ihan oikeasti kiinnostunut siitä miehestä, vai käykö ne pakit vain sinun itsetuntosi päälle kun olet tottunut siihen että miehet ihastuvat, mutta se mies ei ihastunutkaan? Ihan sama millainen olet, et kuitenkaan ole koskaan kaikkien mieleen, eikä tarvitsekaan olla.

    • Anonyymi

      :(

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe