Kiinalainen tyttöystävä

peter110

Tämmöinen tapaus. Minä se olen jo tuntenut 4 vuotta tai tuntenut niin hyvin kuin nyt puhelimen,whatsappin, ja emailin kautta voi toisen tuntea. Joka sana on totta mitä kirjoitan. Elämäni oli aika pohjalla henkisesti jokunen vuosi taaksepäin ja luulin löytäväni 4 vuotta sitten ihanan kiinalaisen 24 vuotiaan nuoren tytön tai nainenhan tuon ikäinen jo on. Kolme kertaa olemme sopineet tapaamisen, mutta joka kerta on ollut joku ongelma siellä päässä kun tapaamis aika lähestyy. Että haluaa järjestää vanhat velka asiat siellä valmiiksi että se ei häiritse meidän elämistä siellä

Jo kolme vuotta sitten hän alkoi pyytämään rahaa. Ja minähän olen lähettänyt useita tuhansia euroja sinne. Viisitoista tuhattakaan euroa ei riitä mitä olen lähettänyt sinne. Hän on sanonut että hänellä oli ennen jokin netti online vaatekauppa ja hänen sanojensa mukaan joku varasti hänen tunnusluvut tai jotain sellaista ja sen jälkeen hän ei pystynyt enään käyttämään sitä netti kauppaa.

Koskaan hän ei ole tullut minkään video puhelun kameran eteen että kasvot näkyisi. Kuulemma stressaan häntä jos pyydän lähettämään video itsestään. Toisaalta eivät kaikki pidä olla videokameran edessä. Kuvia olen kyllä hänestä nähnyt

Sitä vähän olen kummastellut että minkäköhän takia hän on vaihtanut puhelin numeronsa ainakin kolmeen kertaan näiden parin vuoden aikana.

Ajattelen vaan että miten noin nuorella joka on nyt 28 vuotias voi olla kiinassa euroiksi muutettuna yli 20 000 euron velat tai oli puolet enemmän. Hän on näyttänyt minulle kuvia jostain asunnosta jonka hän ainakin väittää olevan jokin 150 neliön vuokra asunto missä hän varastoi samassa paikassa niitä myymiään vaatteita. Ajattelin vaan että saako muka vuokra asunnossa jotain talo remonttia alkaa tekemään kuten seiniä maalata vuokraasunnossa. Ja onko kenelläkään kokemusta että voiko kiinassa saada 150 neliön kerrostaloasunnon minkä vuokra vain 900 euroa puolelta vuodelta ja paikka Anshan pohjois kiinassa. Olen tässä monta kertaa meinannut että menen sinne paikan päälle katsomaan mikä siellä osoitteessa on tlanne minkä hän minulle antoi.

Ennen kuin joku alkaa sanomaan jotain tyyliin että kyllä olet naivi tai hyväuskoinen niin luuletko että en itse ole miettinyt monta kertaa että jos joku vaan nauraa minulle siellä!

En vaan halua niin ajatella että joku olisi vaan huijannut minua. On täällä rehellisiäkin ihmisiä

23

540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peter110

Tässä on aikaisemmin kirjoittamani teksti

• ChinaDragon

Miten voit lähettää ulkomaille kertomasi summan, mitä se vaatii ja kerrotko mikä on kiinalainen pankkikäytäntö, voitko avata hieman:)

• Peeeteeer

Ihmeellistä peter110 hiljeni, peeeteer...... Peeeteer....höh olikohan Peterillä munia ollenkaan? Taisi olla palstan sika-amalia vauhdissa.

• ChinaDragon
        Peeeteeer kirjoitti:

Ihmeellistä peter110 hiljeni, peeeteer...... Peeeteer....höh olikohan Peterillä munia ollenkaan? Taisi olla palstan sika-amalia vauhdissa.

Tuossa jutussa on paljon samaa mitä siskojen suosimassa Regina lehdessä aikoinaan. Pitää jo olla ammattimainen kuvitelmakirjailija joka tuollaisia juttuja väsää. Taustatiedon etsimisestä lähtien mutta unohtaa tarkistaa tarinan kannalta ne tärkeimmät faktat.

Täytyy sanoa, joillakin on aikaa jopa tuollaisten sepustusten kirjoittamiseen.

• dfhhjddgjg
        ChinaDragon kirjoitti:

Tuossa jutussa on paljon samaa mitä siskojen suosimassa Regina lehdessä aikoinaan. Pitää jo olla ammattimainen kuvitelmakirjailija joka tuollaisia juttuja väsää. Taustatiedon etsimisestä lähtien mutta unohtaa tarkistaa tarinan kannalta ne tärkeimmät faktat.

Täytyy sanoa, joillakin on aikaa jopa tuollaisten sepustusten kirjoittamiseen.

No onhan tämä jo kehitystä armaalta sika-amalialta, ennen hän vain otti röyhkeästi kopsun joltain blogista tms. tai sit vain käänsi jonkun enkkukielisen väkerryksen google kääntäjällä ja postasi tänne, on tämän niin osaava täti tämä Helsingin asiakaspalvelussa päänsä hajottanut MUMMO.

• ChinaDragon

Olipa taas avautuminen:)

Välillä tuntuu ettei kirjoittajalla ole kaikki ihan kotona. Mielessä vain Aasian horot ja eniten taitaa kismittää se jos miehet ovat valmiita niille maksamaan seksistä. Voiko tuosta vetää sen johtopäätöksen ettei kirjoittaja saa seksiä miehiltä vaikka olisi valmis siitä maksamaan?

Mikä on vienyt ihmisen noin katkeraksi?

• ElämäSyönytHäntä
        ChinaDragon kirjoitti:

Olipa taas avautuminen:)

Välillä tuntuu ettei kirjoittajalla ole kaikki ihan kotona. Mielessä vain Aasian horot ja eniten taitaa kismittää se jos miehet ovat valmiita niille maksamaan seksistä. Voiko tuosta vetää sen johtopäätöksen ettei kirjoittaja saa seksiä miehiltä vaikka olisi valmis siitä maksamaan?

Mikä on vienyt ihmisen noin katkeraksi?

Juu huvittava, mutta myös hyvin säälittävä tapaus tämä sika-amalia on. Kyllä se on ottanut koville tällä reppanalla, tieto että minulla on asunto myös ulkomailla :) Ei muuten ole mitenkään harvinaista, vaan järjestään on miehet hommanneet kämpän vaimojensa kanssa heidän kotimaastaan. Vaimoni palkanmaksaja on kyllä yksityinen sairaala, ja edelleen tämä akka saa miettiä ihan rauhassa olenko työnjohdossa vai yrittäjänä pienessä päässään, ainakin se on ottanut kovasti voimille tämän asian pähkäily, jo vuoden verran kohta on samaa jankannut ja hieromo juttuja taas lähemmäs 10 vuotta, joten taudin kuva o kyllä pahasti päässyt kroonistumaan sika-amalialla.

• sfdffdf

No mutta vaikka moni muu mies ei vaivaudu vastaamaan sinun jatkuviin hieromo huorittelu teksteihisi, niin voit olla aivan varma, että he pitävät sinua täysin seinähulluna tapauksena, aina silloin tällöin joku sen myös sinulle sika-amalia mainitseekin. Tämä olikin taas vika viesti, laitan jatkossa taas copypastena seinähullulle vastaukset. :D

• peter110

en ole mitään hiljentynyt ei vaan ole yleensä aikaa näille palstoille kirjoitella. Ei ole minkään järjestelmän kautta siirretty mitään. Valtuutin käyttämään korttia kun tarvitsi mutta se siitä. Eipä ole enään koodeja

• OnhanNäitäLehdis
        peter110 kirjoitti:

en ole mitään hiljentynyt ei vaan ole yleensä aikaa näille palstoille kirjoitella. Ei ole minkään järjestelmän kautta siirretty mitään. Valtuutin käyttämään korttia kun tarvitsi mutta se siitä. Eipä ole enään koodeja

Kas kummaa peter110 muuten niin hiljainen nousikin, kuin fenix lintu tuhkasta ja tietysti sika-amalian kanssa samaan aikaan. Kuka muuten yleensä olisi niin tyhmä, että ilman näkemättä livenä ja varsinkin ei edes web kameran kautta ole nähnyt, niin lähettelee kymmeniä tuhansia ulkomaille rahaa, no tietysti pönttöpää sika-amalia, hänen sukunsa on näin tehnyt oliko se velipoika? no ei kauas omena puusta putoa, nimittäin sika-amalia itse rahoittaa rattopoikansa edesottamuksia Suomessa ja rattopojan sukua, vai onko sulla sika-amalia salaperäinen Yhdysvaltain lentäjä ässä, joka tarvitsee pientä supportia Nigeriaan kuukausittain?

• dududuhfeiu
        ElämäSyönytHäntä kirjoitti:

Juu huvittava, mutta myös hyvin säälittävä tapaus tämä sika-amalia on. Kyllä se on ottanut koville tällä reppanalla, tieto että minulla on asunto myös ulkomailla :) Ei muuten ole mitenkään harvinaista, vaan järjestään on miehet hommanneet kämpän vaimojensa kanssa heidän kotimaastaan. Vaimoni palkanmaksaja on kyllä yksityinen sairaala, ja edelleen tämä akka saa miettiä ihan rauhassa olenko työnjohdossa vai yrittäjänä pienessä päässään, ainakin se on ottanut kovasti voimille tämän asian pähkäily, jo vuoden verran kohta on samaa jankannut ja hieromo juttuja taas lähemmäs 10 vuotta, joten taudin kuva o kyllä pahasti päässyt kroonistumaan sika-amalialla.

Kumma kyllä sinulla vaikka olet "yrittäjä ja perheellinen mies," jaksat jauhaa vuodesta toiseen lumputtelemassa ja solvaamassa suomalaisia naisia, kertoo jo niin paljon sinusta itsestäsi että et ole kovin onnellinen ihminen. Ihan sama mitä sinä sanot, mutta et ole mikään varteenotettava ihminen!!

• ChinaDragon
        peter110 kirjoitti:

Lähetit siis visakortin ja siihen tunnusluvut ihan postin välityksellä, vieläpä tuntemattomalle naiselle. Varmasti ole aika hankala homma kopioida se katuosoite Anhuin kortteleihin harakanvarpailla:)

Kiinalaisille se on vaikeaa, nostan hattua jos olisit pystynyt kirjoittamaan 20 sanaisen sarjan numeroyhdistelmineen ihan vieraalla kielellä.

Lähettikö tyttö sen osoitteen WhatsAPP palvelimen kautta:)

• PusPusPus
        dududuhfeiu kirjoitti:

Kumma kyllä sinulla vaikka olet "yrittäjä ja perheellinen mies," jaksat jauhaa vuodesta toiseen lumputtelemassa ja solvaamassa suomalaisia naisia, kertoo jo niin paljon sinusta itsestäsi että et ole kovin onnellinen ihminen. Ihan sama mitä sinä sanot, mutta et ole mikään varteenotettava ihminen!!

" jaksat jauhaa vuodesta toiseen lumputtelemassa ja solvaamassa suomalaisia naisia, "

Jos niin teksin, niin siihen olisi hyvä syy vaikkapa jos huorittelet 10 vuotta täällä aasialaisia naisia :) ja toisekseen pönttöpää suurin osa suomalaisista naisista on fiksuja, tasokkaita ja mukavia naisia paitsi sinun kaltaiset mätisäkit, te olette tämän maan visvoja :)

" kertoo jo niin paljon sinusta itsestäsi että et ole kovin onnellinen ihminen. "

Jos nukut paremmin noin minusta ajatellen, niin se suotakoon sinulle, mutta minulle elämä hymyilee oikein hyvin, olen onnellisesti naimisissa, minulla on ihanat lapset, hyvä työ ja ystävät. Ainut, että sinunkaltaiset yhteiskunan pohjasakalle on annettu mahdollisuus oksentaa pahaa oloaan tänne, ja olettte ottaneet kohteeksenne rikollisin tavoin vähemmistöryhmän Suomessa, olen päättäväsisesti ottanut raskaaksi tehtäväkseni pistää sinulle mielipuolelle psykopaatille vastaan :D Ja teen sen niin kauan kunnes joko joudut oikeuden eteen (hyvin pian) tai päädyt hullujen huoneelle, joka olisi hyvin toivottavaa kohdallasi.

"Ihan sama mitä sinä sanot, mutta et ole mikään varteenotettava ihminen!!"

Minulle sinä edelleen edustat vain torakan ja suupielessä olevan valkoisen tahman välille sijoittuvaa, niin tärkeä sinä olet ja niin paljon sinä vaikutat muihin hehehhehe eli et yhtään pösilö, kunhan pidän hauskaa hullun pääsi kanssa, varmin tae että ukkosi ottaa jossain vaiheessa hatkat ja ties vaikka löytää mukavan naisellisen, hillityn, fiksun aasialaisen naisen, sinun kaltaisen raivopään sijaan.

• Katri_MK

Erittäin häiriintyneen ihmisen käsialaa. Pahaa tekee moinen pahuus.

• petri110
        ChinaDragon kirjoitti:

Lähetit siis visakortin ja siihen tunnusluvut ihan postin välityksellä, vieläpä tuntemattomalle naiselle. Varmasti ole aika hankala homma kopioida se katuosoite Anhuin kortteleihin harakanvarpailla:)

Kiinalaisille se on vaikeaa, nostan hattua jos olisit pystynyt kirjoittamaan 20 sanaisen sarjan numeroyhdistelmineen ihan vieraalla kielellä.

Lähettikö tyttö sen osoitteen WhatsAPP palvelimen kautta:)

tunnuskuvut annoin kortista mutta en mistään postista lähettänyt vaan ihan puhelmiella. Oliko vielä jotain

• gffhfghfh

Mistäs ARVASINKIN ETTEI SIKA-AMALIALLA LÖYTYNYT TIETOA... Persreijästään SE SIKA AMALIA NE MUSTA TUNTUU JUTUT YLEENSÄ FAKATAN KERTOO, NYTKIN VOITTE OLLA VARMA ETTEI PYSTY TUOMAAN MITÄÄN VASTA ARGUMENTTIA LÄHTEINEEN, TUTKIMUKSINEEN MUKAAN, KÄYTÄ SIAN PILLU GOOGLEA, OSAATKO? Vitsi, että repesin taas. Ja kyllähän se kertoo jotain jo SIKA-AMALIA älykkyydestä, kun osaa HUORITELLA, LUMPUTELLA JA KUTSUA APINOIKSI KANSANRYHMIÄ SITÄ KUTSUTAAN SIKA-AMALIA RASISMIKSI, JA RASISTI ON TUTKITUSTI HEIKKOÄLYINEN VINKS VINKS AMALIA. Kannattaisiko sinun SIKA-AMALIAn keskittyä parantamaan yleistietoasi? EI TAIDA LÖYTYÄ OIKEIN TIETOA PUHELIMEEN VASTAAJALTA ;) opettelemalla kirjoittamaan oikein omalla äidinkielelläsi EI OIKEIN ÄLYÄ KASVATETA TAI YLEISTIETOA KERRYTETÄ. Kyllä sinä SIKA-AMALIAolet sitten tyhmä SIANPILLUN NÄKÖINEN ÄMMÄ JA HENKISESTI OLET HYVIN SAIRAS :) !!!

Koska tunnustat olevasi vastuussa kaikista SUOMALAISMIESTEN solvailuista ja AASIALAISTEN huoritteluista, ELÄIMIKSI KUTSUMISISTA sekä lumputteluista? SIINÄ RIKOSNIMIKKEET VAAN KASVAA EIKÄ NE MUUKSI MUUT KEKSIMÄLLÄ MIELIKUVITUKSELLISIA VASTAVÄITTEITÄ, ESIMERKIKSI MIEHESI KUTUMINEN PEDOFIILIKSI EI TARKOITA KOKO KO. KANSANRYHMÄÄ TYHMÄ SIANPILLU, MUTTA AASIALAISTEN KAIKKIEN KUTSUMINEN ELÄIMIKSI SITÄVASTOIN ONKIN JO RIKOS IDIOOTTI SIAN PILLU, OLET SINÄ VAIN NIIN YKSINKERTAINEN ...

Olet vain palstan surkea luuseri skitso, joka hilluu ja päivystää palstaa JOKA PÄIVÄ. Ei kovin normaalia:-))Tämä on fakta! Koita sisäistää se, vaikka vaikeaa se tekee sinulle, Etkö tosissaan huomaa miten tyhmä sinä olet?

• ChinaDragon

...Lisäksi voin kysyä miten se tyttö voi käyttää WhatsAPP palvelua kun se on kielletty Kiinassa, ei toimi vaikka miten olisi kaunis tyttö:)

Mukavasti keksitty tarina, vaatii jos jonkinlaista mielikuvitusta...

• peter110

Kumma vaan kun minulla on hänen osoite myös mitä tietenkään täällä sano sinulle enk muillekkaan. Siellä voi käyttää vaikka you tube palvelua kun kiertää sen systeemin

• petri110

Hyvää jatkoa vaan

• Ihan hyvä trollaus.

• ChinaDragon

Vai niin, vai voi niitä kiertää:)

Ostin pimeiltä markkinoilta tv-antennin jolla voisi katsoa ulkomaalaisia ohjelmia. Yksi kerta kotiin palattuani oli antennit viety pois ja kysyin mistä vitusta ne tiesivät minun katsovan kiellettyjä ohjelmia. Kontrolli on taivaallisen aukion omaavaa. Nettiyhteyksiä kontrolloidaan, eivät väärät osoitteet jää huomioimatta. Puheluja seurataan ja viestejä avataan. Normaalia kontrollia jopa länsimaissa.

Jokainen joka oikeasti olisi asunut Kiinassa tietää ettei kannata kaivaa verta nenästään. Maassa maan tavalla, eikö niin?

• MrWang

Jos ei ole provo, niin mene nyt ihmeessä tapaamaan naistasi sitten mun kerta osoitteen tiedät. Selviääpähän millä tarkoituksella nainen on liikkeellä. Jos ei muuta niin rikosilmoitusta tekemään.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1390
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1345
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      289
      1235
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1095
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1041
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1028
    7. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1009
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      868
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      17
      833
    Aihe