Kiinalainen tyttöystävä

Peter110

Moi

En tiedä onko tää nyt oikea paikka kysellä mutta kysynpähän kumminkin :) Eli onko täällä ketään joka on ollut tai on samanlaisessa tilanteessa kuin minä,että on netissä tavannut henkilön ja aikoo mennä Kiinaan tapaamaan tyttöystävää? Mielenkiinnosta kysyisin että miten teillä ensimmäinen oikea tapaaminen sujui.Itse olen nyt puhelimella whatsappin kautta pitänyt tyttöystävääni noin kolme vuotta yhteyttä ja englannin kielellä mennään mutta ei minun englannin kieli maailman paras ole vaikka keittyykin koko ajan samalla kun kieltä käyttää.

Teillä joilla on samanlaisia kokemuksia niin mielelläni kuulisin lisää.Esim kuinka helposti minä voin saada Kiinaan pidemmän oleskeluluvan,minun tyttöystävällä on oma netti vaate kauppa ja sen perusteella minä voisin ilmeisesti saada jonkun työlupa viisumin Kiinaan jos minut liitetään siihen firmaan.

Paikka on pohjois Kiinassa minne olen menossa noin 700 km Beijingistä pohjoiseen.Miten se viisumi prosessi käytännössä etenee,koska minun tyttöystäväni pitää hankkia paikallisesti turvallisuus virastosta minulle lupa paparit.Niin lähetetäänkö ne sitten tänne Suomeen Sieltä Kiinasta minulle ja sitten minä menen suurlähetystöön viemään paperit täällä päässä?

Sen takia minä menen ensiksi Kiinaan asumaan tyttö ystävän luokse koska se on sillä tavalla helpompi saada sitten tyttöystävälle oleskelulupa tänne.En kyllä ymmärrä muutenkaan miksi sieltä tehdään ihmisten tulo tänne eurooppaan niin vaikeaksi.Ja esim seurustelu suhdetta ei lasketa että olisi perheen jäsen.

Valuutasta tiedän että esim 10 000 e Juaniksi muutettuna on iso raha Kiinassa ja tuosta pienemmäläkin summalla tulee erittäin hyvin toimeen Kiinassa.Siellähän voi saada 150 neliön asunnon missä on 900 e puolen vuoden vuokra.Että kun vertaa näihin hintoihin mitä täällä asunnot on niin kyllä halpa on.Tietysti esim vesi systeemithän siellä ei ole yhtä puhtaita kuten täällä kun suihkussakin pitää käyttää semmoista vedenpuhdistajaa kun vesijohto verkosta ei tule suoraan puhdasta vettä ja juoma vesi pitää ostaa pullotettuna.

Te ketkä olette jo esim Kiinassa käynyt ja kenties muuttanut yhdessä Suomeen takaisin asumaan,niin miten järjestitte asiat täällä päässä kun lähditte Kiinaan

Semmoista kysyisin että miten nopeasti sieltä ne oleskelulupa paperit voi saada kun tyttöystävä sinne minulle menee niitä valmistelemaan sitten

Hyvää kevään alkua.Toivoo tälläinen melkein 30 vuotias raitis mies

33

1747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peter110

Moi onko kukaan ollut samanlaisessa tilanteessa.Oliko paperi hommat miten iso prosessi kun tulitte tänne ja olitteko ensin Kiina muutaman vuoden

• yrittäjäyrjo

Miksi ihmeessä haluat tuoda tyttöystäväsi suomeen asumaan? Kun kiinassa vuokra-asunnot ja elämä on niin paljon halvempaa kuin suomessa.
      Jos tyttöystävällä on oma firma kiinassa niin miksi hän haluaisi muuttaa köyhäksi suomeen ja elää sossun varoilla. Tuo yrityksen pyörittäminen suomessa kun on maailman halvinta hommaa eikö niin? Ei taida elättää tuollainen nettivaatekauppa suomessa. Yrittäjälle lankeavat pakolliset maksut on senverran korkeita, että taitaisi mennä miinuksille. Helpompi sinun on muuttaa kiinaan hänen luokseen kuin hänen tänne.

Ei muuta kuin pakkaa reppusi ja mene. Rohkea rokan syö

• peter110

joo tuota samaa olen itsekin vähän miettinyt tai oikeastaan juuri sen takia me olemme tyttöystävän kanssa sopineet että minä menen ensin sinne,koska hän on sitä mieltä että me pystymme tienaamaan siellä paljon paremmin kuin täällä näillä minun töilläni tällä hetkellä.Sitten on eri asia kun alan tekemään omiin nimiin töitä täällä niin tulot nousee.Tyttöystävä on sanonut että voi sitten hoitaa kaikki kirjanpito työt.Mikähän siinä on että kiinalaiset hallitsee tuon business puolen niin hyvin.En tiedä miten siellä on mahdollista että netti kaupalla mikä myy vaatteita voi tienata jopa monia tuhansia euroja kuussa.Ja vuosi tasolla kun liike kannattaa voi euroissa muutettuina tienata kuin pääministeri täällä.

• peter110

sanon vielä sen että ei rahalla saa onnea

• sdgfxg

Juu, kiinassa tapasin nettituttavani, käytiin illallisella ja baarissa etc, mutta sitten samalle reissulla törmäsin toiseen kiinattareen ja sen kanssa olen nykyään naimisissa.

Tarinan opetus on se että siellä kiinassa naisia on ihan helkkaristi ja useimmat haluavat valkoisen miehen, eli paikan päällä sulle tulee runsaudenpula ja valintaongelma. Ei kannata liikaa sitoutua siihen nettituttavuuteen, lähde sinne avoimin mielin.

• peter110

Jos noin ajattelee niin sitten ei ole ollenkaan moraalia jos alkaa toisia katselemaan.Minä en halua ketään muuta.Minä olen uskollinen

• SuomenMiehet

• selukutaito

Jokainen lukee omalla tavallaan :)
        Minä en löytänyt linkistäsi mitään mainintaa erityisesti suomsta tai muustakaan maasta.

• SuomenToisetMiehet

Linkin takaa todellakin löytyy teksti, joka kannattaa lukea, vaikka linkki itsessään näyttääkin epäilyttävältä. Ei siinä kyllä suomesta puhuta mitään. Vaan länsimaalaisista miehistä. Jokainen lukee omalla tavallaan. Onhan suomalainen mies tavallaan länsimaalainen mies.

• factunfacktam
        SuomenToisetMiehet kirjoitti:

Linkin takaa todellakin löytyy teksti, joka kannattaa lukea, vaikka linkki itsessään näyttääkin epäilyttävältä. Ei siinä kyllä suomesta puhuta mitään. Vaan länsimaalaisista miehistä. Jokainen lukee omalla tavallaan. Onhan suomalainen mies tavallaan länsimaalainen mies.

Joo on, katsos Aasialaiselle kaikki muut valkoiset miehet paitsi ryss....edustaa länkkäriä, John Wayne tiedätkös luomakunnan kruunua, kunkkua ja arabit, mustat taas.....tiedät kyl.

• ChinaDragon

"Miksi ihmeessä haluat tuoda tyttöystäväsi suomeen asumaan? Kun kiinassa vuokra-asunnot ja elämä on niin paljon halvempaa kuin suomessa"
      No jaa, ei siellä enää halpaa ole.

Yhdellä eurolla saa nykyisin vain 6.6 rämpylää.

Kaupungeissa saat maksaa sen 4500-5000 rmb asunnosta jossa on jo mukava asua. Jos tuon muuttaa euroiksi se tekee jo 680-750 euroa.

"Helpompi sinun on muuttaa kiinaan hänen luokseen kuin hänen tänne"

Ei ole, Kiinaan on hankala saada pitempiaikaista viisumia jos ei ole työpaikkaa valmiina. Turistiviisumilla henkilön tulee poistua maan ulkopuolelle kerran kuukaudessa.

• Fishfaces_and_No_Tits

Lisäisin tähän vielä sen, että kiinalaiset naiset ovat kasvoistaan rumia sekä pojan vartalon omaavia

• peter110

Moi ei pidä paikkaansa.Minun silmissä tässä maailmassa ei kauniimpaa tyttöä olekaan mitä tyttöystäväni on:) Ja on muodokas varatalo kiinalaiseksi.Sitä paitsi sisin on tärkein minulle eikä ulkonäkö.Tuollla pohjois kiinassa missä hän asuu saa vuokrattua yli sadan neliön asunnon mikä maksaa puolessa vuodessa noin 900 euroa niin kyllä se aika halpaa on.Hän asuu noin miljoonan asukkaan kaupungissa mutta on kotoisin kaupungista jossa asuu kahdeksan miljoonaa ihmistä.Pidempiaikaisen viisumin ja oleskeluluvan sinne saa kun tyttöystävä hoitaa paperi asiat siellä päässä

• peter110

tarkoitan vartalo

• suominainenruma
        Fishfaces_and_No_Tits kirjoitti:

Lisäisin tähän vielä sen, että kiinalaiset naiset ovat kasvoistaan rumia sekä pojan vartalon omaavia

Töpselinokka lajin edustajana kannattaisi olla kirjoittelematta kauneus arvosteluita. Lisään vielä kynityn tukan ja perseessä roikkuvan selluliitin nami nami...

• varovainen

Kertomasi ja kysymystesi perusteella ei voi välttyä ajatukselta,että kaikki klassisen kusetuksen ainekset ilmassa, Olette keskustelleet useamman vuoden ajan,mutta koskaan
        ette ole toisianne tavanneet????? Olen samaa mieltä toisen kommentoijan kanssa eli mene itse paikalle toteamaan mikä on homman nimi. Pieni epäilys on aina paikallaan sillä kaiken sokeasti uskominen on lapsellista ja todella tyhmää. No,onneksi et ole rahaa lähettänyt.

• annelitempakka

Vai oletko?

• JOOOOOOOOOOOO

Mene itse sinne. Älä tuo sitä tyttöparkaa tänne slummiin. Elämänne on varmasti parempaa Kiinassa, kuin täällä Slummilandiassa

• pikkunuuskija

Kai sitä voi muualtakin kysellä Sherlock.

• ChinaDragon

Tässä on varmasti hyvä esimerkki missä ne henkilöt jotka eivät ole asuneet Kiinassa edes yhtä vuotta antavat ohjeitaan rinta äänellään...

Totuus on se että ulkomaalainen on Kiinassa 10 x kontrolloidumpi henkilö mitä olisi Suomessa. Jokainen vuosi tulee mennä terveystarkastukseen jossa tarkastetaan yleisterveys sekä mahdolliset tartuntataudit. En siis usko että esimerkiksi HIV-positiiviset ulkomaalaiset olisivat Kiinassa testituloksien varmistettua yhtään viikkoa.

Kiina kontrolloin ulkomaalaisia muutenkin aika tarkasti. Maan laissa on määritys missä ulkomaalaisen tulisi ilmoittautua sen kaupungin poliisille johon hän matkustaa. Onneksi ulkomaalaiset eivät ole yleisesti tietoisia tästä laista. Itselleni tämä asia tuli esille kun menin Kiinaan ja lounastin 12 poliisin kanssa, poliisipäällikkö ilmoitti minulle olenko tehnyt ilmoituksen saapumisestani. Laki myös määrää sen että ulkomaalaisen tulisi tehdä ilmoitus asuinpaikastaan jos muuttaa toiseen asuntoon. Tuota en myös miettinyt, asia tehtiin kuitenkin hyvin selväksi kun se huomattiin.

Kiinalainen nainen ei yleisesti ole kiinnostunut ulkomaalaisista. Kiinalaiset ovat nationalisteja. Nainen tekee suuren valinnan jos hän haluaisi seurustella ulkomaalaisen miehen kanssa. Kiinalaiset ovat yleisesti hyvin epäluuloisia jopa suomalaisia ihmisiä kohtaan.

Usein voi tulla valinta perheen ja miehen välille, perhe menee lähes aina edelle miestä, Miehiä saa uusia mutta perhettä ei voi vaihtaa.

Kuitenkin ja siitä huolimatta jos saat kiinattaren kiinnostumaan itsestäsi he ovat hyviä vaimoja. Kontrolloivia ja myös määrätietoisia.

Yleensä kiinalainen nainen tekee kun hän itse näkee, ei siten mitä itse haluat. Tuo vaihe tulee naimisiin menon jälkeen. On sopeuduttava yhteisiin tavoitteisiin. Et ole se määräävä henkilö vaikka haluaisit olla. Kiinalaiset ovat usein paljon määrätietoisempia mitä suomalaiset. He myös haastavat elämän omien tavoitteittensa toteuttamiseen. Jos et ole sellainen henkilö joka ne tavoitteet voisi täyttää olet ulkona koko suhteesta.

Kiinalaiset eivät yleensä katso ihastumisen olevan se tärkein asia, elämän sujuvuus on se mitä he arvioivat. Raha toki on aika tärkeä asia ainakin niille kiinalaisille jotka ovat tottuneet käsittelemään rahaa perhetaustansa vuoksi jopa enemmän mitä me suomalaiset.

Yleisesti ottaen kiinatar on haastava nainen. Tulevaisuuden tavoitteet ovat kirkkaina mielessä.

Jos haluat jonkun helpomman vaihtoehdon niin ota joku suomalainen joka on tottunut sosiaaliturvaan, tuo kulttuuri kun vaikuttaa siihen aktiivisuuteen joka ihmisissä on. Kiinalainen ei koskaan luota minkään maan sosiaaliturvaan vaan haluaa tehdä elämänsä ihan itse, luottaen omaan voimaan raha asioissa.

Haastavaa mutta niin antoisaa jos kaikki vain onnistuu.

Suomeen kiinalaista ei tosiaan kannata ottaa jos ei omaa yli 2500 euron kuukausipalkkaa, se kun taitaa olla jo se minimi "hyvinvointiin" jopa Kiinassa. Kiinalaisethan ajattelevat suomalaisten omaavan vähintään sen 3000 euron tulon, ilman tuota tasoa voi tulla kysymysmerkkejä joihin on vaikea vastata hyvinvointivaltion merkeissä.

• Kumustapo
        ChinaDragon kirjoitti:

Tässä on varmasti hyvä esimerkki missä ne henkilöt jotka eivät ole asuneet Kiinassa edes yhtä vuotta antavat ohjeitaan rinta äänellään...

Totuus on se että ulkomaalainen on Kiinassa 10 x kontrolloidumpi henkilö mitä olisi Suomessa. Jokainen vuosi tulee mennä terveystarkastukseen jossa tarkastetaan yleisterveys sekä mahdolliset tartuntataudit. En siis usko että esimerkiksi HIV-positiiviset ulkomaalaiset olisivat Kiinassa testituloksien varmistettua yhtään viikkoa.

Kiina kontrolloin ulkomaalaisia muutenkin aika tarkasti. Maan laissa on määritys missä ulkomaalaisen tulisi ilmoittautua sen kaupungin poliisille johon hän matkustaa. Onneksi ulkomaalaiset eivät ole yleisesti tietoisia tästä laista. Itselleni tämä asia tuli esille kun menin Kiinaan ja lounastin 12 poliisin kanssa, poliisipäällikkö ilmoitti minulle olenko tehnyt ilmoituksen saapumisestani. Laki myös määrää sen että ulkomaalaisen tulisi tehdä ilmoitus asuinpaikastaan jos muuttaa toiseen asuntoon. Tuota en myös miettinyt, asia tehtiin kuitenkin hyvin selväksi kun se huomattiin.

Kiinalainen nainen ei yleisesti ole kiinnostunut ulkomaalaisista. Kiinalaiset ovat nationalisteja. Nainen tekee suuren valinnan jos hän haluaisi seurustella ulkomaalaisen miehen kanssa. Kiinalaiset ovat yleisesti hyvin epäluuloisia jopa suomalaisia ihmisiä kohtaan.

Usein voi tulla valinta perheen ja miehen välille, perhe menee lähes aina edelle miestä, Miehiä saa uusia mutta perhettä ei voi vaihtaa.

Kuitenkin ja siitä huolimatta jos saat kiinattaren kiinnostumaan itsestäsi he ovat hyviä vaimoja. Kontrolloivia ja myös määrätietoisia.

Yleensä kiinalainen nainen tekee kun hän itse näkee, ei siten mitä itse haluat. Tuo vaihe tulee naimisiin menon jälkeen. On sopeuduttava yhteisiin tavoitteisiin. Et ole se määräävä henkilö vaikka haluaisit olla. Kiinalaiset ovat usein paljon määrätietoisempia mitä suomalaiset. He myös haastavat elämän omien tavoitteittensa toteuttamiseen. Jos et ole sellainen henkilö joka ne tavoitteet voisi täyttää olet ulkona koko suhteesta.

Kiinalaiset eivät yleensä katso ihastumisen olevan se tärkein asia, elämän sujuvuus on se mitä he arvioivat. Raha toki on aika tärkeä asia ainakin niille kiinalaisille jotka ovat tottuneet käsittelemään rahaa perhetaustansa vuoksi jopa enemmän mitä me suomalaiset.

Yleisesti ottaen kiinatar on haastava nainen. Tulevaisuuden tavoitteet ovat kirkkaina mielessä.

Jos haluat jonkun helpomman vaihtoehdon niin ota joku suomalainen joka on tottunut sosiaaliturvaan, tuo kulttuuri kun vaikuttaa siihen aktiivisuuteen joka ihmisissä on. Kiinalainen ei koskaan luota minkään maan sosiaaliturvaan vaan haluaa tehdä elämänsä ihan itse, luottaen omaan voimaan raha asioissa.

Haastavaa mutta niin antoisaa jos kaikki vain onnistuu.

Suomeen kiinalaista ei tosiaan kannata ottaa jos ei omaa yli 2500 euron kuukausipalkkaa, se kun taitaa olla jo se minimi "hyvinvointiin" jopa Kiinassa. Kiinalaisethan ajattelevat suomalaisten omaavan vähintään sen 3000 euron tulon, ilman tuota tasoa voi tulla kysymysmerkkejä joihin on vaikea vastata hyvinvointivaltion merkeissä.

Et semmonen on Kiina ja Kiinalainen nainen.

• peter110

Kyllä Kiinalainen vaimo on ihana

• työperäisiämamuja
      • ChinaDragon

Näyttää "Shanghai Lilyltä".
        Yleensä varsin vaativia ja oman arvonsa tuntevia naisia jos Shanghain seudulta tulee.

Metropolin tyttäret ovat kunnian himoisia ja sen kyllä huomaa jo koulutuksesta. Ensin työ ja sitten miehet tyyli lyyli, uranaisia sanan varsinaisessa merkityksessä.

Käyhän kokeilemassa, vain harvoille ja valituille sanoo hän.
        Usein ovat singlejä koska eivät löydä arvoistaan seuraa(omasta mielestään) kovinkaan herkästi.

• PerusSäänestäjä

Mieluummin vaativa ja kovat kriteerit kumppanilleen asettava kiinatar kuin kaikille jakeleva Suomi-muija™ :)

• Kahdesti_käynyt

Mikä estää käymästä ensiksi turistina tutustumassa morsioon ja elämään paikanpäällä? Jo pelkkä rautatiematka Siperian läpi on elämys eikä maksa liikaa.

• jore4

Aivan uskomatonta, että jonkun on matkustettava kiinaan asti päästäkseen kosketuksiin naisen kanssa.
      Olen kyllä kuullut tarinoita uuninpankolla lojuvista peräkammarin pojista joiden ainoa kokemus naisista on oma äiti, mutta olen pitänyt niitä liioitteluna, mutta taitavat pitää sittenkin paikkansa.
      Sitäkin kummallisempaa kun tätä tapahtuu maassa jossa sanotaan olevan miljoonia yksinäisiä vapaita halukkaita naisia.

• ChinaDragon

Miljoonia yksinäisiä naisia josta 400 000 on jo eläkkeellä.
        Yksinelävä on aikuinen ei avio-/avoliitossa elävä naimaton, eronnut tai leski.

Yksinasuvissa eniten on 35–64-vuotiaita (42 %), kolmannes on 65 vuotta täyttäneitä ja neljännes alle 35-vuotiaita. Yli 65-vuotiaasta väestöstä yli kaksi kolmasosaa asuu yksin.

Suomessa on 2.58 miljoonaa asuntokuntaa joista noin miljoonassa asuttiin yksin. Nopeasti laskettuna alle 35-vuotiaita naisia ei tuosta luvusta ole kuin 200 000 naista. Miljoonia ei saa tekemälläkään.
        Noista 200 000 naisesta on seurustelusuhteessa puolet joten...

• peter110

Moi Minun Kiinalainen tyttöystävä on ihana

• Chongqing85

Kyllä, kiinalaiset naiset ovat ihania! Itsellänikin nyt kiinalainen kihlattu, ja Suomeen ollaan tulossa! Kiina on mukava paikka elää, täällä nyt viimeiset 3kk oltu jo. Sitä alkuun luuli, että kauhea paperisota ja ettei kihlattuni saa viisumia, mutta kaikki meni kertaheitolla läpi ja yllättävän vaivattomasti. Kunhan muistaa varata riittävästi aikaa, niin ei ainakaan papereiden kanssa mene liian kiireeksi. Suomalainen byrokratia sen sijaan tuo ongelmia, eikä niinkään kiinalaiset...

• weeddoo

Appi ym kirjoittelu on mielestäni huuhaata. Skype videopuhelut ovat minimi jos tutustua haluaa. Kirjoitellessa et voi tietää mitä käännösohjelmaa käyttävät jos käyttävät. Voi olla tuppisuu menoa muutoin paikanpäällä eikä englannista tietoakaan.

Suinpäin voi toki mennä mutta paikallinen kirjoitus ja kieli ei ehkä aukene. Englantia harva puhuu joten mietippä miten taksit ja junat saat tilattua lippuineen. Entäs jos vaimoke jättää kuin nallin kalliolle, löydätkö kotiisi ummikkona?
      Itse lähdin periaatteella että voi tulla halosta päähän ja olla ojassa pennittömänä, mutta se on vain elämää ja myöhemmin ehkä naurattaa.

Ja kyllä, vaimoni on määrätietoinen ja voimakastahtoinen. Onni on se että arvomaailmamme ovat onneksi jopa lähempänä kuin monen suomalaisen kanssa. Hän on myös lähtöisin maalta ja kunnon perheestä, on realisti joten kaikki kohdillaan.

Ota selvää minkälaista elämää toivotte ja mihin kykenette. Puhu suoraan miten asiat ja talous ovat niin ei leviä käsiin myöhemmin. Olin velaton ja tuloni ovat vakaat joten helppo oli lähteä suinpäin.

Menimme neljässä kuukaudessa naimisiin. Nettikontakti, pari kirjoitusta, skype miltei joka toinen päivä, alta kahden kuukauden lähdin kiinaan lomalle tutustumaan kolmeksi viikoksi, suomeen ja noin kahden kuukauden päästä paperikasan kanssa kiinaan pariksi viikoksi jolloin naimisiin paikallisessa maistraatissa ja paperien laillistaminen, vierailu vanhempien luona, minä kotiin, vaimo suomen kiinan konsulaattiin paperikasan kanssa laillistamaan avioliittomme, vaimo turistiviisumilla suomeen, laillistetut avioliittopaperit maistraattiin kun eivät vielä olleet tulleet kiinan konsulaatista, oleskelulupa anomus poliisille. Kuusi onnellista vuotta takana ja lapsi.

Veikkaan ettei kaikilta onnistu. Sellainen kuva jäi että maahanmuuttovirasto ja lähetystö saattavat suhtautua nihkeämmin mikäli oma elämä ei ole hanskassa, taisi vaatia myös näyttöä siitä että kykenee elättämään puolisonsa.

On sattumaa ja ihmistuntemusta löytää se oikea, ei onnistu kaikilta koskaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      51
      1695
    2. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      321
      1494
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      102
      1466
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1185
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      22
      1173
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      69
      1134
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1127
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      78
      1072
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      183
      968
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      896
    Aihe