Muistan kerran lukeneeni helsinkiläisen tatuointistudion nettisivuja, joissa kerrottiin, että ko. studiolla on käytössä 400 euron hintakatto per sessio. Tuntitaksa kai siis satasen, mutta 400e kohdalla mittari laitetaan kiinni ja jatketaan niin kauan, kuin asiakas kestää. Perusteluna se, että artisti pääsee pitkässä sessiossa paremmin flow'hun kiinni ja sitä rataa.
Ainoa ongelma: en muista sen studion nimeä. Ainakin yhdellä studiolla tällainen menettely oli käytössä vuosi-pari sitten, mutta saattoi niitä olla parikin. Tietäisikö joku, millä helsinkiläisillä studioilla on isommissa sessiossa ja kuvissa käytössä hintakatto?
Tatuointistudiot,, hintakatto
Kenraalikokelas
2
105
Vastaukset
- MulOliPentunaHerpes
69tattoo, Käpylä, Kotby.2
- jkkll
Joka toisella lafkalla on noin.
Summa voi vaihdella.
69llä, tretton tattoolla tais olla toi summa.
Kajasteen artisteilla myös käytössä, mutta summa korkeempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238