Puls&träning

mikanderus

Onko kokemuksia otsikossa mainitusta ketjusta? Minulle sijainniltaan sopisivat lähinnä P&T Suutarila ja Latokartano. Olen yli 60 v ja etsisin lähinnä sellaista salia, jossa ei välttämättä tavoiteltaisi voimanoston maailmanennätyksiä. Löytyisikö muita minun kohderyhmälle sopivia saleja?

9

3440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokapvä

      Latokartanossa hyvä sali sinun tarkoituksiisi. Muut samanlaiset salit jotka käyttävät vekottimia ja vempaimia ovat yhtä hyviä. Erona vain laitteiden väritys.

    • Liikkujasuutarila

      Suosittelen Suutarilaa, jossa myös itse liikun. Liikkujat hyvin eri ikäisiä, mutta myös yli 60v. Ei mikään bodari paikka, ihan tavallisia ihmisiä. Viihtyisä, siisti, avara ja hyvä fiilis. Suosittelen! Avoimissa ovissa ma ja to klo 16-19 voi käydä maksutta tutustumassa ja kokeilemassa.

    • huonojakokemuksia

      Kyseinen yritys harrastaa piilokuluja liittymismaksuissa, joiden ehdot ovat muutenkin sanalla sanoen omituiset.

      Välttäkää...

      • Minäköliikun

        Wow! Kerro ihmeessä lisää? Eikö mm. liittymismaksu ole aika tyypillinen kulu kaikilla jäsensaleilla. Onko siellä jotain erikoisia ehtoja? Kuntoilua ajattelin tässä tammikuussa aloitellaan ja muutamaa paikkaa testailla ja P&T-kuntosaleilla ollut myös ehdolla.


      • Minäköliikuntaas
        Minäköliikun kirjoitti:

        Wow! Kerro ihmeessä lisää? Eikö mm. liittymismaksu ole aika tyypillinen kulu kaikilla jäsensaleilla. Onko siellä jotain erikoisia ehtoja? Kuntoilua ajattelin tässä tammikuussa aloitellaan ja muutamaa paikkaa testailla ja P&T-kuntosaleilla ollut myös ehdolla.

        Minäköliikun aloin sitten liikkumaan Suutarilassa.
        Luetutin sopimusehdot tutulla juristilla, ehdot muuten löytyy myös netistä, että niihin voi tutustua myös ennakkoon . Ei ne jäsenehdot mitään piilokuluja pidä sisällään, selkeä sopimus, ystäväni sanoi.
        Liittymismaksu oli 39€, sis. oma avainkortti, millä pääsee liikkumaan päivittäin klo 5-23. Nyt sai ensimmäisen kuukauden maksutta ja sen jälkeen 44€/kk. Tein siis vuoden sopimuksen. Määräajan jälkeen sopimus muuttuu toistaiseksi voimassaolevaksi ja sen voi irtisanoa kuukauden irtisanomisajalla.
        Mukavan oloinen henkilökunta. Otin vielä PT:n (10 kertaa) tähän alkuun.
        Ensi vaikutelman perusteella tosi mukava paikka. Uskallan jo suositella!


    • Milla_P

      Suosittelen Latokartanoa. Siellä on ihan tavallisia kuntoilijoita (paljon myös sinun ikäisiäsi) ja asiantunteva henkilöstö jotka auttavat sinut alkuun!

    • PateKev

      En suosittelisi Latokartanoa. Parempia saleja, joissa on hyvää asiakaspalvelua löytyy lähistöltä.

    • etsinsalia

      Kuka tietäisi jotain Tampereen puls&träning salista? Sammonkadulla. Taitaa olla aika pieni?

    • dofgkodfg

      Omistaja on niin kauan mukava kun hyötyy sinusta. Kun irtisanoin jäsenyyteni jäi minulta kaksi pt kertaa käyttämättä. Yhteistyö jäi siihen. Eli pitäkää huoli että olette käyttäneet kaikki mistä olette maksaneet ennen irtisanomista. Mies pt on myös vähän saamaton. Valmennukset olivat ihan hyviä mutta kirjalliset ohjeet ja vastaaminen sposteihin olivat vajavaisia. Muuten kotoisa kuntosali jossa liikkuu ihan tavallisia ihmisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1932
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1403
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1280
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1275
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1191
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1111
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 17
      1025
    Aihe