Itellä 306 tkm. Merkki on sivuasia tässä yhteydessä. Moottori 2,0. Joissain pakettiautoissa on sama moottori vaikka merkki on eri, esim. Fiatissa jossain mallissa sama moottori kuin Transitin jossain mallissa. Tiäks sää näitä enempi ? Siks kyselinkin vain noiden ajettujen kilometrien perään, enkä merkin perään ettei tu mitään merkkimieltymyksiä.
Paljonko ajettu paku
2
110
Vastaukset
- enpätiä
Mää suuresti ihmettelen kun lueskelin noiden pakujen ajokilometrejä niin siinä ne pyöri 100-150 tkm ympärillä ja hirvee määrä moottorivikoja ! Voiko ajatella niin et tää ensi ostaja/käyttäjä on korjannut nää tehtaan viat suurella rahalla ja vasta sitten autolla on päästy oikeesti ajeleen niitä edullisia kilometrejä ?
Eli kumpi ostaja on päässyt edullisemmin se uuden ostaja vai se jälkeen ostaja ? - pakustelija
290 tkm. moottori ja muu tekniikka oli kunnossa, kori hajosi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r355941Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4982651JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t162634Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳301729Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul311241Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai281217En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171199- 201172
Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http81034Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4997