Oli pakko lopettaa suhde, pää ei kestänyt

hahhaha

lopetin suhteen tuossa 1 viikko sitten la 13.2 klo 13.55, kun olisin kipeästi tarvinnut mieheni apua ja hän oli jossain bileissä vaan "juhlimassa". Näin jälkikäteen kun punnitsen tätä 1 kk:den ja 1 viikon kestänyttä suhdetta, tämä mies oli NARSISTI SIKA. Koko ajan vain hänen asioillaan oli väliä, puhuttiin hänen asioistaan JATKUVASTI vaan... koko ajan hänen bändistään( ainiin ja aina maanantaisin hänen oli pakko treeneihin mennä (MIES EI JOUSTANUT IKINÄ SIITÄ PAITSI YHDEN SAATANAN KERRAN, MUTTA SILLOIN ITSE OLIN KIPEÄNÄ JOTEN MIES EI JAKSANUT LÄHTEÄ TAPAAMAAN MUA VAAN VAATI MUA HÄNEN LUOKSEEN), työnsä (siihen liittyvä, SISÄLTÄEN KAIKKI TYÖHÖN LIITTYVÄ ) ja raha... Nämä 3 asiaa oli jatkuvasti puheenaiheita... Oli pakko jättää tämä narsisti kokonaan, koska en kestänyt enää HÄNEN itsekkyyttään.
Hän oli siis todella NARSISTINEN, ja pahinta oli se, että kun 1 vk sitte mulla oli kuukautiset päällä miestä ei kiinnostanut PASKAAKAAN tulla auttamaan minua, vaan hän biletti huoletta kavereiden kanssa..
Jos kerran kaikki Suomen miehet alkavat olla tätä tasoa, että biletys ja bailaus kavereiden kanssa on naista tärkeämpiä KAIKESSA, ja perus kommunikaatio ei toimi kannattaako enää pian 27 vuotta täyttävänä mitään suhdetta ENÄÄ EDES ALOITTAA?
Minulla alkaa olla ERITTÄIN ERITTÄIN KYYNINEN ASENNE LÖYTÄÄ EDES KETÄÄN, kaikki miehet ovat joko: 1. Mamman poikia 2. Narsisteja ja 3. Epätoivoisia että eivät saa ketään koska ei ole taitoja edes pitää miehiin ihmissuhteita yllä :D

2

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiksiTöissäKävisi

      Olipa raikas aloitus. :)

    • Oppeliini1

      Siis mies muuttui sillä hetkellä kun aloitit "suhteen" sen kanssa?
      Sinulla ei ollut minkään valtakunnan mielikuvaa millaiseksi mies muuttuisi ennenkuin aloitit suhteen?
      Hän eli vain sinua varten sitä ennen, otti kaikessa sinut huomioon, kysyi mielipidettäsi, jakoi aikansa sinun kanssasi, tuki sinua harrastuksissasi ja opinnoissasi jne jne jne....?

      On vaikea uskoa. Sinä aivan varmasti tiesit kaiken tuon jo hyvissä ajoin edeltäpäin, silti vaadit miestä "suhteeseen" kanssasi.
      Kenen syy se on?

      Mitähän jos käyttäisit aivojasi paremmin ystäien valitsemisessa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe