Raakel on tainnut ruveta taas lihomaan

Katselin tuossa aamu tv tä ja huomasin, että Raakel taitaa olla palaamassa entisiin mittoihinsa.

Mahdoinko nähdä väärin?

Onko asia hyvä vai paha? Eli oliko Raakel lihavana vai laihana parempi?

27

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atännä

Se on ihan Raakelin oma asia, minkä kokoisena viihtyy ja tuntee olonsa hyväksi.

• Ei ole pelkästään oma asia. Joudutaan taas rakentamaan uusi ydinvoimala, kun ihmisten pitää ostaa isompia teräväpiirtotelkkareita, että läskiraakelit mahtuu niihin. Vanhat telkut on mitoitettu mettemannoselle ja Suomen kartalle.

• Tuskin edes sinä itse uskot kirjoittamaasi.

On aivan eri asia, minkä kokoisena viihtyy ja tuntee olonsa hyväksi kuin että mikä on elopaino. Luulisi sinunkin tietävän, että lihavuus johtuu yleensä huonosta elintapojen hallintakyvystä eikä kehossa viihtymisestä.

• atännä
        Ratikkakuski kirjoitti:

Tuskin edes sinä itse uskot kirjoittamaasi.

On aivan eri asia, minkä kokoisena viihtyy ja tuntee olonsa hyväksi kuin että mikä on elopaino. Luulisi sinunkin tietävän, että lihavuus johtuu yleensä huonosta elintapojen hallintakyvystä eikä kehossa viihtymisestä.

Edelleenkään se ei ole meidän muiden murhe. Ei minua ainakaan hetkauta yhtään, mitä muut ovat mieltä elintapojeni hallintakyvystä tai kehossani viihtymisestä, saati sitten elopainostani.
        Huolettaako sinua muiden mielipiteet omasta hyvinvoinnistasi vai oletko tyytyväinen kun sinulla itselläsi on hyvä olo kropassasi?

• atännä kirjoitti:

Edelleenkään se ei ole meidän muiden murhe. Ei minua ainakaan hetkauta yhtään, mitä muut ovat mieltä elintapojeni hallintakyvystä tai kehossani viihtymisestä, saati sitten elopainostani.
        Huolettaako sinua muiden mielipiteet omasta hyvinvoinnistasi vai oletko tyytyväinen kun sinulla itselläsi on hyvä olo kropassasi?

Ei, mutta mistä sinä voisit tietää, viihtyykö Raakel lihavampana. Minä lyön vetoa, että lihomisen syytä ovat muut kuin lihavana viihtyminen ja parempi minäkuva.

• atännä
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ei, mutta mistä sinä voisit tietää, viihtyykö Raakel lihavampana. Minä lyön vetoa, että lihomisen syytä ovat muut kuin lihavana viihtyminen ja parempi minäkuva.

Oikeasti syynä voi olla parempi minäkuva. Se, ettei enää määrittele itseään sen perusteella miltä näyttää tai mitä tekee. Eihän me tosiaan voida tietää, voiko Raakel paremmin kun ei enää treenaa montaa tuntia päivässä täysillä ja syö vaa'an kanssa, mutta jotenkin se aikasempi touhu vaikutti minusta vähän pakonomaiselta ja ahdistavalta. Rentous puuttui. Eli jos nyt tilanne on rennompi, niin varmasti hän voi nyt paremmin.
        Musta nyt vaan on jotenkin tympeää, että jonkun yksittäisen ihmisten ulkomuodon arvostelusta tehdään keskustelun aloituksia. Kertoo paljon keskustelijoiden arvo- ja ajatusmaailmasta. Mutta äläpä välitä, olen ehtinyt vähän vieraantumaan palstan ilmapiiristä oikeassa elämässä. Enköhän kohta taas totu tähänkin tohinaan.. :-/

• Tottakai on oma asia, mutta minua kiinnostaa mitä mieltä palstan miehet ja naiset ovat siitä, kumpi pukee Raakelia paremmin; pyöreys vai timmiys.

Siitä olen kyllä eri mieltä, että ylipainoinen ihminen olisi sopusoinnussa itsensä kanssa. Silloin ei nimenomaan ole. Raakelinkin kohdalla epäilen tätä, jos ihminen on kirjoittanut pari kirjaa treenaamisesta ja ravinnosta, ei lihominen ole varmasti ihan sitä mitä halutaan.

• omaperheheillä
        scrg kirjoitti:

Ei ole pelkästään oma asia. Joudutaan taas rakentamaan uusi ydinvoimala, kun ihmisten pitää ostaa isompia teräväpiirtotelkkareita, että läskiraakelit mahtuu niihin. Vanhat telkut on mitoitettu mettemannoselle ja Suomen kartalle.

Ikääntyessä aineenvaihdunta ei toimi jos ei lenkkeile ja liiku muuten sutjakkaasti. Omatpa sapuskat syö ja on turvattu AVIOLIITTO.

• atännä
        BEM kirjoitti:

Tottakai on oma asia, mutta minua kiinnostaa mitä mieltä palstan miehet ja naiset ovat siitä, kumpi pukee Raakelia paremmin; pyöreys vai timmiys.

Siitä olen kyllä eri mieltä, että ylipainoinen ihminen olisi sopusoinnussa itsensä kanssa. Silloin ei nimenomaan ole. Raakelinkin kohdalla epäilen tätä, jos ihminen on kirjoittanut pari kirjaa treenaamisesta ja ravinnosta, ei lihominen ole varmasti ihan sitä mitä halutaan.

"Siitä olen kyllä eri mieltä, että ylipainoinen ihminen olisi sopusoinnussa itsensä kanssa."
        Tuo oletus lähtee siitä, että lihavuus on huono ominaisuus ja hoikkuus hyvä. Olen eri mieltä. Ylipainoinen voi olla hyväkuntoinen ja terve, kun taas hoikka huonokuntoinen ja sairas.

• atännä
        atännä kirjoitti:

"Siitä olen kyllä eri mieltä, että ylipainoinen ihminen olisi sopusoinnussa itsensä kanssa."
        Tuo oletus lähtee siitä, että lihavuus on huono ominaisuus ja hoikkuus hyvä. Olen eri mieltä. Ylipainoinen voi olla hyväkuntoinen ja terve, kun taas hoikka huonokuntoinen ja sairas.

Niin että edelleenkin painotan sitä jokaisen omaa hyvää oloa. En sitä, miltä sinun pitäisi jonkun muun mielestä näyttää.

• Laiheliinii
        atännä kirjoitti:

Ylipainoinen kärsii liiasta painostan ihan saletisti :(
        Vaikka olisikin hyväkuntoinen, niin lihavana olo ei ole mukava!
        Lihavuuden syynä on usemmiten huono itsetunto ja huono kasvatus ruoan suhteen.
        Itsetuntoa lääkitään syömällä kaikkea hyvää ja lihottavaa.

• atännä kirjoitti:

Yksilötasolla ehkä, mutta keskimäärin kyllä.

Täällä minun rinnakkaistodellisuudessani ei ole tullut vastaan yhtään ihmistä, joka voisi paremmin yli- kuin normaalipainoisena.

• atännä kirjoitti:

Niin että edelleenkin painotan sitä jokaisen omaa hyvää oloa. En sitä, miltä sinun pitäisi jonkun muun mielestä näyttää.

Näin juuri.

• no.jaa

Itse laihdutin juuri muutaman kymmenen kiloa. Tein sen vieläpä väärin. Nyt olen sitten hoikka ja aliravittu enkä voi hyvin. Painonpudotuskin on taitolaji, eikä hoikkuus ole ainoa autuaaksi tekevä asia. Terveys ja hyvinvointi vaativat paljon muutakin kuin alhaista lukemaa punnittaessa.

• atännä kirjoitti:

Oletko alkanut lihoa? :-(

• atännä
        HC-ätmel kirjoitti:

Oletko alkanut lihoa? :-(

En. En vaan ymmärrä tuota ulkonäkökeskeisyyttä. Elämä olisi aika ankeaa, jos kaikki tekeminen ja oleminen pyörisi ulkonäön ehdoilla.
        Mun painoni määräytyy toiminnallisuuden ja hyvän olon, ei ulkonäön mukaan.

• atännä kirjoitti:

En. En vaan ymmärrä tuota ulkonäkökeskeisyyttä. Elämä olisi aika ankeaa, jos kaikki tekeminen ja oleminen pyörisi ulkonäön ehdoilla.
        Mun painoni määräytyy toiminnallisuuden ja hyvän olon, ei ulkonäön mukaan.

Mutta eikö sinun kannattaisi lihottaa itseäsi, jos se kerran tuo mukanaan hyvää oloa?

• Luolamadonna

Mjoo

Siis Raksu on stara. On ihan sama mitä hänellä on päällä tai alla, vai onko lainkaan, sillä mä aina toisinaan hukun hänen silmiin.

(Reps)

• Ihan sama vaikka painaa 200kg jos on onnellinen. Eiköhän Nikke tykkää vaikka on M tai XL. <3

Itse ainakin viihdyn parhaiten en laihana enkä lihavana vaan siltä väliltä. Kaikkia vaihtoehtoja on kokeiltu.

• Mies3210

Raakel ei enää ole työkseen nussittavana, joten ihan sama. Vapaaehtoisestihan kenenkään ei ole pakko sitä naida eli olkoon läski.

• eriammatti

Taitaa olla kuule eri Raakel.

• Mies3210
        eriammatti kirjoitti:

Taitaa olla kuule eri Raakel.

Minkä minä sille mahdan?

• varokaaLäskistymistä

Kerran läski, aina läski. Tämä näyttää taas kerran olevan totta. Mikä siinä on, että ihminen päästää itsensä tuollaiseen kuntoon, molemmat polvetkin jo holkitettu uusilla nivelillä ja noin nuorena, ne pitää vielä moneen kertaan leikata ja vaihtaa.

• ykslaihduttaja

Jos viihtyy ylipainoisena niin miksi laihdutti? Ei kukaan tykkää olla lihava. Liikkuminen on hankala, terveysriskit huolettaa, polvinivelet kipeytyy.... Lihomisen syyt ovat korvien välissä, jostain syystä kehittyy ruokariippuvuus.

• Läskgris

Fläsk fläsk

• palstamiehet

Lihavilta ihmisoikeudet pois! Kehtaakin olla olemassa ja pilaamassa meidän kilttien ja kunnollisten miesten elämän!

• Palstanainen

Onko Raakel Liekki päässyt Aamu-TV-juontajaksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      59
      6835
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4785
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      75
      2597
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      1969
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1698
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      30
      1517
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1502
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1319
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1234
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1127
    Aihe