Onko totta, kun täällä Somerolla puhutaan, että seiväshyppääjä Wilma Murto (syntynyt vuonna 1998) on seiväshyppääjä Minna Nikkasen (syntynyt vuonna 1978) tytär?
Ovatko siis Wilman tulokset peräisin geeniperimästä?
Äiti ja tytär?
geeni.kysymys
6
630
Vastaukset
- hipomalla
Minna Nikkanenko olisi lähes nelikymppinen nainen? Otetaan nyt kymmenen vuotta pois ensin ja mietitään tuota kysymystä.
- jokurotisentään
Älä ny! Naisilla on ikäeroa tasan kymmenen vuotta.
- tod.näk
Semmosta puhutaan, varmaan se sit kai on totta.
- JustusWilen
niin onhan niillä lähes sama ulkonäkökin - etteivät olisi Pentti Nikulan kupeilta.. Tosin huhu kertoo että Nikkanen olisi M.A Nummisen ja Rauli Baddingin yhteinen lapsi ...
- Anonyymi
Olivatko naimisissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olivatko naimisissa
Tietysti, eihän lapsia muuten tule
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449101
- 785572
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384044- 543543
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543372Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme283228- 452470
- 342012
- 2121778