Puolue-gallup

vili__

21

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unirunoilija

"Mä en ole kommunisti, kato mulla on hakaristi ja joku toinen tämänkin mun rintaani pisti"

Luoettelostasi puuttuu suurin puolue, mikä saa jokaisessa vaaleissa suurimman äänimäärän, eli nukkuvien puolue.

• Alle 50-vuotiaiden suomalaisten keskuudessa suurin puolue on Vihreä liitto.

Neljän suuren joukkoon kuuluu myös Vasemmistoliitto (jonka aloittaja unohti omalta listaltaan). Vasemmistoliiton kannatus on yli 50 % suurempi pienpuolueiksi kutistuviin perussuomalaisiin ja demareihin verrattuna.

• praha1958

oon vihree mut osittain vasemmistolainen ja hiukan trotskilainen en maolainen tai marxilainen mutta marxilainen ja trotskilainen. en kannata rasismia enkä kiinan tai kuuban mallia. olen demokraattinen sosialisti mallia dubeck

• CheKevaara

Ookkonä käyny Kuubasa?

mä olen

https://www.youtube.com/watch?v=86LSuXi5TLU&list=RD86LSuXi5TLU#t=24

• BREZNAV

OLIS UPEETA OLLA POLITIIKASSA JA ERI PUOLUEISSA JA AJATUSMAAILMALTAAN TROTSKILAINEN-MARXILAINEN

• trotskilaiset_on_tapettu

.

"Trotskilaiset vietiin pakkotyöleirille # SIPERIAAN !!!1!!!!!1!11!!! #" tappoa

har!1

.

• roletaari

Olen demarien rivijäsen mutta sdp:n kielipolitiikka, täysin käsittämätön ruotsin suosiminen ja lahden takaisten svedujen mielistely ja anuksen nuoleminen sekä puolueen matulinjaukset ja lausunnot ovat inhottaneet joten jään vapaille markkinoille.
      Sellaisenaan minulle sopivaa puoluetta ei ole.

• Kunnallisvaaleis sukulaist äänestän, arkadiaäänestykses frendii & pressavaaleis ihmiselt näyttävää

• mämmynmiäs

Sain kunnallisvaaleis vain yhden äänen

Itteni tiädän, mut mämmyst en ol warma:(

• mämmynmiäs kirjoitti:

Sain kunnallisvaaleis vain yhden äänen

Itteni tiädän, mut mämmyst en ol warma:(

O muitaki sukulaisii mtä puolisoin.

• flamper

galupit on sellaisija,,,et pätöksenteun tehdään washingtonissa ,,,,,ja se pätee kaikkialla ,,ja media hoita sontaläijan valhellisilla tietoilla,,,trump sitä,,,ja sitten tätä ,,,niinku sille,,,tai kun tolle,,,taitälle,,,mut kaikista huolimatta vapaavuori ei enää vyöri,,,luopui,,,,orpo kuitenkin nyt nousussa suosikiksi,,,ehkä muutaman vuodenv päästä,,,kypsyy paras,,,,
      so,,,so,,,so,,,sanoi yuJESei,ei,ei,,,
      hillari täällä ja fin,kokoomukelle aleks,BOY,,

• paltux

washington päätöksenteolla nyt,,niinkuin aina,,,ja saastainen,media hoitaa kokomaailman enemmistö,,siis sontaläijat,,,hirvittävilla,valheilla,,,ja nyt tosi,hauska pelleilyn draama ,,,,vaikka waxhington on päätänyt loppupäätyksesta,,,
      pressaksi hillary,,,ja fin,kokomuxen boss,,alex,BOY,,
      näin sei-juJESei,,
      onnitellaan alexPojalle etukäteen varmastavalinnasta
      ja kokoomus väelle,,,hyvää juhaNUStaa,s

• likse

vittumaisuus on kirottuje homma,,

• Kopsasintuolta

Vasemmistoa äänestän.

Alle 50-vuotiaiden suomalaisten keskuudessa suurin puolue on Vihreä liitto.

Neljän suuren joukkoon kuuluu myös Vasemmistoliitto (jonka aloittaja unohti omalta listaltaan). Vasemmistoliiton kannatus on yli 50 % suurempi pienpuolueiksi kutistuviin perussuomalaisiin ja demareihin verrattuna.

• puoluejohtajaLehtinen

Olen toistaisexy perustami puoluueen ainoa jäse ja pj.

Saan kyllä varmasti jäseniä..

Puolueen nimi on vielä harkinnassa

esm. KLAK--tahi KLOAK

Kihniöläissten lääkeaddiktien keeneripuolue

• ei_mitää_hoax--

.

"Ei mitään # HOAX # -puolueita uskon wekeen"

har!11

.

• parlam

Ehdottomasti ja ainoastaan Suomen Kristillisdemokraatit l. KD. Sari on best puheenjohtaja.

• Suomessa ei ole yhtään puoluetta joiden linjauksista olen täysin samaa mieltä.

Olen konservatiivinen omalla tavallani mutta en äänestä Kokoomusta tai muitakaan porvaripuolueita koska ne ovat vain hyvinvoivan eliitin asialla.

Olen kunnon AY-änkyrä mutta toisaalta en pidä kaikista SDP:n linjauksista.
      Vihreät ovat minusta vain urbaaneja bulevardivihreitä.

Taidan äänestää vain henkilöä enkä puoluetta.

• 1säpappa

Tosta puuttuu mun kotiseutuni ykköspuolue RKP, mut se nyt onkin vain ruotsinkielinen Sekoomus.
      Juu ei oo mun puolueeni se, ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8670
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2479
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2297
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      38
      2182
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1768
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1757
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1550
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1167
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      7
      1050
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      5
      1034
    Aihe