"Naiset, vaatikaa tasa-arvoa kaikkialla – makuuhuonetta unohtamatta!"
"Naiset antavat miehiä enemmän suuseksiä saamatta sitä itse takaisin"
http://m.iltalehti.fi/tosielamaa/2016022621179379_ir.shtml
Tämän luulisi olevan itsestäänselvää. :) Seksissä on parhaimmillaan kyse molempien nautinnosta. Ei vain toisen. Tyytyväinen nainen on miehen etu ja samoiten toisin päin. <3
Tasa-arvoa seksissä
109
328
Vastaukset
- Kilttiatm
Varmaan naiset ottaa suihin jännämiehiltä eikä jännämies pillua nuole. Jännämies ei välitä naisesta.
Riippuu varmaan jänniksestä, tai sitten en edelleenkään tiedä kuka on jännis ja kuka ei. :)
- onko.kuivia.naisia
Mä en voi vaatia miestä nuolemaan mua koska en itekään suostus itseäni nuolemaan! Yök! Naisen nuoleminen on ihan eri juttu ku miehen mulkun imeminen. Miehen mulkku on PUHDAS ja KUIVA laukeemiseen asti. Hedelmällisen naisen alapää taas on SUOLANMAKUINEN JA MÄRKÄ jos on yhtään kiihottava mies sitä nuolemassa. Joten jos käsken miestä nuolemaan alapäätäni se on sama kuin sanoisin, työnnä pääsi kiisselikulhoon, älä välitä vaikka nenä ja poskesi menevät kiisseliin. Oma eritteeni on koostumukseltaan kuin liisteriä!
Ei voi kuuna päivänä verrata naiselle annettavaa suuseksiä miehelle annettavaan suuseksiin.- Luolamadonna
Mjaa
Käys nyt maistamassa jotain naista, niin voit lopettaa noi stupidot löpinäsi naisen mausta tai tuoksusta. Katsos kun tältä se maistuu.
(Lips)
(Hihitystä) Se vain puhuu sen puolesta että et ole naisiin päin. Jos mies kiihottuu naisen alapäästä niin ei se sitä ällöttävänä pidä. Kuinka moni mies joka antaa naisen ottaa suihin, haluaa itse ottaa suihin toiselta mieheltä? Ei varmasti läheskään kaikki / aika harva. :P
- onko.kuivia.naisia
Nainen_28v kirjoitti:
Se vain puhuu sen puolesta että et ole naisiin päin. Jos mies kiihottuu naisen alapäästä niin ei se sitä ällöttävänä pidä. Kuinka moni mies joka antaa naisen ottaa suihin, haluaa itse ottaa suihin toiselta mieheltä? Ei varmasti läheskään kaikki / aika harva. :P
Ainakin mun mies. Mies suihinottotilanteessa voi vain sulkea silmänsä eikä enää tiedä kuka ottaa suihin. Naisten alapäässä kokoajan joutuu tekemisiin maun ja tuoksun kanssa. Naisille annettu suihinotto on aistillista, miehille annettu ei. Voihan siinä kuvitella vaikka mautonta tikkaria imevänsä. Mies on ihan tyytyväinen.
onko.kuivia.naisia kirjoitti:
Ainakin mun mies. Mies suihinottotilanteessa voi vain sulkea silmänsä eikä enää tiedä kuka ottaa suihin. Naisten alapäässä kokoajan joutuu tekemisiin maun ja tuoksun kanssa. Naisille annettu suihinotto on aistillista, miehille annettu ei. Voihan siinä kuvitella vaikka mautonta tikkaria imevänsä. Mies on ihan tyytyväinen.
Kuulostaa todella ankealta ja ahdistavalta. Miksi otat suihin, jos et pidä siitä? Minä teen sitä, koska se kiihottaa minua itseänikin. Ja kyllä mieskin maistuu, varsinkin, jos laukeaa suuhun.
Haluaako miehesi että häneltä ottaa mies suihin tai haluaa ottaa toiselta mieheltä suihin? Meni vähän ohi tuo. :D- onko.kuivia.naisia
Nainen_28v kirjoitti:
Kuulostaa todella ankealta ja ahdistavalta. Miksi otat suihin, jos et pidä siitä? Minä teen sitä, koska se kiihottaa minua itseänikin. Ja kyllä mieskin maistuu, varsinkin, jos laukeaa suuhun.
Haluaako miehesi että häneltä ottaa mies suihin tai haluaa ottaa toiselta mieheltä suihin? Meni vähän ohi tuo. :DHääää? Rakastan suihinottoa enemmän kuin mitään muuta seksiä!!! Mies nyt saattaa olla vähän bi kun suostuisi miehenkin kanssa seksiin.
onko.kuivia.naisia kirjoitti:
Hääää? Rakastan suihinottoa enemmän kuin mitään muuta seksiä!!! Mies nyt saattaa olla vähän bi kun suostuisi miehenkin kanssa seksiin.
"Voihan siinä kuvitella vaikka mautonta tikkaria imevänsä."
Tämä ei kuulostaa kovin seksikkäältä. :D
Niin on minustakin suihinotto kivalta mieheltä ihan parhautta, ja ilman sitä homma tuntuu tylsältä.
Ei kai bi-seksuaalisuudessa ole mitään pahaa, vaikka en itse olekaan sellaisesta kiinnostunut. :)- Naisasialooseri1
Nainen_28v kirjoitti:
Se vain puhuu sen puolesta että et ole naisiin päin. Jos mies kiihottuu naisen alapäästä niin ei se sitä ällöttävänä pidä. Kuinka moni mies joka antaa naisen ottaa suihin, haluaa itse ottaa suihin toiselta mieheltä? Ei varmasti läheskään kaikki / aika harva. :P
Huorahan sinä olet. Kunnollinen nainen ei voisi kuvitellakkaan imevänsä kyrpää. Kertoisitko myös lapsellesi, että äiti kävi eilen imemässä erääs sedän munaa?
Uskomatona, että äiti haluaa tehdä lapsestaan huoranpenikan Naisasialooseri1 kirjoitti:
Huorahan sinä olet. Kunnollinen nainen ei voisi kuvitellakkaan imevänsä kyrpää. Kertoisitko myös lapsellesi, että äiti kävi eilen imemässä erääs sedän munaa?
Uskomatona, että äiti haluaa tehdä lapsestaan huoranpenikanEn kertoisi, koska lapsi on 4-vuotias. 10 vuoden päästä keskustellaan sitten hänen kanssaan asiasta.
Saako mieskin vaatia, jos nainen olisi se joka ei halua?
- Riiiiiiiiii
Jos olet itse valmis antamaan, voit olettaa toiselta samaa.
Riiiiiiiiii kirjoitti:
Jos olet itse valmis antamaan, voit olettaa toiselta samaa.
Voi olettaa, mutta voiko vaatia?
- Riiiiiiii
Jos työnnät mutterisi väkisin toisen suuhun, se on seksuaalista väkivaltaa ja nainen voi sitäpaitsi puraista siitä palan pois. Itse en alkaisi suhteeseen, jossa mies kieltäytyy jyrkästi suuseksistä. Vaikea kysymys, etenkin jos on suhteessa ja rakastunut mutta toinen ei halua.
scrg kirjoitti:
Voi olettaa, mutta voiko vaatia?
Voi vaatia, mutta ei voi ottaa väkisin.
En minäkään haluaisi suhdetta miehen kanssa, joka ei halua suuseksiä puolin tai toisin, koska itse pidän antamisesta / saamisesta.- Hahahhaaa
Nainen_28v kirjoitti:
Voi vaatia, mutta ei voi ottaa väkisin.
En minäkään haluaisi suhdetta miehen kanssa, joka ei halua suuseksiä puolin tai toisin, koska itse pidän antamisesta / saamisesta.Minä taas en ikinä huolisi märkäkasvoista emättimeni eritteissä uitettua miestä. Haluan että seksi on tasokasta ja puhdasta.
Hahahhaaa kirjoitti:
Minä taas en ikinä huolisi märkäkasvoista emättimeni eritteissä uitettua miestä. Haluan että seksi on tasokasta ja puhdasta.
Taso on mielipide asia. Minusta taas liika puhtaus kuulostaa kaikelta muulta kuin kiimaiselta menolta. En tykkää.
- Spermattusohva
Nainen_28v kirjoitti:
Taso on mielipide asia. Minusta taas liika puhtaus kuulostaa kaikelta muulta kuin kiimaiselta menolta. En tykkää.
Minun sohvakankaani on moneen kertaan spermattu. Vaikka seksi onkin taivaallista niin ei sen sohvan kunto ole!
Spermattusohva kirjoitti:
Minun sohvakankaani on moneen kertaan spermattu. Vaikka seksi onkin taivaallista niin ei sen sohvan kunto ole!
Höyrypesuri? :P
- Spermattusohva
Nainen_28v kirjoitti:
Höyrypesuri? :P
Okeiokei...ostin uuden.
Spermattusohva kirjoitti:
Okeiokei...ostin uuden.
Sohvan vai pesurin? Kyllä ainakin kangassohvasta tahrat lähtee rätillä. :P
- Spermattusohva
Nainen_28v kirjoitti:
Sohvan vai pesurin? Kyllä ainakin kangassohvasta tahrat lähtee rätillä. :P
Ei muuten lähde! Mulla oli beige sohva ja kyllä ne nesteet imeyty siihen hyvin! Ei siinä jälkikäteen rätti auttanut!!!
Keskusteluissa osa naisista aina sanoo, että he eivät halua miehen nuolevan. Siihen kun lisää vielä sen, että naiset tykkäävät nimenomaan itsekeskeisistä jännämiehistä, suuri osa epäsuhdasta on todennäköisesti jo selittynyt.
- Tottaturiset
Niinpä. Mun jännämies sano: mä en nuole -KETÄÄN. Ja oli kuitenkin juuri avoliitossa 3v ollut ihan rakastuneena.
Naiset on erilaisia. Toiset tykkää että mies nuolee, toiset ei. Mä kyllä tykkään ja niin tykkää moni kaverikin.
- Riiiiiiiiii
Naisia on muutama miljardi. Onko sulle uutta, että osa ihmisistä tykkää jostain asiasta ja toiset taas eivät?
Miten suuseksi ja jotkut jännämiehet (mitä lie) liittyvät toisiinsa. Riiiiiiiiii kirjoitti:
Naisia on muutama miljardi. Onko sulle uutta, että osa ihmisistä tykkää jostain asiasta ja toiset taas eivät?
Miten suuseksi ja jotkut jännämiehet (mitä lie) liittyvät toisiinsa.Joo, mutta jos naiset tykkäävät miehiä useammin antaa mutta eivät saada, se voisi selittää epäsuhtaa sen välillä, että he myös useammin antavat saamatta.
Jos jännämies ei suostu lipittämään ja naiset usein haluavat nimenomaan niitä jännämiehiä, sekin selittäisi osaltaan epäsuhtaa.HC-ätmel kirjoitti:
Joo, mutta jos naiset tykkäävät miehiä useammin antaa mutta eivät saada, se voisi selittää epäsuhtaa sen välillä, että he myös useammin antavat saamatta.
Jos jännämies ei suostu lipittämään ja naiset usein haluavat nimenomaan niitä jännämiehiä, sekin selittäisi osaltaan epäsuhtaa.Kyllä mun kokemuksen mukaan myös jännämiehet tekee sitä. Nuolee. Tai sitten mä en edelleenkään tunnista jännistä :P:)
- rumamaija
Nainen_28v kirjoitti:
Kyllä mun kokemuksen mukaan myös jännämiehet tekee sitä. Nuolee. Tai sitten mä en edelleenkään tunnista jännistä :P:)
Oma pidempiaikainen jännämieheni ei tehnyt. Yhden illan jännämies teki erittäin lyhyesti (ehkä sekunnin tai kaksi), itse hoitelin häntä huomattavasti pidemmän ajan.
- Riiiiiiiii
Nämä "nuolen armosta viisi sekuntia ja homma on mielestäni hoidossa"-miehet ovat hassuja:). Osa taas pitää luonnostaan tästä asiasta.
Suuseksiinkin voi oppia. Kannatan tuttua partneria. Eräs eksäni kertoi, ettei pidä suuseksistä koska se sattuu - oli ollut huonoissa hampaissa:D. Muutin hänen mielensä. Itsekin luulin pitkään ettei se tunnu miltään, mutta erehdyin. - rumamaija
Riiiiiiiii kirjoitti:
Nämä "nuolen armosta viisi sekuntia ja homma on mielestäni hoidossa"-miehet ovat hassuja:). Osa taas pitää luonnostaan tästä asiasta.
Suuseksiinkin voi oppia. Kannatan tuttua partneria. Eräs eksäni kertoi, ettei pidä suuseksistä koska se sattuu - oli ollut huonoissa hampaissa:D. Muutin hänen mielensä. Itsekin luulin pitkään ettei se tunnu miltään, mutta erehdyin.No "tutuista" partnereista kaksi kolmesta ei nuollut (vakipano ja eka eksä) ja ainoastaan se kolmas eli toka eksä nuoli. Tosin vaikka kuinka nuoli niin valitettavasti ei vaan tuntunut mulla missään. Niin en sitten tiedä tekisikö se suuseksi mua autuaaksi, vaikka useampikin partneri sitä tekisi.
rumamaija kirjoitti:
No "tutuista" partnereista kaksi kolmesta ei nuollut (vakipano ja eka eksä) ja ainoastaan se kolmas eli toka eksä nuoli. Tosin vaikka kuinka nuoli niin valitettavasti ei vaan tuntunut mulla missään. Niin en sitten tiedä tekisikö se suuseksi mua autuaaksi, vaikka useampikin partneri sitä tekisi.
Riippuu miehestä miltä tuntuu! Mäkin luulin pitkään että nuoleminen ei tunnu missään, mutta sehän on ihanaa, jos mies osaa homman!
- flowersreally
Kuulostaa todella oudolta, ettei nuoleminen tuntuisi miltään. Ainoa mikä tulee mieleen, että mitä ihmettä (kohtaa) ne miehet on nuolleet.
flowersreally kirjoitti:
Kuulostaa todella oudolta, ettei nuoleminen tuntuisi miltään. Ainoa mikä tulee mieleen, että mitä ihmettä (kohtaa) ne miehet on nuolleet.
Liian kevyt nuoleminen ei ole tuntunut. Tai sellainen liian nopea ja pinnallinen liike.
- flowersreally
Nainen_28v kirjoitti:
Liian kevyt nuoleminen ei ole tuntunut. Tai sellainen liian nopea ja pinnallinen liike.
Heh.
- Hajuilia
Vaatikaa läskinaiset ihan mitä haluatte! Ette saa!
Minulle on aivan uutta, että sängyssä vaatimalla vaatiminen veisi parhaaseen lopputulokseen. Tosin minä pidän pillun nuolemisesta, kuten kaikki kunnon valkoritarit.
Vaatiminen lähinnä sillä tasolla, että jos ei ole yhtään samat intressit vällyjen välissä niin parempi nostaa kytkintä.
Nainen_28v kirjoitti:
Vaatiminen lähinnä sillä tasolla, että jos ei ole yhtään samat intressit vällyjen välissä niin parempi nostaa kytkintä.
Aivan. Siksipä minä olen aina suosinut mahdollisimman nopeaa vierailua makuukamarin puolella ennen mistään seurustelusta haikailemista. Moni tuntuu tekevän toisin ja surulliset seuraukset tiedetään.
Ratikkakuski kirjoitti:
Aivan. Siksipä minä olen aina suosinut mahdollisimman nopeaa vierailua makuukamarin puolella ennen mistään seurustelusta haikailemista. Moni tuntuu tekevän toisin ja surulliset seuraukset tiedetään.
Olen samaa mieltä. Jos odottaa liian kauan, niin alkaa olemaan epärealistiset odotukset. Plus jos haluaa toista, niin ei jaksa odottaa kovin pitkiä aikoja, muuten vaan miettii koko ajan tuhmia toisen seurassa ja se haittaa muuta tutustumista. :P
- Riiiiiiiiii
Ratikkakuski kirjoitti:
Jossain vaiheessa on koeajettava juu. Toisaalta olen huomannut, että pidättäytyminen lisää jännitettä:)
- Riiiiiiiii
Niin ja lisäys edelliseen: seksiasioista pitää myös nimenomaan puhua ennen vakavaa seurustelua. Sitten ei tule yllätyksenä, että kaveri haluaakin pääasiassa piiskaa naamari päällä viiden kimpassa tai lievemmässä tapauksessa kieltäytyy suuseksistä.
- Mies35v
Nainen_28v kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Jos odottaa liian kauan, niin alkaa olemaan epärealistiset odotukset. Plus jos haluaa toista, niin ei jaksa odottaa kovin pitkiä aikoja, muuten vaan miettii koko ajan tuhmia toisen seurassa ja se haittaa muuta tutustumista. :P
Tässä on hyvä kommentti!
Eli siinä vaan paineet lisääntyy ja tulee epärealistiset odotukset. Parempi vaan lähtee erotiikalla liikkeelle, niin siitä on hyvä jatkaa tutustumista sitten muutenkin. Nainen_28v kirjoitti:
Minustakin kuulostaa ikävältä että suhteessa pitäisi vaatia asioita joita toinen ei halua, ihan vaan tasa-arvon vuoksi. Kytkimen nostaminen on tietysti kätevä ratkaisu melkein mihin ongelmaan vaan ja aika paljonhan sitä käytetäänkin.
Riiiiiiiiii kirjoitti:
Jossain vaiheessa on koeajettava juu. Toisaalta olen huomannut, että pidättäytyminen lisää jännitettä:)
Liika jännite saattaa aiheuttaa seksuaalista kyvyttömyyttä.
- persereikää
scrg kirjoitti:
Minustakin kuulostaa ikävältä että suhteessa pitäisi vaatia asioita joita toinen ei halua, ihan vaan tasa-arvon vuoksi. Kytkimen nostaminen on tietysti kätevä ratkaisu melkein mihin ongelmaan vaan ja aika paljonhan sitä käytetäänkin.
Persereiän voisit nuolla puhtaaksi paskasta!
- Tasa-arvoinenM
Olen jo vuosikymmeniä vaatinut tasa-arvoa että naiset tekisi joskus vuorostaan aloitteen minulle, mutta saan jatkuvasti vastaukseksi, että aloitteeton miehen tehtävä. Ehkä se suihinottaminen on sitten vastaavasti naisen tehtävä.
- factoflife
Nainen_28v kirjoitti:
Naisesi vaikuttavat kovin vanhanaikaisilta. :P
Suurin osa naisista on tuollaisia.
factoflife kirjoitti:
Suurin osa naisista on tuollaisia.
Joudun taas kommentoimaan, että mun lähipiirissä aika moni suhde ois jäänyt solmimatta ilman naisen aloitteellisuutta.
- vittumitäåaskaaraas
Vittu minulla on nainen joka ei anna eikä ota vastaan...ja niin mielelläni tekisin mitä vaan...
- rumamaija
Joo omat kokemukseni valitettavasti tukevat tuota vahvasti.
- Profeministimies
Itse olen aikoinani nuorena ja epävarmana halunnut miellyttää naisiani, vaatimatta mitään takaisin. Lopulta katkeroiduin, sekosin ja päädyin terapiaan. Sittemmin olen ymmärtänyt, että jokaisella on suuri vastuu siitä, millaista kohtelua itselleen suo. Asioista pitää puhua ja niitä voi jopa vaatia. Mikäli puhe ei tuota molemmille sopivaa tulosta, on parempi jatkaa eri teille.
- trollibensa
Ne miehet nuolee jotka saavat siitä kiksejä. Myös ne miehet nuolvat jotka epätoivoisesti tietäessään olevansa paskoja ATMiä nuolevat koska toivovat (joka tapauksessa kertapanoksi jäävän setin) uusintaa.
Tällainen YTMkin nuolee jos naisella on merkitystä, ts. pysyvässä suhteessa.- rumamaija
"Tällainen YTMkin nuolee jos naisella on merkitystä, ts. pysyvässä suhteessa."
Joskus olenkin miettinyt että pitäisikö sitä itsekin ruveta antamaan suuseksiä ainoastaan rakkaussuhteissa. Tosin nykyaikana sellainen lienee mahdotonta, koska lähes kaikki vaativat suuseksiä myös vakipanojutuissa ja jotkut jopa yhden illan jutuissakin. - Riiiiiiiii
Juuri tuon takia en harrasta enää yhden illan suhteita. Kumin kanssa on kuin söisi makkaran paketteineen, ilman saa vieraalta jonkun hyppykupan kurkkuun. Ei jaksa panostaa.
Ei kai yhden illan jutussa voi oikein vaatimalla vaatia mitään? Vai neuvotteletteko ennen aktia suoritteista:)? - Mies35v
rumamaija kirjoitti:
"Tällainen YTMkin nuolee jos naisella on merkitystä, ts. pysyvässä suhteessa."
Joskus olenkin miettinyt että pitäisikö sitä itsekin ruveta antamaan suuseksiä ainoastaan rakkaussuhteissa. Tosin nykyaikana sellainen lienee mahdotonta, koska lähes kaikki vaativat suuseksiä myös vakipanojutuissa ja jotkut jopa yhden illan jutuissakin.Itse en koe, että kumin kanssa tuossa edes on mitään järkeä ja toisaalta yhen illan juttuun se ei ole turvallista, joten mielestäni tuo oraali kuuluu lähinnä vakisuhteisiin.
- Mies35v
Riiiiiiiii kirjoitti:
Juuri tuon takia en harrasta enää yhden illan suhteita. Kumin kanssa on kuin söisi makkaran paketteineen, ilman saa vieraalta jonkun hyppykupan kurkkuun. Ei jaksa panostaa.
Ei kai yhden illan jutussa voi oikein vaatimalla vaatia mitään? Vai neuvotteletteko ennen aktia suoritteista:)?Kyllähän tuo varmasti kannattaa puhua jo etukäteen, että mikä on sallittua ja mikä ei, niin ei tule odottamattomia yllätyksiä.
- Riiiiiiiiii
Hommat ovat näköjään muuttuneet sitten nuoruuteni, jolloin iskettiin humalassa joku maalaispoika baarista. Ei siinä paljon neuvoteltu että asentoina lähetyssaarnaaja ja reverse cowgirl tai neuvoteltu suuseksistä. Kakkoseen ei kukaan edes yrittänyt.
Lähdenkin häveten kutomaan sukkia... - Mies35v
Riiiiiiiiii kirjoitti:
Hommat ovat näköjään muuttuneet sitten nuoruuteni, jolloin iskettiin humalassa joku maalaispoika baarista. Ei siinä paljon neuvoteltu että asentoina lähetyssaarnaaja ja reverse cowgirl tai neuvoteltu suuseksistä. Kakkoseen ei kukaan edes yrittänyt.
Lähdenkin häveten kutomaan sukkia...No ei varmaan noissa tilanteissa neuvotellakaan, mutta nykyäänhän paljolti kohtaamiset tapahtuukin alunperin netissä ja asioista voidaan puhua etukäteen.
- 12121212
Ai jaa?
Eli suuseksin pitää mennä tasan. Selvä.
Entäs ne kerrat kun mies ottaa naisen rajun eläimellisesti, naisen maatessa passiivisena? Voinko sitten vaatia että joka toinen kerta minä vain makoilen sängyllä kun nainen hoitaa tilanteen viettelystä seksiin ja ottaa minut rajun eläimellisesti?
Kuulostaa taas kerran feministiseltä tasa-arvolta, jossa halutaan tietyissä asioissa tasa-arvoa mutta ei toisissa asioissa (riippuen kumpi on naisille edullista, miesten kustannuksella).- Riiiiiiiiiii
Sun horinoissasi ei ole taas mitään järkeä. Jos toinen imee sinua, niin tottakai nuolet häntä jos hän siitä pitää. Onko vaikeuksia matematiikassa?
Lukeeko jossain, että kaikki miehet tekevät muutenkin suurimman työn, ja siitä kiitokseksi vain heidän tulisi saada suuseksiä? Jos oma naisesi on lahna (tottakai hän on koska hänet on kumista tehty) eikä liikahdakaan esileikin ja seksin aikana, älä viitsi yleistää tätä kaikkiin naisiin. Tunnetko taas tapasi mukaan kaikkien muiden ihmisten tavat? - Mies35v
Tuo on totta tosiaan jonnin joutavaa länkyttämistä, niin kuin riiiii totesikin.
Kyllähän seksi on aina kahden kauppaa, jossa molemmat tekee toisilleen juttuja. Ovi kääntyy molempiin suuntiin. Välillä mies ottaa, välillä nainen ottaa ratsailla miestä etc. Näin se menee todellisuudessa. - iiiiiiiiiiiiiiiiik
Riiiiiiiiiii kirjoitti:
Sun horinoissasi ei ole taas mitään järkeä. Jos toinen imee sinua, niin tottakai nuolet häntä jos hän siitä pitää. Onko vaikeuksia matematiikassa?
Lukeeko jossain, että kaikki miehet tekevät muutenkin suurimman työn, ja siitä kiitokseksi vain heidän tulisi saada suuseksiä? Jos oma naisesi on lahna (tottakai hän on koska hänet on kumista tehty) eikä liikahdakaan esileikin ja seksin aikana, älä viitsi yleistää tätä kaikkiin naisiin. Tunnetko taas tapasi mukaan kaikkien muiden ihmisten tavat?Mä oon ainakin niin hyvä saalis että se on arvo sinänsä. Eli en siis nuole pillua jos ei kiinnosta.
Mikä teillä siiderinorsuilla on ideana noissa aivopieruissannne? Riiiiiiiiiii kirjoitti:
Lukeeko jossain, että kaikki miehet tekevät muutenkin suurimman työn, ja siitä kiitokseksi vain heidän tulisi saada suuseksiä? Jos oma naisesi on lahna (tottakai hän on koska hänet on kumista tehty) eikä liikahdakaan esileikin ja seksin aikana, älä viitsi yleistää tätä kaikkiin naisiin. Tunnetko taas tapasi mukaan kaikkien muiden ihmisten tavat?"Jos toinen imee sinua, niin tottakai nuolet häntä jos hän siitä pitää. "
Eli jos minä nuolen jotakuta, ja pidän imemisestä niin sitten sen toisen kuuluu imeä vaikka ei siitä pitäisikään, koska matematiikka ja tasa-arvo.- Riiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiik kirjoitti:
Mä oon ainakin niin hyvä saalis että se on arvo sinänsä. Eli en siis nuole pillua jos ei kiinnosta.
Mikä teillä siiderinorsuilla on ideana noissa aivopieruissannne?Mikä helvetin siiderinorsu minä sinulle olen? Vanhemmillesi terveisiä: lapsia ei kannata hankkia jos niitä ei pysty kasvattamaan jotenkuten käytöstavoille. Tosi hyvä saalis joo.
- Riiiiiiiiii
scrg kirjoitti:
"Jos toinen imee sinua, niin tottakai nuolet häntä jos hän siitä pitää. "
Eli jos minä nuolen jotakuta, ja pidän imemisestä niin sitten sen toisen kuuluu imeä vaikka ei siitä pitäisikään, koska matematiikka ja tasa-arvo.Kai sinäkin nyt myönnät, että yksykskakkosen logiikassa ei ole mitään logiikkaa. Tasapuolisuuden toivomus suuseksikssä on yht´äkkiä jotain femakkopropagandaa, koska ykkönenonkakkonen tekee sonnina kaiken muun työn?
Eihän minulle sinun parisuhteesi tai seksielämäsi kuulukaan, mutta jonkinlainen vastavuoroisuuden periaate pätee seksiinkin. Ei tietenkään saa pakottaa, ja taas peräänkuulutan keskustelua seksitavoista ennen suhdetta. - maskulinisti
Riiiiiiiiii kirjoitti:
Kai sinäkin nyt myönnät, että yksykskakkosen logiikassa ei ole mitään logiikkaa. Tasapuolisuuden toivomus suuseksikssä on yht´äkkiä jotain femakkopropagandaa, koska ykkönenonkakkonen tekee sonnina kaiken muun työn?
Eihän minulle sinun parisuhteesi tai seksielämäsi kuulukaan, mutta jonkinlainen vastavuoroisuuden periaate pätee seksiinkin. Ei tietenkään saa pakottaa, ja taas peräänkuulutan keskustelua seksitavoista ennen suhdetta.Ykskakkonen on oikeassa.
En ole tavannut YHTÄÄN naista joka tekisi edes lähelle puolet työstä makkarissa. Joten ihan turhaa mussuttaa että suuseksin pitäis mennä 50/50.
Se on mies joka tekee suurimman osan työstä, mies jossa on vikaa jos ei seiso (jos nainen ei oo kostea, SEKIN on tietysti miehen vika eikä naisen oma vika), jnejnejne. - Nnnaaiinennn
maskulinisti kirjoitti:
Ykskakkonen on oikeassa.
En ole tavannut YHTÄÄN naista joka tekisi edes lähelle puolet työstä makkarissa. Joten ihan turhaa mussuttaa että suuseksin pitäis mennä 50/50.
Se on mies joka tekee suurimman osan työstä, mies jossa on vikaa jos ei seiso (jos nainen ei oo kostea, SEKIN on tietysti miehen vika eikä naisen oma vika), jnejnejne.Et oo tavannu mua. Teen 99% "työstä".
- Totuudenkertojatar
No jos joutuu tekemään kaiken työn niin kai vois katsoa peiliin miksi se menee niin, tai miksi luulee sen menevän niin. Aika 50/60 se yleensä menee, on ihmisiä jotka tykkää olla kohteena ja ihmisiä jotka tykkää olla tekijänä. Jos olet mies joka tykkäisi olla enemmän kohteena, mutta joutuu aina vain tekijäksi, niin jotain on tutkassa vialla. Jos seksi on tärkeää (kenellepä ei olisi), niin kokeilepa jotain ihan erilaista naista kuin mitä yleensä isket tai jonka iskukohteena olet. Voit saada jopa eri kokemuksen kuin yleensä. Ehkä jopa muutat mieltäsi siitä että naisen täytyy olla just sellainen ensi näkemältä kuin kuvittelet. (esim. nuori neitseellisen näköinen ujo tyttö versus vanhempi itsevarma tapaus, joka onkin jo vähän kurppa: voipi olla kyydit enemmän sinun makuusi kun voit vain olla ja nauttia.)
P.S. tulevat haukkujat_ itse en ole kumpaakaan ääripäätä. ;) - Totuudenkertojatar
Niin ja täytyy sanoa että näin naisena kokemukseni miehistä on toinen: nuorena varsinkin sitä törmäsi vähän vanhempiin miehiin, joilla oli ihan käsittämätkön käsitys seksistä: luulivat että riittää kun miehelle tehdään jotain, kun mies tyydytetään. Seksuaalisena naisena olin ällikällä lyöty. Onneksi törmäsin myös miehiin, jotka olivat vastavuoroisia, sellaiseenkin, joka ei itse omasta nautinnostaan niin välittänyt, halusi tehdä minulle hyvää ja nautti siitä. Täytyy sanoa että olen keskitien kulkija ja tasa-arvon kannattaja seksinkin suhteen: haluan saada ja antaa nautintoa. Siksi pisismmät suhteet onkin olleet tällaisten kanssa, eihän sitä kauan jaksa kovin eri tavalla haluavan kanssa, missään asiassa. VAi mitä? Te tiedätte, joilla kokemuksia suhteista.
iiiiiiiiiiiiiiiiik kirjoitti:
Mä oon ainakin niin hyvä saalis että se on arvo sinänsä. Eli en siis nuole pillua jos ei kiinnosta.
Mikä teillä siiderinorsuilla on ideana noissa aivopieruissannne?"Mä oon ainakin niin hyvä saalis että se on arvo sinänsä. Eli en siis nuole pillua jos ei kiinnosta."
Et ole saalis naiselle, joka haluaa nuolentaa.scrg kirjoitti:
"Jos toinen imee sinua, niin tottakai nuolet häntä jos hän siitä pitää. "
Eli jos minä nuolen jotakuta, ja pidän imemisestä niin sitten sen toisen kuuluu imeä vaikka ei siitä pitäisikään, koska matematiikka ja tasa-arvo.About näin joo.
- Riiiiiiiiiii
maskulinisti kirjoitti:
Ykskakkonen on oikeassa.
Se on mies joka tekee suurimman osan työstä, mies jossa on vikaa jos ei seiso (jos nainen ei oo kostea, SEKIN on tietysti miehen vika eikä naisen oma vika), jnejnejne.Jos nainen ei kostu, niin vika voi oikeasti olla myös sinussa. Mieti. Ei toki pelkästään, osasyynä voivat olla myös hormonit tai yleinen vtutus
- Riiiiiiiiii
Nainen_28v kirjoitti:
"Mä oon ainakin niin hyvä saalis että se on arvo sinänsä. Eli en siis nuole pillua jos ei kiinnosta."
Et ole saalis naiselle, joka haluaa nuolentaa.Nimenomaan. Kerran saa kultakin naiselta jos on ulkonäköä ja puhelahjoja, jatkossa ei auta tuudittautua markkina-arvoon.
- 12121212
Rivien välistä luettuna:
Miehen kuuluu tehdä aloite, miehellä on vastuu siitä että nainen kiihottuu, kun taas naisen roolina on olla palveltavana. Jos nainen viitsii tehdä edes jotain (esim. vähän liikuttaa itseään tai pikkuisen voihkia kun mies tuottaa nautintoa), on hän tehnyt osansa.
Tulee mieleen avioliitot joissa puhalletaan yhteen hiileen ja molemmat tekevät osansa. ts. mies taistelee itsensä johtavaan asemaan ja tienaa isot rahat, kun nainen puolestaan selailee sisustuslehtiä ja haaveilee "urasta" sisustuskonsulttina tai life coachina.
Ja aivan kuten maskulinisti kirjoitti:
Jos nainen ei kiihotu, on se miehen vika.
Jos mies ei kiihotu, on se miehen vika.
Feministit... 12121212 kirjoitti:
Rivien välistä luettuna:
Miehen kuuluu tehdä aloite, miehellä on vastuu siitä että nainen kiihottuu, kun taas naisen roolina on olla palveltavana. Jos nainen viitsii tehdä edes jotain (esim. vähän liikuttaa itseään tai pikkuisen voihkia kun mies tuottaa nautintoa), on hän tehnyt osansa.
Tulee mieleen avioliitot joissa puhalletaan yhteen hiileen ja molemmat tekevät osansa. ts. mies taistelee itsensä johtavaan asemaan ja tienaa isot rahat, kun nainen puolestaan selailee sisustuslehtiä ja haaveilee "urasta" sisustuskonsulttina tai life coachina.
Ja aivan kuten maskulinisti kirjoitti:
Jos nainen ei kiihotu, on se miehen vika.
Jos mies ei kiihotu, on se miehen vika.
Feministit..." naisen roolina on olla palveltavana. Jos nainen viitsii tehdä edes jotain (esim. vähän liikuttaa itseään tai pikkuisen voihkia kun mies tuottaa nautintoa), on hän tehnyt osansa."
Höpöhöpö. Molempien tulee olla aktiivisia. Mutta mä en olekaan feministi. :P :)- iiiiiiiikkkkkkkkkk
Riiiiiiiiii kirjoitti:
Mikä helvetin siiderinorsu minä sinulle olen? Vanhemmillesi terveisiä: lapsia ei kannata hankkia jos niitä ei pysty kasvattamaan jotenkuten käytöstavoille. Tosi hyvä saalis joo.
siiderinorsu ulvahti
- Riiiiiiiiiii
Anna mennä vaan, ulvo jos siltä tuntuu:)
- Äädämi111111
Mitään vitun limaista pillua en ala nuolemaan. Se on homojen hommaa.
- tappityö
Mies se joutuu tekeen duunit ja heiluttelemaan koko kroppaansa että se yksi tappi liikkuis.
- Riiiiiiiiiii
Tuotakin ihmettelen, että onko jonkun mielestä "työ" seksissä vain se itse yhdynnässä tapahtuva pumppaaminen ja rynkytys. Siinäkin voi toki vaihdella vuoroa, mutta seksi ei ole pelkästään puikottamista tai itse asiassa se on pääosin muutakin. Flirtti, yhteys, esileikki ja yleensäkin kosketus suutelu ja vieläpä oikeisiin paikkoihin.
Vastavuoroisuus ja nautinnollisuus taitaa olla avainsana tässäkin. Riiiiiiiiiii kirjoitti:
Tuotakin ihmettelen, että onko jonkun mielestä "työ" seksissä vain se itse yhdynnässä tapahtuva pumppaaminen ja rynkytys. Siinäkin voi toki vaihdella vuoroa, mutta seksi ei ole pelkästään puikottamista tai itse asiassa se on pääosin muutakin. Flirtti, yhteys, esileikki ja yleensäkin kosketus suutelu ja vieläpä oikeisiin paikkoihin.
Vastavuoroisuus ja nautinnollisuus taitaa olla avainsana tässäkin.Täysin samaa mieltä. Esileikki kun tehdään kunnolla niin "pumppauskin" tuntuu niiiiin paljon paremmalta. Verrattaen suoraan asiaan menemiseen, jolloin nainen jää aika kylmäksi.
Paras esileikki mun mielestä on, kun mies hyväilee kädellä tai suulla mun alapäätä. (Toki ite tekee miehelle samaa.)Nainen_28v kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Esileikki kun tehdään kunnolla niin "pumppauskin" tuntuu niiiiin paljon paremmalta. Verrattaen suoraan asiaan menemiseen, jolloin nainen jää aika kylmäksi.
Paras esileikki mun mielestä on, kun mies hyväilee kädellä tai suulla mun alapäätä. (Toki ite tekee miehelle samaa.)Varmaan feministin kanssa esileikit pitää tehdä niin, että toinen hyväilee ja toinen ottaa sekuntikellolla aikaa ja sitten vaihdetaan osia.
- HerraPorkkana
Nainen_28v kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Esileikki kun tehdään kunnolla niin "pumppauskin" tuntuu niiiiin paljon paremmalta. Verrattaen suoraan asiaan menemiseen, jolloin nainen jää aika kylmäksi.
Paras esileikki mun mielestä on, kun mies hyväilee kädellä tai suulla mun alapäätä. (Toki ite tekee miehelle samaa.)Totta. Me käytämme esileikkiin sen verran aikaa, ettei kumpikaan kestä kauan itse aktia, kun tuntuu niin helvetin hyvältä ;) Esileikki perusta, johon kannattaa panostaa. Hyvä esileikki palvelee kummankin etua.
scrg kirjoitti:
Varmaan feministin kanssa esileikit pitää tehdä niin, että toinen hyväilee ja toinen ottaa sekuntikellolla aikaa ja sitten vaihdetaan osia.
En tiedä kun en ole feministi. :P
- flowersreally
scrg kirjoitti:
Varmaan feministin kanssa esileikit pitää tehdä niin, että toinen hyväilee ja toinen ottaa sekuntikellolla aikaa ja sitten vaihdetaan osia.
Munakellolla tietysti.
- Riiiiiiiiii
scrg kirjoitti:
"Hyvin" olet ymmärtänyt keskustelun ytimen:). Sekuntikellohan se on!
Riiiiiiiiii kirjoitti:
"Hyvin" olet ymmärtänyt keskustelun ytimen:). Sekuntikellohan se on!
Olen toistaiseksi luullut, että seksi on hyvinkin kahdenvälinen asia, joka kuuluu aina "paikallisen sopimisen" piiriin. Mutta "naisten ammattiliitto" ("Naiset, vaatikaa tasa-arvoa!") puoltaa selvästi yleisiä seksiehtosopimuksia, jossa tiettyjen asioiden kuuluu tapahtua ja kokonaisuudesta voidaan irrottaa yksittäisiä poimintoja tasa-arvokysymyksiksi, joiden toteutumista voidaan mitata milloin prosenteilla, euroilla tai sekunneilla.
scrg kirjoitti:
Olen toistaiseksi luullut, että seksi on hyvinkin kahdenvälinen asia, joka kuuluu aina "paikallisen sopimisen" piiriin. Mutta "naisten ammattiliitto" ("Naiset, vaatikaa tasa-arvoa!") puoltaa selvästi yleisiä seksiehtosopimuksia, jossa tiettyjen asioiden kuuluu tapahtua ja kokonaisuudesta voidaan irrottaa yksittäisiä poimintoja tasa-arvokysymyksiksi, joiden toteutumista voidaan mitata milloin prosenteilla, euroilla tai sekunneilla.
Älä nyt hyvä ihminen tähän rahaa sotke :D
- Riiiiiiiiii
scrg kirjoitti:
Luin vissiin huonosti, kun en ole prosentteja, euroja ja sekunteja nähnyt laskettavan muualla kuin palstan sovinistimiesten viesteissä, joissa ovat laskeneet tehdyn huhkinnan prosenttiosuuden ("teen X prosenttia työstä makkarissa, joten minä olen oikeutettu vastaavasti suurempaan määrään suuseksiä"). Luette myös lahjakkaasti rivien välistä, kuten toverisi tuossa taannoin väitti osaavansa tehdä.
Älä viitsi syyttää feministejä tästä.
- crux
Tasa-arvo on hyvä juttu. Pidetään kiinni myös siitä että aloite seksiin tulee yhtä usein naiselta kuin mieheltä. Luulisi olevan itsestäänselvyys...
Kyllä mä olen tehnyt aloitteita seksiin miehille, mutta usein kyllä aivan ensimmäinen aloite johonkin kanssakäymiseen on lähtenyt mieheltä.
- Tätisinipunainen
Naiset ovat vain turhan miellyttämisenhaluaisia.
Itsekin olin sellainen, kun olin nuori.
Otin miehiltä s.....n, vaikka se oli lähinnä inhottavaa.
Enää en sitä tee.
Miksi pitäisi tehdä sellaista, mistä ei tykkää?Niin minäkin olin siinä mielessä, etten esim. Osannut ajatella ettei kaikki harrasta vaikkapa suuseksiä. Itsellä se on aina kuulunut hommaan puolin ja toisin. Eikä se ole mikään ongelma koska tykkään siitä.
Itse ainakin tykkään katsella kun toinen nauttii. Annan vaikka en saisi sitä itse ja ainakin mun seksuaalisuuten se kuuluu siinä missä muutkin toiselle tuotettavat nautinnot eri ruumiinosilla.
Harmi vain, ettei kaikki naiset anna nuolla takaapäin eikä peppua. Nainen_28v, annatko sä miehen pyöräyttää kieltään peppureikäs ympärillä?Riippuu ihan kenen kanssa olen sängyssä, mutta kyllä olen antanut ja tehnyt sitä itsekin miehelle.
Mielenkiintoista. Mä en kyllä antais kenenkään nuolla mun.. Oletko muuten miesten peppujuttujen perään? Oletko pannut miestä strapilla tai haluaisitko panna? Yhdessä ohjelmassa oli testauksessa joku eturauhasta stimuloiva värisytin ja yhden äijän mukaan oli saman tein lentäny lastit seinille kun oli vibran laittanu päälle. Itse en o koskaan mitään kakkoseen saanu, mut "sen oikean" kanssa kiinnostais kokeilla.
Mies__30v kirjoitti:
Mielenkiintoista. Mä en kyllä antais kenenkään nuolla mun.. Oletko muuten miesten peppujuttujen perään? Oletko pannut miestä strapilla tai haluaisitko panna? Yhdessä ohjelmassa oli testauksessa joku eturauhasta stimuloiva värisytin ja yhden äijän mukaan oli saman tein lentäny lastit seinille kun oli vibran laittanu päälle. Itse en o koskaan mitään kakkoseen saanu, mut "sen oikean" kanssa kiinnostais kokeilla.
Jotain juttua olen kokeillut miehen kanssa joskus mutta en ole strap-on:ia käyttänyt. Ei sillä että siinä mitään homoa kokisin olevan. Miehen pepun nuoleminen ei ole musta mitenkään erikoista sinällään.
Joo kyl mä luulen et tuol aika moni mies haluis et pantais perseeseen, mut eihän tosimies sinne mitään ota, eikä sitten uskalla ottaa sitä puheeks. Höpö höpö. Jos joku asia mahdollisesti tuntuu hyvältä ja sitä voi rakastamansa ihmisen kanssa tehdä niin Why Not.
Miten sä koet naisena jos oot tosi märkä ja mies menee alas niin onko se ällöttävää? Jotkut eivät pysty rentoutumaan kunnolla kun voivottelevat märkyyttään. Mun mielestä siinä o mitään ja kun panee niin se litinähän vaan lisää fiilistä.Mies__30v kirjoitti:
Joo kyl mä luulen et tuol aika moni mies haluis et pantais perseeseen, mut eihän tosimies sinne mitään ota, eikä sitten uskalla ottaa sitä puheeks. Höpö höpö. Jos joku asia mahdollisesti tuntuu hyvältä ja sitä voi rakastamansa ihmisen kanssa tehdä niin Why Not.
Miten sä koet naisena jos oot tosi märkä ja mies menee alas niin onko se ällöttävää? Jotkut eivät pysty rentoutumaan kunnolla kun voivottelevat märkyyttään. Mun mielestä siinä o mitään ja kun panee niin se litinähän vaan lisää fiilistä.Ei se märkyys mua haittaa. Sehän on positiivinen juttu. Mies saattaa joskus kommentoida, että onpas märkää. :P
- topYTM
Multa saa vaatia enemmän suuseksiä - mielelläni annan nartun lutkuttaa mun mutkaa.
Ihanaa jos vielä tkee cumswapit toisen naisen kanssa ah :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau677220Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425013- 903060
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat432179- 192040
- 341943
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171737Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121613- 271537
- 181371