Mitä on olla Suomalainen mies?
Sanotaan että Suomalaiset miehet ovat ennakkoluuloisia toisiin ihmisiin ja että Suomalaisten miesten olisi jotenkin vaikeaa luottaa kehenkään jne,jne. Asioita jotka mielestäni ovat oikeassa ilmaisuissaan miehestä. Kerron omakohtaisen kokemukseni jossa henkilökohtainen luottamukseni sai pahan kolauksen. Vuosia sitten kun mm sukulaiseni saivat tietää että suunnittelen ylimääräisen käytetyn..vanhemman henkilöauton ostoa suosittelivat melkein naapurin miehen autoa minulle. Sanoivat että tuo mies on sitten hyvin tarkka ja rehellinen jotta hän ei huonoa kyllä sulle myy.
Menin katsomaan tuota autoa ja omistaja esitteli sitä minulle . Kertoi sen olleen varaautona mutta myynnissä. Auto oli ulkorakennuksessa suojassa. Siinä katsellessani autoa tuo mies alkoi kehumaan autoaan kuin ammattilainen. Yllätyin täysin hänen vakuutteluistaan joita hän toisti autostaan ? Meidän välille syntyi eräänlainen luottamus ja maksoin tinkimättä hänelle auton hinnan joka oli kyllä korkea mutta kun hän niin vakuutteli? Kun ajoin ostamani auton kotiini en muutamaan päivään edes kyseenalaistanut kauppojani. Viimein tarkastellessani tarkemmin autoa huomasin tulleeni huijatuksi. Auton kaikki huollot oli vuosikymmeniä sitten laiminlyöty. Ovet ja kaikki ruosteessa,jarruja myöten? Kauheasti nolotti . Myöhemmin kun olen nähnyt tuon eläkeläismiehen asioidessani niin jo kaukaa havaitsen hänestä. Miehessä ei vilppiä ole . Ja olemus on kuin olisi saanut synninpäästön aamulla ?
Suomalaisille miehille on kunnia asia jymäyttää, valehdella,huijata,jne,jne. Niin paljon kuin sielu sietää ?? ja sitten sanotaan että Suomalaiset miehet ovat varautuneita ??
Opin tästä. Älä luota kehenkään, kyseenalaista kaikki mitä sinulle kerrotaan. Hullu ei ole se joka pyytää vaan hullu on se joka uskooa. Jatkan omanlaistani "Suomalaisen miehen " elämää jossa kyseenalaistetaan kaikki.
Suomalainen mies.
5
<50
Vastaukset
- SellaisiaMe
Kaikki me olemme valehtelevia kusipäitä, koska naapurin mies. Ja vaimonhakkaajia, koska monella naisella ollut sellainen.
Ja kaikki naiset on ihan tyhmiä, koska se Emmakin ala-asteella nälvi. Eivätkä pidä huolta lapsistaan, kodistaan saati ulkonäöstään, koska toi naapurin akka on sairas. - Irviö
Mahtaakohan tuo juttu olla ollenkaan totta.
Syy o tuoss " Sanoivat että tuo mies on sitten hyvin tarkka ja rehellinen jotta hän ei huonoa kyllä sulle myy". Sul ol ennakkokäsitys ettet romuu saa.
Huoltokirja e juoruu kaikkee. Autoo voi huoltaa iha ite, mikäli osaa.
Vanhast bilikast hiffaa ain vikaa.
Auton dörtsit ruostees, etkä hiffannu sitä tsekates ulkopuolisest? Levyjarruje levyt voi ol pintaruostees, e kuiteskaa haittaa. jne.- tyhmätfemakot
Hirveetä feministisuvakki paskaa koko stoori, vain suvakki voi olla noin idiootti. Huollotkin laiminlyöty vuosikymmeniä :D
Et sitten harkinnut uuden ostoa, jos pitää uuden veroinen olla, 50 vuotta vanha auto sitä harvemmin on. - autorunoilija
Harmi, ettet kertonut auton merkkiä ja vuosimallia. Siitä voisi päätellä hinnan.
Neuvo 1: jos mahdollista, ota mukaasi joku, joka tietää autosta enemmän kuin sinä.
Neuvo 2: osoitteessa http://www.nettiauto.com/ saat suuntaa antavan hinnan.
Neuvo 3: hintaan vaikuttaa ajetut kilometrimäärät, kolaroinnit
Yleisesti, jos haluat halvan auton mikä kestää vuoden tai useamman, Fiat Punto on yksi mahdollisuus. esim. tuolla ajaa melko huoletta seuraavat 4 vuotta ja voi heti katsastuksen jälkeen myydä
http://www.nettiauto.com/fiat/punto/7839049
Toki tuossa on ostettava uudet kesärenkaat ja jos ei halua ajaa kitkoilla, uudet talvirenkaat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514