Minulla on langattomat sound blaster jam- kuulokkeet ja kun pistän kuulokkeisiin latausjohdon ja johdon tietsikkaan niin kun ohjainohjelmisto on latautunut niin minä en pysty tarkistamaan mistään kuinka paljon kuulokkeet on latautunu enkä tajua sitäkään että pitääkö kuulokkeet ns. napsaista päälle ennen kuin ne latautuu. Nyt ne on tuossa keskusyksikön päällä ja kun napsaisin päälle niin kuulokkeessa näkyy vilkkuvan punainen ja vihreä valo vuoronperään.
Olen yrittänyt etsiä ohjetta verkosta mutta en ole löytänyt sellaista tarkkaa ohjetta missä kerrotaan kuinka toimia.
Nyt te kaikki kokemusta omaavat ihmiset kertokaa minulle kuinka toi lataushomma toimii ja näenkö mistään latausprosentin ? Please. Olisin kiitollinen neuvoistanne te kuulokkeiden käyttäjät.
Käytän kuulokkeita kuntosalilla ja haluan olla varma ettei virta varmasti lopu kesken.
auttakee naista mäessä te tietävät
Neuvoton3
2
<50
Vastaukset
- tirehtööri112
Ne on rikki
- neuvoton3
Ei ole rikki. Niihin tuli vihreä valo joten ovat varmaan latautuneet mutta minua kiinnostaa miksei tietsikasta voi tarkistaa kuinka paljon on latausprosentti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396905
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 371952