Huonoin voitti

Uskomatontaa

Huvittavaa että taas kerran karsinnat töpättiin, kaikkein mitättömin biisi valittiin, siis kuka tälläistä paskaa muka jaksaisi kuunnella?

34

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinppä

      Tämä oli odotettavissa, kun on kyse yle kusetus kusetuksesta, eli ei mitään väliä vaikka koko kansa olis äänestäny jotain Cristalia vaikkapa!

      Paskin voitti valehdellun ylivoimaisesti vielläpä :(

      Vittu nää ottaa niin nupoon nää kisat nykyään!!!

    • huoahhahaa

      juup, kyllä tää on koko ajan vaikuttanut siltä että tietyt tahot ovat tienneet voittajan alusta asti. Täysin käsittämätöntä ylistystä täysin käsittämättömän paskan biisin puolesta. Mutta ihan se ja sama. Mä pidän peukut pystyssä että tää biisi saa ison nollan. Ikinä en tällästä paskaa kannusta.

    • wertyuhjikkytr

      :D On se jännä ettei voida ymmärtää että joku (ja tässä tapauksessa enemmistö) saattaa ehkä olla erimieltä.. Hukkukaa palkoihinne!

    • Matkittua-jälleen

      Joku joka oiekasti olisi itse tehnyt kappaleen olisi ollut ihan hyvä valinta,mnythän tämä biisi on matkittu Kieszasta

      • kiezsaköäzsa

        Ja paskat.


    • Unelmahönöt

      Täyttä kuraa 100%.Unelmaväki äänesti KIINTIÖMAMUN framille

      • TeeJiiHoo19

        Kiintiömamu? Mee persu muualle märisemään. Sandhja on ihan suomalainen, Suomen kansalainen ja omistaa kaksi ammattia, maksaa veronsa. Maksatko sinä, vai oletko netissä sossun kustannuksella? Sandhja kun päättää joskus kunniakkaan muusikon uransa, hän palannee sairaanhoitajan työhönsä. Että halkea sää vaan ahistukseesi, jos et lääkkeitäsi muista ottaa.


      • Honoväkikotkottaa
        TeeJiiHoo19 kirjoitti:

        Kiintiömamu? Mee persu muualle märisemään. Sandhja on ihan suomalainen, Suomen kansalainen ja omistaa kaksi ammattia, maksaa veronsa. Maksatko sinä, vai oletko netissä sossun kustannuksella? Sandhja kun päättää joskus kunniakkaan muusikon uransa, hän palannee sairaanhoitajan työhönsä. Että halkea sää vaan ahistukseesi, jos et lääkkeitäsi muista ottaa.

        Mädättäjä mäkättää.Kiristääkö foliohattu? Eikö pyöri uno-propelli hatussa.Jäätyikö aurinkopaneeli?

        EKSOTIIKKAA mädättäjille, hah, hah
        eksoottista sontaa....

        Täyttä sontaa tuokin karaokelaulaja ja kiljuhanhet taustalla .

        Mädättäjät onanoi jos joku on hiemankin mamu.

        "Äitisi juuret ovat Intiassa ja Etelä-Ame­rikan Guyanassa, isäsi on juutalaiseksi kääntynyt suomalainen. Millaista lap­suudenkodissasi oli?

        Minut on kasvatettu juuritietoiseksi. Äitini perhe on hinduja, ja hän on opettanut minulle meditointia, rukoilemista, empaattisuutta ja yhteisöllisyyttä. Isäni taas on kiinnostunut uskonnoista ja kääntynyt juutalaiseksi, koska hän ajattelee sen olevan uskonnoista autenttisin. Isäni myös keräilee persialaisia antiikkimattoja ja taisteluvälineitä.

        ”Nurkissa lojui kirveitä, etninen musiikki soi taustalla, suitsukkeet tuoksuivat.”
        Lapsuudenkotini oli epämääräinen yhdistelmä kaikkea: asuimme omakotitalossa Espoon Mankkaalla, nurkissa lojui kirveitä, etninen musiikki soi taustalla ja suitsukkeet tuoksuivat."

        (lainaus:ME haastatteli tätä mikä lie nobody hintdriikkaa keväällä 2014)


      • takas.hommalle.homoaan

        Te hallu-aholaiset rasistipaskat niitä ainoita mädättäjiä olette. Sullakaan ei ole mitään muuta asiaa kuin omat tunnevammasi. Hae niihin mieluummin jotain apua.


    • kamalaa.kuraa.yök

      MIKSI?????????? Aivan karmeata tuo kiljuminen. Kuka helvetti voisi kuunnella tuota vapaaehtoisesti. Kun oma suosikkini, eli todella kaunis A&K:biisi jäi jo kärjestä, niin toivoin TODELLA, että Mikael voittaisi. En häntä niin hirveästi fanittanut, mutta olisin voinut olla kuitenkin ylpeä Suomen biisistä. No, nyt en voi.

      • niijustiin

        toi Sandja on ihan hirvee!

        OLis ollu vaikka Sara Aalto, mutta eihän tässä nyt perkele itkukaan auta!


      • rtftfgytf

        Ei sun tarviikaan olla ylpeä biisistä josta et tykännyt, miksi pitäisi??


    • LESYNI

      Olen samaa mieltä, huonoin ja hirvein voitti, kun vaan on kuin joulukuusi huutaa kovaa ?.....

    • lesyni

      Ei tule pärjäämään ,ei kai ollut tarkoituskaan,on häpeä laittaa kisaan?

      • vinkuuuu

        Sä saat hävetä vaan itseksesi ja vaikka ryhmäsi kanssa.
        Mikä oli sun suosikkisi?


    • HäviämisenKaava

      Biisin alku lupaa paljon -> sitten tulee LÄSSÄHDYS -> kuulijat tuntevat itsensä petetyiksi -> Suomi häviää Euroviisut

      • mamukki

        Häviöstä voimme nyt syyttää perustellusti mamuja :)


      • Lumenpukkaaja

        Ei mitään uutta, ainahan Suomi on jäänyt hännille, paitsi Lordi.

        Siitä olen 100% iloinen, että Eini ei pärjännyt vaikka yritti pillu paljaana ränkistellä eilen. Oli NIIN noloa. HYI, HYI ja YÖKk!


    • kjölkj

      Paras voitti, se on sitten toinen asia miten pärjää loppu peleissä. Ihmettelen kanssa että tälläinen Eini oli mukana?- säälittävä esitys vaikka oli yrittänyt päivittää itseään
      tähän päivään.

    • zkjytr

      Sandhjan ääni on liian kireä, rentous laulamisesta puuttuu. Yritti laulaa liian korkealta ja meni siksi kirkumiseksi.

    • sattuukorviin

      Keskimäärin karaokelaulajat laulavat puhtaammin kuin tää "voittaja".

      • vinkukojälleen

        Oletko itse karaokelaulaja vai onko sukulaisen vaimo kuorossa ja fanittaa oopperaa?


    • lepakkotarha

      Shit it away!

    • Tsiissssus

      Taustakuoron hurjat muuvit veivät huomion laulusta. Herrajee mitä kömpelöä heilumista! Toivottavasti ymmärtävät sitten Tukholmassa pysyä taustakuorona ja unohtavat "tanssimisen".

    • derfrggtgt

      Yleensä paras voittaa eli raati ja yleisöäänestys ratkaisevat järjestyksen.
      Olin itse paikalla ja huomasin tiettyjä juttuja.

      • väärynen

        Eli mediapeliä.


    • pyllyvasten

      Mä jaksan tätä kuunella, mutten noita muita kilpailijoita ainakaan Euroviisulavalla.

    • Ylve

      Mun mielestä tää raadin osallistuminen voittajan valintaan oli hieno asia.
      Onhan se jo monta kertaa nähty, miten käy, kun kansan antaa valita...
      Huomaathan sen jo näistäkin kommenteista, mitä juntteja ja olevinaan jotain jostakin tietäviä tästä maasta löytyy.

    • Ykkönenoli

      Huonot häviäjät aina valittavat. Kilpailussa paras on se, joka sijoittuu ykköseksi. Onnea Sandhja!!!

    • opoopopopopo

      Kyseesä oli ns. positiivinen syrjintä.

      • Peltikiinni-mielenosotus

        Etkö päässyt kisabaariin sisälle?


    • oikeatlaulajatvoittoon

      Cristal ei osaa laulaa, jos ette sattuneet huomaamaan, niin taustalaulajat hoitivat tuon laulupuolen.

    • leipääääääää

      kyllä noi euroviisut on niin kauheeta kuraa että voisi säästää nuokin rahat vaikka leipäjonoon

    • MrJuha82outolintu

      Onnea Sandjalle.
      Hyvä biisi, hyvä biitti tossa biisissä= svengaa.
      Yksi on kuitenki totta eli yksi pointtini, joka on se, että kautta aikain järkevin viisubiisi on nuku pommiin, jossa upea sanoitus ja mielenkiintoinen melodia alusta loppuun.
      Viisubiisit eivät yleensä makuuni.
      Pidän enemmän populaarimusasta ja rock/vaihtoehtorock/collegerock/pop-rock/punk/ taidepunk/ post-punk/ taiderokki ja iskelmärokki.
      Siksi ei oikein viisut edes kiinnosta.
      Mutta se nuku pommiin oli aikoinaan omaperäinen biisi.
      Omaperäisyys on se, joka mua musiikissa kiinnostaa.

      Eihän koskaan esim Voice of Finlandissa ole vedetty semmosta biisiä kuin Don huonot-Kapteeni koulukammo tai Klamydia-Ajattele nyt!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe