Erään äidin tarina

Eräsäitivm66

Erään äidin tarina
Olin yksinhuoltaja reilun 17 vuoden ajan, muutama satunnainen ihastus oli mutta ne eivät vaikuttaneet meidän niin tasaiseen elämään millään lailla. Olin tosi tarkka että lapseni kasvaa tasapainoisessa ympäristössä, hänellä on aina koti johon tulla ja korvat jotka kuuntelevat kaikkia asioita. Haaveena oli olla hänen ”paras ystävänsä”… Olla kaikki se mitä omassa kotonani nuorena en saanut.
Kaikki ei mennytkään sitten ihan kuten olin suunnitellut . Hänestä tuli sulkeutunut, omassa huoneessaan nököttävä teini joka ei koskaan käynyt missään riennoissa missä normaalisti tuon ikäiset käyvät. Kuviin astui masennusta, minun arvostelua, uhkailua itsemurhalla yms.
Lapseni on pienestä asti ollut herkkä loukkaantumaan pienestäkin nuhtelusta. Suuttunut todella pahasti jo pienenä ja opinkin ”käsittelemään silkkihansikkain” mutta…

Hänen ollessa lähes 18v tapasin nykyisen miesystäväni jonka kanssa olemme pitäneet yhtä nyt jo yli 10 vuotta.
Alkuaikoina joimme normaalia enemmän alkoholia ja istuimme huuruisissa baareissa pari kertaa kuukaudessa. Ongelmia oli: niitä aiheutti tyttäreni ja hänen simputuksensa minua kohtaan. Mies ei tykännyt siitä ollenkaan ja yritti saada minut muuttamaan toiminta tapojani, kun hänen teki pahaa katsoa vierestä kun toinen vie minua ihan 6-0. Tytär alkoi vihata miestäni jota on nyt jatkunut tuo yli 10 vuotta… ettäs kehtasi moinen kusipää tulla sotkemaan/ tuoamaan hänen elämänsä ja minua unohtamatta … olen nyt kaiken pahan alku ja juuri….

Nykytilanne on huono… emme ole olleet kuukausiin missään väleissä. Minun olisi pitänyt jättää mieheni ja nostaa tyttäreni kaikilla arvoasteikoilla nro 1:ksi. Sydäntä raastaa kun en voi ymmärtää miksi me olemme niin erilaisia ja ajattelemme kaikesta ihan eritavalla. Kummaltakin toki löytyy omaa tahtoa. Hän käy nyt minua moittimassa sukulaisille, tuttaville. Saako hän jonkinlaista tyydytystä itselleen minun haukkumisestani??
Myös asia mikä loukkaa tosi pahasti on että mä olen hänen mielestään entinen alkoholisti!!

Onko täällä kohtalotovereita?

0

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
        NATO
        720
        2690
      2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
        Maailman menoa
        344
        2328
      3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
        Ikävä
        26
        2122
      4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
        Maailman menoa
        28
        2038
      5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
        Ikävä
        58
        1708
      6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
        Ikävä
        12
        1252
      7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
        Ikävä
        18
        1239
      8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
        Ikävä
        55
        1090
      9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
        Ikävä
        63
        1075
      10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
        Maailman menoa
        4
        1055
      Aihe