Erään äidin tarina
Olin yksinhuoltaja reilun 17 vuoden ajan, muutama satunnainen ihastus oli mutta ne eivät vaikuttaneet meidän niin tasaiseen elämään millään lailla. Olin tosi tarkka että lapseni kasvaa tasapainoisessa ympäristössä, hänellä on aina koti johon tulla ja korvat jotka kuuntelevat kaikkia asioita. Haaveena oli olla hänen ”paras ystävänsä”… Olla kaikki se mitä omassa kotonani nuorena en saanut.
Kaikki ei mennytkään sitten ihan kuten olin suunnitellut . Hänestä tuli sulkeutunut, omassa huoneessaan nököttävä teini joka ei koskaan käynyt missään riennoissa missä normaalisti tuon ikäiset käyvät. Kuviin astui masennusta, minun arvostelua, uhkailua itsemurhalla yms.
Lapseni on pienestä asti ollut herkkä loukkaantumaan pienestäkin nuhtelusta. Suuttunut todella pahasti jo pienenä ja opinkin ”käsittelemään silkkihansikkain” mutta…
Hänen ollessa lähes 18v tapasin nykyisen miesystäväni jonka kanssa olemme pitäneet yhtä nyt jo yli 10 vuotta.
Alkuaikoina joimme normaalia enemmän alkoholia ja istuimme huuruisissa baareissa pari kertaa kuukaudessa. Ongelmia oli: niitä aiheutti tyttäreni ja hänen simputuksensa minua kohtaan. Mies ei tykännyt siitä ollenkaan ja yritti saada minut muuttamaan toiminta tapojani, kun hänen teki pahaa katsoa vierestä kun toinen vie minua ihan 6-0. Tytär alkoi vihata miestäni jota on nyt jatkunut tuo yli 10 vuotta… ettäs kehtasi moinen kusipää tulla sotkemaan/ tuoamaan hänen elämänsä ja minua unohtamatta … olen nyt kaiken pahan alku ja juuri….
Nykytilanne on huono… emme ole olleet kuukausiin missään väleissä. Minun olisi pitänyt jättää mieheni ja nostaa tyttäreni kaikilla arvoasteikoilla nro 1:ksi. Sydäntä raastaa kun en voi ymmärtää miksi me olemme niin erilaisia ja ajattelemme kaikesta ihan eritavalla. Kummaltakin toki löytyy omaa tahtoa. Hän käy nyt minua moittimassa sukulaisille, tuttaville. Saako hän jonkinlaista tyydytystä itselleen minun haukkumisestani??
Myös asia mikä loukkaa tosi pahasti on että mä olen hänen mielestään entinen alkoholisti!!
Onko täällä kohtalotovereita?
Erään äidin tarina
Eräsäitivm66
0
66
Luetuimmat keskustelut
- 65968
- 69722
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37635Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️35629- 69616
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43581- 43560
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112525Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19500Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172484Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18461Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62396- 52383
- 17372
- 42368
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29364Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96353YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22348Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9348