Joko naiset olette kosineet miehiä tänään?

Kilttiatm

Kai teillä nyt joku komea mies on jota olette kosineet?

14

89

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki naiset on saaneet komeilta miehiltä paljon hamekankaita ja niitä ollaan nyt vertailemassa tyttöjen kesken.

• Kilttiatm

Palsta ollut aika hiljainen tänään joten naiset varmaan on kokeilees niitä hamekankaita.

• Siellä ne jo kokeilee miten uusi hamekangas sopii korvakorujen kanssa yhteen.

• olen.rakastunut

olen juonut 18 tölkkiä kaljaa että uskalsin kerätä rohkeutta jännämies on käskenyt olla hiljaa äännähdyskin niin saan selkäsaunan ja lujaa saankin mutta kysyin voitaisko olla muutakin kuin pelkkä pano avokämmen kajahti sattuu se aikoo hirttää itsensä kun muovimuki käskee niin nyt se nukahti ei meistä taida tulla paria mutta rakastan sitä yli kaiken ei ikuna maailmassa ole toista saman laista miestä illalla haetaan yhdessä huumeita ja kaljaa kallelta oskarille ja muille ollaan velkaa ja ollaan saatu tappo uhkauksen ettei enään rahalla selvitä mutta onneksi kallelta saadaan rahaa ja seksiä vastaan mömmöjä olen onnesta sekaisin minulla on elämäni mies kaikki naiset haluaa minun mieheni kaikki naiset yrittää iskeä sitä jopa sossu kela lääkäri tädit aivan kaikki naiset jopa huonekalutkin hakkaan kaikki jotka yrittää iskeä sitä se ei ole puoleen vuoteen poistunut kotoa se on niin lutunen tänään bailataan

• rumamaija

"jopa huonekalutkin"

Tämä kohta jopa hieman nauratti. Mutta noin muutoin, lakkaa trollaamasta, välimerkitön mies! :/

• rumamaija

En ole kosinut ketään. :(

• miehet.säästyivät

Ehkä hyvä niin koska et suoraan sanoen vaikuta parisuhdemateriaalilta.

• rumamaija
        miehet.säästyivät kirjoitti:

Ehkä hyvä niin koska et suoraan sanoen vaikuta parisuhdemateriaalilta.

Onneksi maailmassa on myös kanssasi eri lailla ajattelevia miehiä.

• EiKannata

Ei kannata, ei tule liittoa, ei kankaita, tai edes henkkamaukan lahjakorttia.

• En. Ei ole ketään ketä kosisin. Tosin olin taannoin kihloissa 7 vuotta, joten mitään intoa asiaan ei ole tällä hetkellä.

• xxxzzzccc

Olen kosinut. Saan hamekankaan.

• Toivottavasti oli hyvälaatuista silkkiä. Jotkut on tainneet saada tänään kelvotonta kangasta.

• eimullamuuta

Ei kannata mennä naimisiin koska ero tulee 6 kk päästä.

• klkjvbnkl

No ei ois tullu mieleenkään kysyä.............................................. Ei oo musta kiinnostunu : (((((((((((((((((((((((((((

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7414
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      43
      5074
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      96
      3374
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      46
      2279
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2128
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2083
    7. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      40
      1865
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      17
      1837
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1721
    10. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      14
      1663
    Aihe