Käytin tätä palstaa suurin piirtein kaksi vuotta ennen kuin päätin pitää tauon palstailusta. Nyt puoli vuotta myöhemmin olen ollut jo muutaman kuukauden suhteessa ja palsta ei pyöri enää mielessä. Täällä tuli trollailtua ja joskus harvoin kirjoitettua asiaakin - tämä oli jonkinlaista sairasta huumoria ja ajanvietettä. Huomasin kuitenkin, että aloin jollakin tasolla uskomaan näitä juttuja ja siinä vaiheessa päätin, että minun pitää lopettaa.
Onko palsta muuttunut parempaan tai huonompaan suuntaan? Vieläkö DarkFearia kiusataan ja saako hän raivokohtauksia? Vieläkö helka pitää palstalaisia säälittävinä runkkareina? Vieläkö palstateoriaa messutaan päivittäin ja naisilla huoritellaan? Onko kaikki vieläkin naisten syytä ja omassa itsessään ei nähdä mitään vikaa?
Puolen vuoden tauko palstasta
8
67
Vastaukset
Vika on edelleen siellä missä ennenkin eli muualla. Palsta muuttuu hitaasti, mutta yksilöt kehittyy.
- totuustulee
Kaikki vain runkkailevat täällä toisiansa ja naisia eivät koskaan saa
- dåochdå
Samaa kuin aina, joten ole onnellisesti vaan parisuhteessa ja poissa täältä. Hullu kyllä olit jos otit näiden jutut todesta! Ei ulkomaailma sentään niin kamala ole kuin täällä valitetaan, as you well know. Mukavaa jatkoa vaan ja vilpittömästi onnea suhteelle. :)
- 6plus13
Ja täällä kuitenkin lukemassa totuuksia!
- flowersreally
"Käytin tätä palstaa..."
Kuinkakohan monen käyttämä tämä palsta oikein on?- flowersreally
Hyvä isä sentään. Menit sitten maksamaan käytöstä?
- Pullan_pelikenttä
ExPulla raivonnut jo pari vuotta samoja pilleritotuuksiaan ja "voittanut" kaikki keskustelut.
Shaming language, henkilöhyökkäys, paskahousutäti jne, ovat vähän sama kuin shakki ja matti. Täystyrmäys, johon keskustelu päättyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697424Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435084- 973402
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462289- 222138
- 342093
- 412044
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171857- 281741
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141673