Kuinka näet nettitreffit käytännössä?

Viliveijar

Näin alle 30-vuotiaana mieshenkilönä s24:n treffipalvelussa pistää etusivulla silmään keski-ikäisten naisten ärtyneet megafonihuudot mallia:"Tämä turha paikka. Poistan tunnukseni ja katoan. Kiitos yhteydenotoista. Näkemiin!", "Missä ne kunnolliset miehet oikein ovat?!", "ÄLKÄÄ KIRJOITTAKO JOSSEI OIKEASTI EDES KIINNOSTA!!"... ja pahnan pohjilla vielä ne naiset, jotka haluavat kertoa kaikille kuinka heitä v**uttaa kun heitä lähestyvät ne kuvattomat miehet.

Valittavatko miehet samalla tavalla siellä "naisten puolella"? Mikäli he näin tekevät, mitkä ovat yleisimmät aiheet valitukselle ja mistä ikäluokasta puhutaan?

Se latistaa pidemmän päälle omaakin fiilistä, jos kolmella kirjautumiskerralla neljästä on aina jonkinlainen valitusvirsi nenän edessä ruudulla, varsinkaan kun ei itse kuulu kyseiseen kohderyhmään. Suoraan sanoen jotain tarttis tehdä ja esimerkiksi jonkinlainen ikäfiltteri ois kiva ettei tarvitsisi tämän tarpeettoman "infon" kohteeksi joutua. (Ylläpidolle kehitysehdotus) Heh.. ihan kuin tämä olisi joskus tapahtumassa mutta toivossa on hyvä elää. :)

Toinen asia, joka tulee varmasti hyvin monelle miehelle vastaan on naisten passiivisuus. (Käsi ylös kenelle tuli yllätyksenä) Vaikka satunnaisia yhteydenottoja tippuu silloin tällöin naisten suunnalta (kiitos niistä!), kyllä miehet joutuvat näkemään vaivaa mielenkiintoisen ja personoidun viestin luomiseen ja saatu vastaus.. noh, hyvin useassa tapauksessa se on pelkkä hiljaisuus. Omalla kohdallani naisten vastausprosentti keikkuu jossain 20-25:n tietämillä.

Edellisessä kappalessa yritin niin huteran aasinsillan yli taiteilla, että Ihaa-parkakin nukkuu nyt kalojen kanssa. Eli toisin sanoen, aikaisemmin esittämieni havaintojen valossa, jollet ole jo keski-ikään ehtinyt nainen, vaan vielä nuorempaa ikäluokkaa oleva kauniimman sukupuolen edustaja, voit jättää huolettomasti väsätyn ja kuvattoman profiilisi listoille ja treffipalvelun sisällä vallitseva eri sukupuolten epäsuhta hoitaa loput. Miehen kannalta tämä tuntuu erittäin epäreilulta ja turhauttavalta joutua tälläiseen arviointiprosessiin saadakseen edes vastauksen vastakkaiselta sukupuolelta. Siis jotain muuta kuin:" Kiitos ei tällä kertaa."

Ja sitten, Uunon appiukkoa lainatakseni, voi sitä ilon ja onnen päivää, kun on treffit sovittu paikalliseen kahvilaan miellyttävän tuntuisen naikkosen kanssa ja pöytääsi istuutuu noin 30 kiloa ylipainoa kerännyt nainen puhisten. Ennen kuin kerkeät pyytää häntä kohteliaasti poistumaan koska odotat seuraa piakkoin, nainen esittäytyy ja tajuat kauhuksesi hänen olevan se profiilissaan aktiivista ja liikunnallista elämää hehkuttanut nainen, jota olit kahvilaan tullut tapaamaan. Neljä vuotta vanhat kuvat olivat tehneet tehtävänsä ja mainitsematta olivat myös syystä toisesta jääneet mielenterveysongelmat ja työkyvyttömyys, ja siis painotetaan vielä, että reilusta parikymppisestä mimmistä oli kyse.

Voittajan fiilis oli, todellakin. Juuri tätä vartenhan sitä oli vaivaa nähnyt ja aikaansa kuluttanut..

Pahoittelen katkeroituneeksi äitynyttä viestin sävyä mutta joskus sitä vaan miettii onko tämä vaivan arvoista :S Eli summa summarum miten itse näen s24:n nettitreffit 1) valituskanava 2) epäreilu (vääristynyt sukupuolijakauma) ja 3) aikamoisen rouheeta huijaamista itsensä mainostamisessa

Itselläni on valitettavasti jäänyt vähän huono maku suuhun tästä palvelusta mutta katsotaan nyt.. ehkäpä pienen tauon jälkeen jaksaa taas tähtisilmiä kiusata viestein uudella innolla.

Kuinka Sinä näet nettitreffailun? Hyviä/huonoja puolia? Mikä saa sydämen läpättämään ihastuksesta ja mikä puolestaan saa repimään itselleen Juice Leskisen tuolloisen ikiseksikkään hiusmallin?

25

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VuosienKokemus1980

Ihan samat havainnot. Ja se passiivisuus naisilla. Toisekseen jokainen nainen valittaa aina seuraavat virret. En vastaa seksin vonkaus viesteihin, en vastaa kuvattomille, en vastaa jos et sovi kriteereihihini, en vastaa jos et ole viitsinyt täyttää kunnolla profiiliasi.....en vastaa en vastaa.
      Kysyisin mihin ne naiset sitten vastaa???

Itse en koskaan heitä naisille asiattomuuksia, itselläni on useita selkeitä ja tuoreita kuvia profiilissani, profiilini on hauskasti ja kattavasti täytetty, lähetin viestejä ainoastaan sellaisille naisille joiden profiileissa näin yhteleväisyyksiä ja jonka miesihanne kohtaankin sovin. Tulos: Ei ainoatakaan vastausta takas.
      Tätä samaa jatkui itselläni kuukausia ja vuosia ennenkuin kyllästyin. Otin täysin samanlaisen passiivisen asenteen kun naisetkin. Laitoin itsestäni edustavimmat kuvat profiiliin ja profiilin muuten humoristiseenkin sisältöön kohdan: "Olen täysin kyllästynyt vastaamattomuuteen jonka vuoksi en tee enään avauksia kiinnostaviakaan profiileja kohtaan. Jos odotat ainoastaan miehen aloitteellisuutta ja satuitkin kiinnostumaan niin sitten emme kohtaa jos et lähesty eka viestillä"
      Tämä on toiminut ja naiset ovat olleet jopa ilahduttavan aloitteellisia viimeaikoina.

Neljät treffit tulossa joista varmaan osa pitää perua kun yksi on ylitse muiden.
      Mutta kyllä vuosien mittaan noi "en vastaa jos en vastaa jos" kohdat ovat tulleet täysin selviksi. Vain jos olet komea vastataan joten ei kannata ihmetellä jos vastauksia ei tule asiallisiinkaan viesteihin ja kriteerit täytettyiä kun se kuva on naisille vain se juttu.
      Huvittavin selitys joka profiilissa on myös se että "kun on ne viesti rajoitukset" Hah! Myös plussa palvelun omaavat naiset eivät yhtälailla vastaile jos kuva ei miellytä eikä vastanneet s24 treffien alkutaipaleellakaan vaikka viesti rajoituksia ei ollutkaan.
      Mutta summa summaarum. Passivoitukaa miehet myös ja ilmoittakaa se profiilissanne. Ja sanokaa jos ei täältä löydy niin sitten ulkomaailmasta. Alkaa oikeasti kiinnostuneet tekemään avauksia.

• VeiVei

Useimmat ihmiset kertovat olevansa liikunnallisia ja varmaan myös kokevat olevansa sellaisia. He harrastavat kävelyä luonnossa (vain sunnuntaisin). He käyvät kuntosalilla (jäsenyys on ja aloittavat treenin joka elo- ja tammikuun alussa - joka kerta 2 viikkoa riittää). Vaikka ovat itse rapakunnossa edellyttävät liikunnallisuutta puolisoehdokkaaltaan.

• sporttimummu

Mulle kovin tuttua tuo mutta toisinpäin. Olen itse hyvin liikunnallinen nainen, kuuluu elämääni joka päivä ja viikonloppuisin jopa 2-3 kertaa. Tykkään harrastaa monipuolisesti ja teen todella pitkiäkin harjoituksia, esim.maraton.
        Etsi siis itselleni liikunnallista miestä. Olen saanut paljon viestejä, mutta tarkempi keskustelu liikunnasta on johtanut siihen että mies kertoo esim. harrastavansa pyöräilyä, joo, lähikauppaan, maks.10 km. Itse kerron tuon matkan 5-20 x.

• ei.enää.järkeä

Näen asian niin että suomi24 treffit on ollut jo pidemmän aikaa kuollut paikka, ehkä johtuu tinderin suosiosta.
      En saa enää edes vierailuja profiiliin, ennen sain kyllä jopa viestejä..

• Olikohan vuosi 2013 vai 2014 kun vielä kerran annoin nettideiteille mahdollisuuden. Poistin profiilin viikon-parin sisällä. Ehkä se kertoo riittävästi.

• samat.ongelmat.naisena

Naisena minulla on aivan nuo samat ongelmat kuin itselläsikin. Poikkeuksena että viestejä jonkin verran tulee mutta miehiltä jotaka eivät sovi hakuuni.
      Samoja megafonihuutoja naisten puolella myös on ja näille huutajille en kyllä vastaa vaikka vietiä laittaisivatkin.
      En ole täällä nettideitissä mutta toisessa paikassa.
      En tiedä mikä "vika" minussa on kun en saa keskusteluja aikaiseksi? Pari hyvää keskustelukumppania on löytynyt mutta hekin valitettavasti satojen kilometrien päässä joten ne eivät ole johtaneet edes treffeihin.

• sinkku40-

Naisille kun vastaa niin ei kuulu mitään. Osaako naiset ees lukea ja kirjoittaa?

• samat.ongelmat.naisena

Sama se on toisinpäinkin !!!!!

• pufkajöfja

Naiset saa niin valtavasti viestejä, ettei ole järkeä kaikille vastata. Vai haluatteko tavata naisen, jolla on samaan aikaan vireillä monta miestä?

Jonkin aikaa olin tuolla viime vuonna, miehiltä en tuollaisia ikäviä megafonihuutoja nähnyt. Naisiakin katselin, enkä silloin nähnyt myöskään tuollaista, joten onko tuo ehkä joku uusi ilmiö? Joku kostoisku tai jotain?

Nyt tapasin vain yhden ja oli ihan ok, vastasi ihan kohtalaisesti sitä mitä oli itsestään kertonut. Mutta täytyy sanoa että aiemmin kun on miehiä tavannut netistä, aika moni kertoo olevansa sporttinen tai käyvänsä salilla ahkerasti, mutta ei ne kyllä missään näkyneet. Tai että on nuorekas, mutta ihan omanikäinen sieltä vastaan tuli, jopa ikäisekseen huomattavan kaljuuntunut. Että osaa ne miehetkin... uskon että naisissa on myös tällaisia liiottelijoita yhtä paljon. Itse pyrin olemaan objektiivinen itseni suhteen. Esim. minulla on just se 25 kg ylipainoa, mutta mainitsen sen, vaikka siitä joku kaikkoaakin, niin mieluummin se tapahtuu ennen kuin tavataan. Minulle profiilissa oli se kohta, joka oli kaikkein pullein, "reippaasti ylipainoa" tms. mikä se sanamuoto nyt olikaan. Ja tuoreita kuvia näytin. Kyllä me pullukatkin kelvataan, osalle jopa mieluisampia kuin hoikemmat, joten ihan turha on sumuttaa.

• hjkkjjkl

Tämä on taas tätä ihme yleistystä että naisille sataa viestejä roppakaupalla?
        Osalle sataa ja osalle ei.

• pufkalhlsj

Ai niin, yhteen eriskummalliseen profiiliin silloin törmäsin: miehellä oli etusivulla todella pitkä kirjoitus. Pelkästään ohjeita naisille, miten hänen mielestään naisten pitää tehdä oma profiilinsa ja ilmoituksensa. Ihan ok ohjeita, mutta ei tuo nyt ihan ole paikka sille, aika torjuva vaikutelma siitä tuli. Itse en tuollaiselle koskaan vastaisi, voisi kuvitella että hänen kanssaan oleminen olisi ohjeistusten kuulemista muutenkin. :D

• pufkahlsojo
        hjkkjjkl kirjoitti:

Tämä on taas tätä ihme yleistystä että naisille sataa viestejä roppakaupalla?
        Osalle sataa ja osalle ei.

Varmaan niinkin, mutta jos ongelma on se että nainen ei vastaa, aika todennäköisesti tämä on juuri niitä, jotka saavat paljon viestejä. Voi tietysti myös olla että mies ei sovi alkuunkaan toiveisiin, esim ikätoive 30-40 v ja vastaajalla ikää 60 v. Tätäkin on...

• hjkkjjkl
        pufkahlsojo kirjoitti:

Varmaan niinkin, mutta jos ongelma on se että nainen ei vastaa, aika todennäköisesti tämä on juuri niitä, jotka saavat paljon viestejä. Voi tietysti myös olla että mies ei sovi alkuunkaan toiveisiin, esim ikätoive 30-40 v ja vastaajalla ikää 60 v. Tätäkin on...

Vaikka minä en saa paljon viestejä en silti vastaa. Ja syy on juuri etteivät he sovi toiveisiini.

• roomeostaitään

Kyllä pullukatkin kelpaa, mutta mielummin mies ottaisi hoikan. Ylipainoiset naiset eivät ole miesten toivelistalla vaikka joskus sellaista uskotellaankin. Pulleroon tyytyminen on taktiikkaa. Ei tungeta kiireessä torvet testosteronia soiden sinne missä tiedetään olevan ruuhkaa ja jonottamista vaan ajellaan itsevarmasti vähän huonokuntoisempaa sivutietä ja otetaan sieltä miehekkäästi helmavikainen hiace hetken hinaukseen. Sitten kurvataan taas sopivasta rampista motarille virtaviivaisten mersujen levittämään rakoon. Näin kielikuvana ;)

• kutenhoikatnaisetkin

Tottakai hoikka (tai edes oikeesti normaalivartaloinen) mies on toivelistan ykkösenä, mutta koska niin harva enää on kelvollisissa mitoissa siinä 30-40v, saati vanhemmissa, niin jos ei vuositolkulla halua selibaatissakaan virua, on pakko välillä tyytyä hetkeks johonkin läskimpään. Eipä niistä kyllä vakavempia vois aatella, etenkin kun monet näistä tankeista on omasta mielestään ihan "normaaleja" ja "sopusuhtasia".. vaikka BMI:kin kertoo aivan muuta. Eivät siis edes aikoiskaan laihtua, ei vaikka moni näistäkin on vaatimassa naiselta missin mittoja. Mut niin se plösö jää sitten heti kun joku eroottinen hoikkis tulee kuvioihin :)

• miessabotoi

Mites sitten kun on miehiä jotka väkisin yrittävät pitää naisen pyöreänä ja yrittää sabotoida kaikki laihtumisyritykset? Miksi he ovat sellaisia? Pelkääkö ne että joku muu varastaa sen mersun ja hiacenkin niin tekevät hiacesta vielä ladan?

• 3plus2
        hjkkjjkl kirjoitti:

Vaikka minä en saa paljon viestejä en silti vastaa. Ja syy on juuri etteivät he sovi toiveisiini.

Eli eivät omaa sellaista ulkonäköä jonka haluaisit. Meinaan sen olen huomannut vaikka niihin toiveisiin sopisi niin harrastuksellisesti tai ammatillisestikin niin vastauksia ei saa jos on ruma. Ja ruma ei kohdallani tarkoita lihavuutta.

• hjkkjjkl
        3plus2 kirjoitti:

Eli eivät omaa sellaista ulkonäköä jonka haluaisit. Meinaan sen olen huomannut vaikka niihin toiveisiin sopisi niin harrastuksellisesti tai ammatillisestikin niin vastauksia ei saa jos on ruma. Ja ruma ei kohdallani tarkoita lihavuutta.

Kyllä mm. tuo on asia miksi en vastaa. Mutta kyse ei ole rumuudesta. Kyse on elämäniloisuudesta ja positiivisuudesta minkä toisesta näkyy ja huokuu ulospäin. Varsinkin silmät kertovat nauttiiko ihminen elämästä.
        Kyse on myös itsestä huolehtimesta. Kun omat elämänarvot on liikunnallisuus ja terveys, en voisi olla ihmisen kanssa joka ei välitä näistä asioista itsessään.
        Koskaan en ole komean kanssa seurustellut tai edes ollut kiinnostunut. Kauniita ihmisiä on kiva katsella, kyllä, mutta ei se tarkoita että haluaisin seurustella kenenkään ulkokuoren vuoksi.
        Suurimmat syyt vastaamattomuuteeni löytyvät ikähaarukasta, tupakoinnista sekä kotieläimistä ja myös pienistä lapsista.

• notietenkin
        3plus2 kirjoitti:

Onko toi nyt sulle vieläkin joku uutinen? Miks sellasen kans pitäs alkaa seurustella jonka pärstä ei miellytä? Ja ihan turha väittää että sulle ei ois ulkonäöllä mitään väliä. Kaikille on, sillon kun ei haeta pelkää kaveruutta.

• varotauteja
        kutenhoikatnaisetkin kirjoitti:

Tottakai hoikka (tai edes oikeesti normaalivartaloinen) mies on toivelistan ykkösenä, mutta koska niin harva enää on kelvollisissa mitoissa siinä 30-40v, saati vanhemmissa, niin jos ei vuositolkulla halua selibaatissakaan virua, on pakko välillä tyytyä hetkeks johonkin läskimpään. Eipä niistä kyllä vakavempia vois aatella, etenkin kun monet näistä tankeista on omasta mielestään ihan "normaaleja" ja "sopusuhtasia".. vaikka BMI:kin kertoo aivan muuta. Eivät siis edes aikoiskaan laihtua, ei vaikka moni näistäkin on vaatimassa naiselta missin mittoja. Mut niin se plösö jää sitten heti kun joku eroottinen hoikkis tulee kuvioihin :)

Huolestuttava naiskuva sulla.

Naiset ei tykkää ylimielisyydestä. Hoikka tyhjäpäinen hottis saa joka äijän innostumaan, varo tauteja.

• exdeittimies

"Kuinka Sinä näet nettitreffailun? Hyviä/huonoja puolia? Mikä saa sydämen läpättämään ihastuksesta ja mikä puolestaan saa repimään itselleen Juice Leskisen tuolloisen ikiseksikkään hiusmallin?"

Näin nettitreffeissä kanavan viestiä suurelle joukolle potenttiaalisesti kiinnostavia kumppaneita. Ensin tosin piti karsia joukosta pois ne jotka eivät sovi tavoittelemaani henkilöön kuvaukseltaan. Ja sen jälkeen vielä ne joiden kuvaukseen en itse istu. Näitä oli enemmän.

Sen jälkeen voi alkaa viestitelllä. Tämä tietenkin vaatii useamman tunnin panostuksen per viikko, jos meinaa jotain saada haaviin. Eli aika vaivalloista, mutta joskus ihan jännää. Vähän kuin kalassa olisi. Koskaan ei tiennyt mitä odottaa, vaikka suurimman osan ajasta mato sai killua vesillä ihan omassa rauhassaan. Saipahan itsekkin siinä keskittyä treeneihin yms. ilman jatkuvaa treffeillä ramppaamista.

Ihastusta aiheutti ne harvat naiset jotka olivat innokkaita tapaamaan suht lyhyellä varoitusajalla. Ja niiden joukosta ne muutama parisuhdekkin tuli bongattua (myös tämä nykyinen toistaiseksi voimassa oleva). Nopein oli treffit noin tunti avaus viestin jälkeen. Ja tunnelma treffeilläkin oli ihan mukava nainen oli kuuma kuin mikä. Mutta ei siitäkään vuosisadan rakkaustarinaa syntynyt. Muisto kiikkustuoliin kylläkin.

Hiusten revintää aiheutti lähinnä jatkuva seinille puhuminen. Koska ei oikeastaan koskaan voinut tietää kuka vaivautuisi avauksiin vastaamaan. Mutta eipä tuo suuri vaiva loppujen lopuksi ollut. Tuo sinun 20-25% vastauksia on jo poikkeuksellisen hyvä taso miehelle. Eli olet varmaan ihan potenttiaalinen saalis naisten mielestä.

• Kalamiess

Mulle on aina sanottu kun ei mene kuin hermot nettideittailuun tuloksettomana että lähde pois koko palvelusta. No siinähän vasta karhunpalveluksen itselle tekisin. Kuten sanoit se on kuin kalastamista. Jos haluat paistin ahvenia niin mato ja koukku veteen. Jos et viitsi onkia mutta valitat kun et saa kalaa niin syy on silloin peilissä. Muuta kun pyydöt veteen. Miksi mulle sitten neuvotaan että lopeta se deittaaminen? Menettäisin sen vähäisenkin mahdollisuuden naisiin vaikka ei niitä naisia ole vuosikausien deittailulla saanutkaan. Eli ei ole vonkaletta tullut yrittämisestä huolimatta eikä edes sinttiä. Siihen nähden kuningas kalan saaminenkin on helpompaa. Sainhan uistimella 10.8kg hauen sentään kolme vuotta sitten.

• Kolmikymppinen_mies

Olen käynyt viimeisten kolmen kuukauden aikana treffeillä kolmen naisen kanssa. Kaikki nuo treffit ovat saaneet alkunsa naisten aloitteista, ja niitä olen oletettavasti saanut siksi, että olen panostanut profiilitekstiini. Kun teksti on kuvaava, niin ei tule pettymyksiä. Jokaisen kanssa on kirjoiteltu muutaman viikon ajan ennen treffejä, ja viestit eivät ole olleet small-talkia vaan menneet pintaa syvemmälle. Ymmärrän, että kaikki eivät innostu sellaisesta, mutta minun ja noiden naisten kohdalla se on toiminut. Kaikki ovat myös treffeillä osoittautuneet siksi mitä pitikin eli jokaisen elämä vaikutti olevan kaikin puolin kunnossa ja viestittelyn myötä syntyneet mielikuvat pitivät paikkansa hyvin.

Suhteeseen asti en ole vielä päässyt, mutta ei ole näkyvissä mitään syytä, miksi en ennemmin tai myöhemmin pääsisi. Jos olisin käyttänyt saman ajan ja vaivan vaikkapa baarissa, niin olisin paljon turhautuneempi ja luultavasti käteen ei olisi jäänyt yhtään mitään.

• jämiksiäjäljelläeimuuta

Ajanviettoa se on lähinnä, tai pikemminkin ajan tappamista. Ei Suomi24:ssa ole tarpeeksi hyvännäköisiä naisia akselilla Varsinais-Suomi, jotta sinne edes viitsisi tehdä aktiivisen profiilin. Vastausprosentti on ollut jotain 20-30% luokkaa, kuten aloittajallakin, silloin kun jaksoin koko touhua. Sinänsä pidän vastausprosenttiani ihan hyvänä, sillä kirjoitin kuitenkin äärimmäisen valikoivasti naisille joille varmasti sadat muutkin kirjoittivat. Epäilen kaikkien potentiaalisten naisten siirtyneen Tinderiin, Suomi24 sisältää naisia jotka kategoriosin lähinnä jämäpaska-luokkaan. En ymmärrä miten jotkut voivat innostua niistä naisista, joita siellä säännöllisesti pyörii. Kuinka joku voi ylipäätään vaivautua taistelemaan joistain tähteistä.

• Öyestenssöyen

Käytännössä näen nettitreffit (tällä siis tarkoitan pelkästään näitä treffiprofiileita, en itse treffailua) omien ajatuksieni / kriteeristöjäni jäsentämistä helpottavina.

Naisten profiileja tarkasteltaessa löytyy hyvin helposti erilaisia turn-offeja ja se osaltaan helpottaa suuresti työtäni vaatimuksieni mukaisen naisen löytämisessä (tosielämässä), kun tietää mitä kaikkea voikaan eteen tulla... Toisin sanoen, voin muodostaa oman kriteeristöni naisten tekemiensä nettitreffiprofiilien esittelyjen pohjalta. Tästä on sitten suuresti apua, kun tosielämässä tapaan naisia tutustumisen merkeissä (muualta kuin nettitreffeiltä löydettyinä).

:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3105
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2865
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2105
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1565
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1260
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe