Taisi olla chinadragonin kimpussa helsingin pikku tänttähäärä
ignmvf
2012 23:08
Ei siinä mitään, vaikka olisikin sieltä kotoisin, mutta motto tässä keskustelussa onkin sen, että tämä sama ns. johtotason ihminen, muka älykkö ja yrittäjä, moittii toisten ihmisten solmimia suhteita kovaan kuka saa tulla Suomeen ja kuka ei.
"Kiina on maailman tosiksi rikkain valtio heti USA:n jälkeen ja siellä jo miljoonääriperheitä yhtä paljon kuin Suomessa on perheitä yhteensä joten se siitä köyhyydestä."
Metkaa, että joku noin paljon ihailee jonkun ulkovaltion menestystä.
Köyhyydestä puheen ollen, niin Kiinassa on köyhiä ja lukutaidottomia prosentuaalisesti enemmän kuin pienessä Suomessa, vaikka kuinka kaupugeissa asutaan.
Näyttääkö pojat tutulta tekstiltä
Kosovokosseolikin
1
64
Vastaukset
- ChinaDragon
Vastineeksi voisin laittaa sielukkuutta jota pakistanilainen nuori nainen voi antaa laulamalla:)
http://www.iltasanomat.fi/voice-of-finland/art-2000001108579.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243