Muuttaisko tänne?

Omantiensäkulkija

Jos nuori, Itä-Suomesta kotoisin oleva nainen muuttaisi tälle paikkakunnalle, saisko sitä elellä rauhassa? Luonnossa saisi harrastaa ja töitä tehä siinä sivussa. Katsotaanko uusia tulijoita tuimasti? Onkohan kylässä nuoria kunnollisia miehiä, vai lähtivätkö kaikki jo muualle?

36

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiiskinkesyttäjä

      Kyllä täällä kivaa on! Tunturit lähhellä ja puhdasluonto! On vielä muutama poikamieskin!

    • Yksiheistä

      Et saa asua rauhassaan, mies ehdokkaat ei anna rauhaa

    • NeitiIhminen

      Minkä alan miehiä, ovatko kunnollisia?

      • Eteläntytönkokemuksella

        No mitäpä luulet olevan miesten kunnassa jossa oluen juonnin määrällä huidellaan valtakunnan kärkiporukoissa. Täällä ei oo ku kieroja politikkoja ja vanhoja syrjäytyneitä poikamiehiä. En suosittele.
        Älä muuta niemeen, Sodankyläkin on parempi. Savukoskelta löytyy rikkaita poromies-poikamiehiä jotka pitää naista ku kukkaa kämmenelle samoten Sallasta.


      • tilastonikkari
        Eteläntytönkokemuksella kirjoitti:

        No mitäpä luulet olevan miesten kunnassa jossa oluen juonnin määrällä huidellaan valtakunnan kärkiporukoissa. Täällä ei oo ku kieroja politikkoja ja vanhoja syrjäytyneitä poikamiehiä. En suosittele.
        Älä muuta niemeen, Sodankyläkin on parempi. Savukoskelta löytyy rikkaita poromies-poikamiehiä jotka pitää naista ku kukkaa kämmenelle samoten Sallasta.

        Ollutta menee iyan kautokeinona. Tiedät varmaan, että kenenkään maksa ei kestä 220 litraa olutta per vuosi. Täällähän juovat kaikki vauvasta vaariin. Viinaakin kuluu 3000 litraa samalla kertaa. Toisaalta täällä kestetään paljon viinaa kun humalaisia ei näy missään.


      • Tulevaanonniodottaa

        https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/03/6d/d2/036dd2518bd1cfce083acde6697cdf59.jpg
        Kyllä täältä sen elämänsä miehen löytää jossain vaiheessa


      • Kyrdalen

    • onnenpesä

      Tule vain ! Meillä on hyvät liikuntamahdolllisuudet, kaunis puhdas luonto ja muuallakin kuin Pyhällä .Ihanat ihmiset ja mukava pikku koulu jossa oppilaat saa suorastaan yksityisopetusta.Kyllä täältä sen elämänsä miehen löytää jossain vaiheessa

      • äläpävalehtele

        Se "mukava pikku koullu" on yltä päältä homeessa ja lapset sekä opettajat sairastaa. Siehän oot ihan pörrö ku yrität puhua höpöjä ihmiselle joka kysyy rehellisesti mielipiteitä.


    • Omantiensäkulkija

      Kiitos kiiitos, minäpä jään miettimään. Päätöksiä on tehtävä pian. Eihän sitä koskaan tietenkään tiedä mitenkä loppujen lopuksi käy kun uudelle paikalle muuttaa, mutta ainahan sitä pääsee poiskin jos ei elo siellä miellytä.

      • Veroäyri

        Ennen muinoin oli ainakin jossain päin viran saamisen edellytyksenä, että verot pitää maksaa paikkakunnalle, joten eipäs livetä sitten Kemppaan tai Sodikseen punkkaamaan!


    • KallioBlues

      Itse olen jo pidemmä aikaa etsinyt sopivaa paikkakuntaa kun täällä etelä Suomessa alkaa olemaan liian kallista sekä ei edes naapurit tervehdi enään !

      - olen pyytänyt monasti anteeksi mutta eivät edes kuule enään !

    • Omantiensäkulkija

      Pärjääkö siellä päin ilman autoa? Varmaan jonkilainen kulkuväline alle täytyisi hankkia jos Lappiin haluaa, tai jos haluaa siellä vapaasti kulkea paikasta toiseen siis . Ja ei minua ne miesehdokkaat haittaa, kunhan olisi joukossa yksi ihana:) no ei siitä sen enempää. Onko niin että Savukosken hammashuollon asiakkaat käyvät Pelkosenniemen hammashoitolassa?

      • hyhhyh

        Siellä käyvät, huolto kyllä pelaa. Urhot enimmälti lihavia ukkoja, jokka ei vaiha vleessikalsareitaan :)


    • muuttaaheti

      Pärjää hyvin ilman autoa ja hampaita, toki ne helpottaa paljon elämää..Julkiset kulkee joskus ja taksit aina.Mukava asua täällä.Jos ajattelet joskus lisääntyä , saada siis jälkikasvua nii meille on tulossa uusi koulu ! Ihanaa ! Ja eihän sen miehen tarvitse täältä löytyä, voit ehkä hoksata hänet Lidlissä käydessäs.Ja Sodankylässähän on armeija, siellä on paljon nuoria urhoja.Pyhällä on reippaita lomalaisia sekä paikallisia .Käy joskus yöelämässä piipahtamassa , siellä on kans porukkaa.Et varppina yksin jää.Lämpimästi tervetuloa!

    • passaaminensuivauttaa

      yhdyn edellisiin, armeijassa komiat pojat! paikaliset äijät nahjuksia, jouvut passaamaan ja siivoomaan, mithän eivät ole oppineet kotitöitä tekemään, sukupuoliroolit viime vuosituhannelta!!!

    • mietivielä

      Mie oon niin sammaa mieltä kun passaaminensuivauttaa. Hemmetti soikoon, kylä ei ole ku vanhoja ukon raaskuja täynnä jokka istuu seolla jahtihousun lahkeet kusessa. Kotona ei tehä muuta ku syyään ja haistaan. Ainoat kylän poikamiehet on joko juoppoja tai muuten vain pösilöitä ettei niitä kukkaan huoli. On kylässä simpsakoita sinkku naisiaki ja sinkkuna ovat olleet jo pitkään. Eiköhän seki kerro siitä ettei niillekkään oo nuo rökäleet kelevannu. Paikalliset ukkomiehet sitte luuleeki olevansa jumalan lahja naisille ja hyppää vieraissa heti ku akan silimä välttää, eli tervetuloa vain.

      • omantiensäkulkija

        Semmoista meininkiä.. Kiitos viestistä! Juu pitääpä harkita vielä.


      • Harkittevielä
        omantiensäkulkija kirjoitti:

        Semmoista meininkiä.. Kiitos viestistä! Juu pitääpä harkita vielä.

        Viisas veto!!


      • Vatulointi_loppu

        Kunnanjohtaja oli kuiten lyöny remonttikamphet niskaan ja lähteny omin käsin tekemhän muuttoa homelapsirievuille. Siinon teille tolokun mies.


    • Kinkyt

      Joopa joo "akka" se on lähteny 3kertaa käytyään ensin "tyttöjen kans juhlimassa"Ei se aina vika meissä miehissä ole.

      • Omantiensäkulkija

        ? Okok.


    • mikslähti

      pihtasikko ku akkas lähti, vemputitko netissä kaiket illat

      • Kinkut

        Mitä vielä. Panin päntiönnään jos kotona oli van kun ei pysyny. Pyhän turistit paremmale haisivat saatana.


    • Kinkyt

      Turisti mulla nykyään enkä ole katunu yhtään.Hyvin olen pärjänny.
      Onnea omantiensäkulkialle!

    • viihtyvämies

      No, jokos itäsuomen tyttö tulossa?

    • viihtyvälle

      päätin mennä muualle, kun siellä kuuluvat miehet elävän eri vuosituhatta :)

    • Lapintie

      Täällähän minä olen töissä jo ja viihdyn hyvin!

    • varoLapinmiehiä

      Joko löysit miehen? Varoituksen sanat kannattaa ottaa toesta, ettei tule nyrkkiä naamaan

    • Omantiensäkulkija

      Heipä hei, tässä ap. Muutankin Tornion seudulle erinäisistä syistä, innolla odotan mitä kaikkea siellä kohtaan. Kiitos kaikille kuitenkin vastauksista , ehkäpä tulen kuitenkin Pelkosenniemeen käymään, tarkoituksena olisi hankkia auto jossain vaiheessa ja matkustella ympäri Lappia :-)

      • yksinäisiäon

        Voi harmi.jospa muutat mielesi, niin tervetuloa rauhalliseen Pelkosenniemeen.väki vähenee ja pidot paranee tavataan sanoa.


    • Pitkospuut.alla

      Tulin nyt ja löysin ihanan Poromiehen itselleni.hän on hellä ja kiltti.

    • pötisiä

      Enpä usko.Täällä ole yhtään ollukkaan. Seku vain puhut.

    • elekkohhoo

      Ei pelekosenniemessä saa luonnossa seksiä harrastaa.pysy sielä savossa tai opettele naihman sänkyssä.

    • kunnonmiehet

      Muuttakaa tänne kaikki vapaat naiset! Me niin kaipaamme.

      • Puheparasta

        Ja mitähän virkaa teilläki on ?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe