Fitnesstukun mainosvaatteet

Salirotta

Mitäs olette mieltä, kehtaako esim. fitnesstukun hupparia käyttää jollei ole fitness kisaaja (saanut sponsorikamana) tai muuten vaan kauhea lihaskimppu. Monesti olen lueskellut netistä, kun "tavallisia" saliharrastajia mollataan, kun fitnesstukun vaatteita päällä. Kiinnostaisi tietää mitä mieltä te muut asiasta olette, että uskaltaako semmosta huoparia tilata, kun omaan silmään semmonen näyttää ihan kivalta. :D

8

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salirotta

      Ja sama kysymys Better Bodiesin rytkyistä. Jotenkin itsellä niistäkin semmonen mielikuva, että katotaan salilla kieroon jos joku ei niin hyvässä kunnossa oleva niitä käyttää.

    • entuotatiedä

      Onko Fitnesstukun vaate jotenkin pro? Minulle tulee jotenkin halpahintainen vaikutelma, jos on jonkun protskumyymälän rumia tarrapainatuksia hihat ja lahkeet täynnä.

    • fawgwe

      Fitnesstukun kamat nyt on sellaista että niitä just siellä salilla ehkä viittii hikirättinä käyttää mutta ei muuten. En mä sellaisesta kyllä erikseen mitään maksais mutta jos jonkun tilauksen mukana tulee niin kai se pitää johonkin käyttää.

    • Salirotta

      Ei, fitnesstukku ei ole mitenkään pro, mutta se sattuu kuitenkin myymään pääasiassa kyseiseen lajiin liittyvien merkkien tuotteita. Parempi kysymys olisi ehkä ollut, että mitä mieltä olette ylipäätään siitä, kun aloittelijat käyttävät Fitness merkkie vaatteita? Tokihan jokainen saa pukeutua haluamallaan tavalla, mutta itse jotenkin ajattelen aina esim. Better Bodiesin pöksyjä katsellessani, etten kehtaisi käyttää sellaisia salilla, koska en ole mikään huippu timmi Fitness tyty.

      Ei tosta tekstistä saa varmaan mitään tolkkua.. :D

    • Salikonna

      Fitnesstukun paitoja voisin vielä käyttääkin, mutta en kehtaa mitään Better Bodieseja käyttää enkä tiedä kuinka iso ja lihaksikas pitäis olla että kehtais.. varmaan ammattitasoa :b Vaikka eihän sillä sais mitään väliä ollakaan kun ne on kaikille vapaasti myytävissä ja ennakkoluuloista ei sais välittää.

    • kolmiraitanostaja

      Meikäläinen suosii Adidasta. Nostokengät ja tekstiilit ovat kolmea raitaa tai sitten jotain merkittömiä vanhoja yleispunttivaatteita. Ei herätä ihmeempiä fitness-mielikuvia varmaan kenessäkään.

    • askdnföasjjgad

      Voi taivas. Onko täällä oikeesti tämmösiäkin ketjuja? Pitäkää semmosia vaatteita mitä tahotte, itellä on ainakin parit better bodiesin housut vaikka olen ihan normaali kuntosalikävijä. On vaan hyvät housut, kiva malli ja miellyttävät kuosit.

      • lesionador

        Aina on jotkut treenivaatteet löytyneet. En koe, että ne olisivat olleet mitenkään ratkaisevia tekijöitä menestykseeni. Jos alat ajatella mitä muut ajattelee treenikamoistasi, olet häviäjä. Ei voi maailma rakentua yhden fitnesstukku logon varaan tai romahtaa siitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3752
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      115
      1474
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1340
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1289
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1164
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1068
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      58
      1044
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1036
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      977
    Aihe