Varo muslimimiestä!!

Yksiniistä

Halusin kirjoittaa kokemukseni että muut tajuaisivat välttyä samalta. Ei ole spämmiä!!
Olin vuosikymmenen suhteessa muslimimiehen kanssa. Niin kauan kun oli avoliitto, mies kohteli minua OK:sti. Päälle päin. Selän takana oli juttua ja joskus teki pikku "mokia", mutta muuten oli oikein mukava ja näin päin pois. Mutta sitten kun virallistimme suhteemme (onneksi ei vielä maistraatissa), alkoi käskytys. Hän oli tehnyt sen kerran aiemminkin mutta tajusi silloin lopettaa kun pyysin sanomaan "please", ehkä pari kertaa.
Minullekin kyllä vihjailtiin että hänet kannattaisi jättää mutta ajattelin että juuri tämä tyyppi on "kiva toisin kuin ne muut pahat muslimimiehet". Mutta nyt kun minulla on kokemusta niin haluan täydestä sydämestäni kehottaa muita välttämään ne miehet. En henkilökohtaisesti usko että niistä maista edes löytyy mitään poikkeuksia koska niissä maissa nainen ei ole tasaveroinen vaan alamainen miehelleen. Naisen tehtävä on palvella miestään ja mies päättää myös naisen, sekä lisäksi heidän lastensa tekemisistä. Jos siis haluat esim. harrastaa jotain niin voit tehdä sitä JOS se käy miehellesi... Eli voi olla että et sitten tee mitään paitsi passaat miestäsi. Tiedän että kukaan järkevä ei suostu sellaiseen mutta sanon vaan ettei enää muut kuin minä turhaan hukkaisi vuosia elämästä sellaiseen.
Sellainen mies roikkuu naisessa niin kauan kun naisesta on hänelle hyötyä, rahallista tai oleskelulupien, ruuanlaiton, seksin tms. puolesta. Jos naisesta ei ole riittävästi iloa niin voi olla että mies jättää heti kun saa uuden paremman. Toisaalta sellaisesta miehestä on todella hankalaa päästä eroon vaikka haluaisikin eli lujakin päätös voi olla todella koetuksella. Siksi ei kannata edes ryhtyä. Ei edes kaveriksi (tosin "kaveri" tarkoittaa sitä että olet "varalla").
Valehtelukin on niille miehille sallittu, silloin kun siitä on itselle hyötyä. Mutta sitä ei voi koskaan myöntää tapahtuneeksi...
Hyvät omalla ainutlaatuisella tavallanne kauniit ja hyvään uskovat suomalaiset naiset: kiertäkää siis ne tyypit kaukaa. Vaikka ne tulisivat miten ystävällisesti hymyilemään teille niin niille on parasta korkeintaan vilkuttaa kädellä hyvästiksi. Ne ei välttämättä ymmärrä jos niille sanoo liian kiltisti jotain "bye-bye". Niille siis saa olla törkeä jos ei muuten mene perille. Sanokaa että soitatte poliisille.
Aina löytyy joku parempi kuin sellainen orjuuttaja (mitä et tiedä ennen kuin olet joutunut avioon!). Parempi vaikka olla yksin kuin sellaisen kanssa jolle joutuisit koko ajan olla passaamassa ja siltikään ei välttämättä kelpaa - joka arvostelisi sinua koko ajan...fyysistä väkivaltaa ei sattunut omalle kohdalle mutta kokemuksellani en pitäisi sitäkään poissuljettuna. Pitäkää tytöt huolta itsestänne..!!

8

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jorezx

      Nii mutt ko ne o nii ihanii, ett päässä naksahtaa ja jalat menee alta ja sit ko niil on se se ihana mokkane ympärileikattukii, nii ett joko oot löytäny uuven mulsumannen...tiihihihii....

    • jorezxö

      no mutta tuohan kuulostaa aivan palstan vinksahtaneilta suomiukoilta joten mitä eroa ja uutta?

      • dfghj

        Siis mitä, ap kirjoittaa asiaa, pitääkö taas tulla pilaamaan viestiketju, palstan tyhmin akka.


      • paistahaska
        dfghj kirjoitti:

        Siis mitä, ap kirjoittaa asiaa, pitääkö taas tulla pilaamaan viestiketju, palstan tyhmin akka.

        ja sunko sepustus oli jotain parempaa ??


      • sdfgg
        paistahaska kirjoitti:

        ja sunko sepustus oli jotain parempaa ??

        Katos mammu beti herneen nenään.


    • voimaantumista_odottava

      Niinpä. Menin naimisiin miehen kanssa, jonka ei pitänyt olla lainkaan niin kuin "ne muut" hänen kulttuuristaan tulevat. Niin, ei ollutkaan, kunnes menimme naimisiin. Koskaan minua ei oltu haukuttu kuten tässä liitossa. Mieheni on ilmoittanut ottavansa eron minusta varmaan puolituhatta kertaa. Tilanne on kuukausien ja vuosien saatossa rauhoittunut, mutta ei tämä ole mikään oikea avioliitto. Olen yksin, mitä tulee parisuhteeseen. Minulla on kyllä aviomies mutta ei parisuhdetta. En ole enää varma rakastanko, vai olenko vain liian väsytetty erotakseni.

      • Anonyymi

        Varoitan myös ! Onneksi paljastui seurustellessa kaikki skeida. Ei enää ikinä.


    • Anonyymi

      Muslimimiehistä varoitan minänkin. Mulla kävi niin, että ulkomailla hetken aikaa asuessani tutustuin muslimimieheen, joka vaikutti monin puolin fiksulta. Oli korkeakoulutus (tai no alempi korkeakoulu, bachelor-tutkinto), hyvä vakityöpaikka it-alalla kansainvälisessä isossa firmassa, vakaa elämäntilanne muutoinkin. Fiksu ja kypsän oloinen, uskontoon suhtautui maltillisesti. Islaminusko näkyi perjantairukouksena (muuten ei rukoillut eikä lukenut koraania), alkoholia ei käyttänyt eikä syönyt sianlihaa, muutoinkin lihan piti olla halal. Sinänsä ihan ok juttuja vielä noi mulle, alkoholin käyttämättömyydestä ja sianlihan syömättömyydestä jopa plussaa.

      No mutta mitä kävi: ei halunnut kuitenkaan naimisiin eikä vakiintunutta parisuhdetta (mä olisin halunnut). Kuitenkin kaikkein tärkeintä oli, mitä MUUT eli sukulaiset ja tuttavat ajattelee. Olisi ollut ilmeisesti suurikin häpeä mennä naimisiin valkoihoisen, länsimaalaisen kristityn kanssa. Ei kuitenkaan omatunto hänellä kolkutellut usean vuoden parisuhteesta, jossa mulla tavoitteena oli yhteinen perhe ja avioliitto (toin sen monta kertaa esiin), hän taas antoi ymmärtää että niin hänelläkin sama tavoite. Ehkä olikin, mutta omaan uskonto- ja kultuurikuntaan kuuluvan naisen kanssa. Oli lopulta joku semijärjestetty avioliitto sitten. Kunhan ennen tuota avioitumista piti hauskaa mun kanssa ja kustannuksella. Taloudellisen hyödyn tavoittelua hänellä ei ollut, kunhan halusi seurustella kasuaalisti ennen oikeaa avioliittoa ja tiesi että länsimaisen naisen kanssa se onnistuu, toisin kuten oman maan naisen kanssa.

      Tiedän, ettei moista k-päätä tulisi surra, mutta mulla meni monta vuotta tuohon suhteeseen enkä ole päässyt yli vieläkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe