naiset miten isket

neuvoja.sinkuille

ja esittelet itsesi miehelle eli jos yksinäinen mies istuu esim kahvilassa ja olet kiinnostunut hänestä niin miten esittelet itsesi ja miten isket hänet

23

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hahahahha :) Taas aika hiljaista naisten vastauksien osalta. Etenkin palstan feministit vaativat tasa-arvoa (siis lisää naisille etuoikeuksia), mutta ovat niin pelkureita ja passiivisia, etteivät edes uskala mennä miehille juttelemaan ja tekemään aloitteita.

      • rumamaija

        Olen minä kerran pienessä sievässä mennyt miestä iskemään. Ja vielä teini-iässä tein itse useammankin aloitteen ihan selvinpäinkin, mutta yksikään niistä ei kannattanut (vaikka yhden sellaisen tein jopa atm:lle!).


      • rumamaija kirjoitti:

        Olen minä kerran pienessä sievässä mennyt miestä iskemään. Ja vielä teini-iässä tein itse useammankin aloitteen ihan selvinpäinkin, mutta yksikään niistä ei kannattanut (vaikka yhden sellaisen tein jopa atm:lle!).

        Oletpas rohkea. Jos olisit tehnyt aloitteen tasoisellesi miehelle, niin se olisi kannattanut. Aika usein naiset uskaltautuvat tekemään kännissä aloitteen jollekin joukon komeimmalle miehelle. Se on hyvä osoitus naisten hypergamiasta.


      • rumamaija
        super-atm kirjoitti:

        Oletpas rohkea. Jos olisit tehnyt aloitteen tasoisellesi miehelle, niin se olisi kannattanut. Aika usein naiset uskaltautuvat tekemään kännissä aloitteen jollekin joukon komeimmalle miehelle. Se on hyvä osoitus naisten hypergamiasta.

        No minähän teininä (18-vuotiaana) tein sille atm:llekin. Pakit siltäkin sain. Ainoa, jolta en saanut "pakkeja" oli tuo jolle tein aloitteen vasta näin aikuisiällä ja kännissä. Ja hän oli niistä sattumoisin se kaikkein parhaimman näköinen. Tosin en kyllä saanut siltä muuta kuin tanssit, mutta kivaa oli silti.


      • Aivan, nainen on passiivinen femakko jos ei tee aloitetta ja epätoivoinen tyrkky jos tekee... Onneksemme näin ajattelee vain hyvin pieni, suorastaan mitätön otanta miehistä.. Tuolla IRL siis..... Sellainenkin on! Kannattaa käydä tutustumassa.. :-)


      • kissakuningatar kirjoitti:

        Aivan, nainen on passiivinen femakko jos ei tee aloitetta ja epätoivoinen tyrkky jos tekee... Onneksemme näin ajattelee vain hyvin pieni, suorastaan mitätön otanta miehistä.. Tuolla IRL siis..... Sellainenkin on! Kannattaa käydä tutustumassa.. :-)

        Palaa takaisin IRL. Ei kiinnosta mielipiteesi.


      • tarralenkkari666

        Juttelemaan meneminen ja aloitteen teko ovat eri asioita, kuin iskeminen (iskemiseen kuuluu minusta se, että siinä toimestasi suoraan seuraa seksiä/edes lupaus seksiin). Minun mielestäni ainakin. Olen tehnyt paljon aloitteita, mutta olen varsinaisesti iskenyt vain kerran (pisin suhteeni muuten).


      • rumamaija kirjoitti:

        No minähän teininä (18-vuotiaana) tein sille atm:llekin. Pakit siltäkin sain. Ainoa, jolta en saanut "pakkeja" oli tuo jolle tein aloitteen vasta näin aikuisiällä ja kännissä. Ja hän oli niistä sattumoisin se kaikkein parhaimman näköinen. Tosin en kyllä saanut siltä muuta kuin tanssit, mutta kivaa oli silti.

        ATM on sinun tasoasi, koska olet ruma nainen. Ei siitä pidä pahastua jos saa itsensä tasoiselta joskus pakit.


      • tarralenkkari666 kirjoitti:

        Juttelemaan meneminen ja aloitteen teko ovat eri asioita, kuin iskeminen (iskemiseen kuuluu minusta se, että siinä toimestasi suoraan seuraa seksiä/edes lupaus seksiin). Minun mielestäni ainakin. Olen tehnyt paljon aloitteita, mutta olen varsinaisesti iskenyt vain kerran (pisin suhteeni muuten).

        Sinähän oletkin ollut rohkea ja reipas. Jos et olisi feministi, niin voisin jopa arvostaa.


      • tarralenkkari666 kirjoitti:

        Juttelemaan meneminen ja aloitteen teko ovat eri asioita, kuin iskeminen (iskemiseen kuuluu minusta se, että siinä toimestasi suoraan seuraa seksiä/edes lupaus seksiin). Minun mielestäni ainakin. Olen tehnyt paljon aloitteita, mutta olen varsinaisesti iskenyt vain kerran (pisin suhteeni muuten).

        No johan oli erikoinen tulkinta iskemisestä.


    • atännä

      En kiinnostu iskemään kahvilassa istuvaa miestä. Joku kuori istuu ryystämässä kahvia. Häh??
      Mun parisuhteeni eivät ole koskaan alkaneet iskemisellä, vaan normaalilla tutustumisella. Vuorovaikutusta, niin kuin Helka hienosti asiaa valaisi juuri yhdessä ketjussa: sanatonta tanssia.

      • Oletko tosiaan jälleen noin yksinkertainen?

        "Vuorovaikutusta, niin kuin Helka hienosti asiaa valaisi juuri yhdessä ketjussa: sanatonta tanssia."

        Toisin sanoen vilkuilit ujosti vähän silleen että jos se huomais ja tulis juttelemaan ja kaikki vaan tapahtuis itsestään. Siinäpä vasta rohkea ja aktiivinen nainen, joka uskaltaa tehdä oma-aloitteisesti asioita. Joo....


      • atännä
        super-atm kirjoitti:

        Oletko tosiaan jälleen noin yksinkertainen?

        "Vuorovaikutusta, niin kuin Helka hienosti asiaa valaisi juuri yhdessä ketjussa: sanatonta tanssia."

        Toisin sanoen vilkuilit ujosti vähän silleen että jos se huomais ja tulis juttelemaan ja kaikki vaan tapahtuis itsestään. Siinäpä vasta rohkea ja aktiivinen nainen, joka uskaltaa tehdä oma-aloitteisesti asioita. Joo....

        Kyllä. Olen yksinkertainen. Aina. Ja vieläpä mielelläni. Koita jo muistaa.
        Kun minä en kiinnostu kuoresta, kylmästä ulkonäöstä. Minulla ei ole mitään syytä mennä "pokailemaan" ihmistä, johon en ole ihastunut. Tapaan satoja ihmisiä päivittäin, samoin kuin suurin osa ihmisistä. Osan kanssa juttelen, joidenkin kanssa tutustun paremmin, johonkin saatan joskus ihastua. Mutta koskaan en lähde "iskemään" tuntematonta ihmistä. En näe siinä mitään järkeä.


      • atännä kirjoitti:

        Kyllä. Olen yksinkertainen. Aina. Ja vieläpä mielelläni. Koita jo muistaa.
        Kun minä en kiinnostu kuoresta, kylmästä ulkonäöstä. Minulla ei ole mitään syytä mennä "pokailemaan" ihmistä, johon en ole ihastunut. Tapaan satoja ihmisiä päivittäin, samoin kuin suurin osa ihmisistä. Osan kanssa juttelen, joidenkin kanssa tutustun paremmin, johonkin saatan joskus ihastua. Mutta koskaan en lähde "iskemään" tuntematonta ihmistä. En näe siinä mitään järkeä.

        "Mutta koskaan en lähde "iskemään" tuntematonta ihmistä. En näe siinä mitään järkeä."

        Olet paskahousu, etkä uskalla niin tehdä.


      • atännä
        super-atm kirjoitti:

        "Mutta koskaan en lähde "iskemään" tuntematonta ihmistä. En näe siinä mitään järkeä."

        Olet paskahousu, etkä uskalla niin tehdä.

        Ihmisillä leikkiminen on silkaa pahuutta. Olen mieluummin paskahousu.


      • atännä kirjoitti:

        Ihmisillä leikkiminen on silkaa pahuutta. Olen mieluummin paskahousu.

        Iskeminen on mielestäsi pahuutta ja ihmisillä leikkimistä? Olet sekaisin ja todellakin yksinkertainen feministi.


    • ghffjhfgkg

      Mä menin kerran iskemään miestä kysyen, että onko hän yksin liikenteessä, kun osoittautui, ettei hän ollut niin homma jäi siihen.
      En ryhdy mihinkään orgioihin.

      Yleensä myös varmistan, onko tyypillä kumppania tai sormusta.

    • Jos satunnainen mies istuu samassa kahvilassa, jonne menen, niin mikä hänessä - siis ennen kuin olemme vaihtaneet sanaakaan - voisi herättää kiinnostukseni! Ulkonäkö ja olemus, ei mikään muu. Ja jos oikein olen ymmärtänyt, ätmienemmistön mielestä miehen ulkonäkö tai olemus (itsevarmuus, sanaton viestintä) ei saisi olla perusteena kiinnostuksen heräämiselle. Kysymykseen on siis mahdoton vastata tavalla, jonka ätmit voisivat hyväksyä.

      Jos siitä huolimatta jotain vastaisin niin vastaisin näin:

      Meillä Suomessa on sanaton sopimus, että kahviloissa (saati ruokaravintoloissa) ei tunkeilla toisten ihmisten pöytiin ellei paikka ole niin täynnä, ettei vapaita pöytiä enää ole. Jos siis joutuisin istumaan samaan pöytään, niin ensimmäiset sanani olisivat todennäköisesti "anteeksi, olisiko tässä tilaa?" Sen jälkeen tilanne etenisi reaktiosta riippuen. Jos mies murahtaisi, että on, eikä muuta, niin antaisin hänen olla rauhassa. Jos hän toteaisi rennosti, että on ja ehkä lisäisi jotain muuta jutunjuurta, niin siitähän se keskustelu sitten lähtisi käyntiin.

      Huomattavasti tyypillisempi tilanne juttelun alkamiselle on kuitenkin esimerkiksi kahvilan jono. Jos edellä oleva mies tilaa vaikka jonkun tietyn tuotteen, niin voi kysyä, onko se hyvää/kannattaisiko ostaa samaa. Mutta nämä ovat niitä keskusteluja, joita voi käydä kenen tahansa kanssa (edellyttäen että hänestä huomaa, että hänkin haluaa ottaa kontaktia). Ja kannattaisi käydä. Kehittyisi ne sosiaaliset taidot ;)

      • No miten olis helga ;-) Olen komea, kokenut ja normaali (anteeksi siis normaalia paljon parempi) mies, joka arvostaa naisia ja erityisesti feministejä. Olen pitkä mies, joten voisit katsoa minua ylöspäin. Etkä pettyisi myöskään jos välillä vilkaiset mitä löytyy alhaaltapäin ;-)

        Voitaisiin tehdä aikuisten juttuja yhdessä, sellaisia mitä normaalit ja sosiaaliset ihmiset tekevät. Eihän ätmit seksuaalisuudesta mitään ymmärrä.

        Voitaisiin sen jälkeen haukkua ja nimitellä vaikka yhdessä palstalla saamattomia neitsytsetiä ja ätmejä niin kuin vanhojen koulukiusaajien (tai kiusattujen) kuuluukin ;-)

        Noniin helga, miten olis ;-)


    • aika.helppoa

      eikö voi vain mennä sen miehen luokse ja sanoa moi olen se ja se ja ikä ja olen lapseton tai on lapsia olen sinkku olen ihastunut sinuun joisitko kanssani kahvit ja lähdetään sitten johonkin yhdessä ja tutustutaanja saanko pussata sinua

      • fdghnfgkjgjklf

        Se ei ole niin yksinkertaista tänäpäivänä.
        Elät menneisyydessä.
        Nykyaikana ihmiset huijaavat, pettävät, tekevät pahaa puolisolleen noin muutenkin yms.

        Pahuus on vuonna 2015 päässyt valloilleen Pariisin iskujen jälkeen. Se vaikuttaa koko ihmiskuntaan.

        Islam on syöpää.


      • hymyllä.pärjää.jo

        ei nyt islameita pommeja armeijaa poliiseita äitiä puukkoa tai isää tarvita vaan moikata miestä ja esitellä itsensä ei sen kummempaa ei meitä miehiä tarvitse pelätä kyllä kivoja ja kilttejä ollaan


    • Luolamadonna

      No siis tää on ihan iskuykkönen: heti skannattuani mestan, mä tuun slouppia pöydälle niin että mukit helisee. Kun mirri lukee laudanpohjaa, niin mä otan sitä korvista kiinni ja kysyn, että luulet sä vittupää tän olevan joku harrastus vai.

      Niin ja tää siis meni naisille.

      (Nostelee muniaan naurulla)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      542
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      517
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe