Kaikilla ihmisillä on homofantasioita

Kylmät_kädet___

Jotkut eivät kuitenkaan osaa elää niiden kanssa ja sekoavat päästään.

Aidosti homot ihmiset ovat täysin eri asia, kuten Tissu. Teoriani ahdistelijoistani on se, että he luulevat kyseisten fantasioiden loukkaavan niiden miehistä kunniaa, joten kohde, johon tuntevat vetoa, täytyy tuhota. Ajatus lienee, että kun minä tuon tyypin tapan, niin sitten lakkaan olemasta homo.

Ei se niin mene. Niiden tunteiden kanssa on vain opittava elämään ja ne ovat täysin normaaleja kaikille eläville yksilöille.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No onhan tuokin mahdollista joillakin ihmisillä. Minun teoriani ovikelloterrorismista on se että pikkuisen kaljoissaan on vain hauskaa tehdä kiusaa niinkuin pikkupoikana aikoinaan rimputeltiin ovikelloja. Puohitieltä on muutenkin turha etsiä mitään järkevää loogista selitystä mihinkään. Esim vrt naapurin ölisevä helenius. Ehkä kiusaan välillä sitäkin kun asuuhan se likempänäkin

      • Kylmät_kädet___

        Heh, tasan puolessa välissä porrasmatkaasi. Uusin asukas rapussamme, ei välttämättä ole vielä oppinut, kuinka hyvin täällä kuuluu äänet naapuriin. En ole törmännyt siihen vielä kertaakaan, vaikka sen känninen ölinä on jo liiankin tuttu.


      • Kylmät_kädet___

        Minulla on valitettavasti syyni, miksi en enää voi aukaista ovea kenellekään ja vaikka ulko-oven auki saisitkin esim. rälläkällä, siitä on vielä pitkä matka. Täällä palstalla toki voidaan aina käydä jopa reaaliaikaista keskustelua, kun olen läsnä.


    • Kyllä juopolla kuuluu olla ryyppyrauha,jopa puohitien erakoilla. Pelkästään tässä rapussa on jokaisessa kerroksessa useita asuntoja joissa asuu erakoituneita juoppoja. Luulen että helenius ryystää kiljua kun ei sitä näy rapussa kaljaa kantamassa. Välillä mietin että onko vvo joku juoppojen asuntola

      • Kylmät_kädet___

        Ihmetellyt sitä itsekin jo vuosia. Näkisitpä M-kirjaimella alkavan tyypin mun kerroksesta. Sun täytyy tutustua siihen. Todella omalaatuinen erakko.


      • sauna_timppa

        En ole ikinä nähnyt kun muutaman tämän talon asukkaan,kaikki piileskelee toisiltansa omissa juoppoluolissaan


      • Kylmät_kädet___
        sauna_timppa kirjoitti:

        En ole ikinä nähnyt kun muutaman tämän talon asukkaan,kaikki piileskelee toisiltansa omissa juoppoluolissaan

        Totta, mutta kun asukas Me****** sattuu maaniselle tuulelle, tulet tutustumaan siihen. Siitä oli joku jättänyt kerran valituskirjeenkin ilmoitustauluun. Näytti naisen kirjoittamalta käsialalta.

        Tyyppi on maanis-depressiivinen. Lahjoitin sillekin tavaroita joskus aikoinaan, kun vielä olin naapureiden kanssa vapaaehtoisesti tekemisissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1827
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1707
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      819
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      767
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      707
    Aihe