1. Mies: Käy satunnaisesti vieraissa naisissa
2. Mies: Vihanhallintaongelmia ja alkoholiongelma
3. Mies: Kylmänkalsea epäromanttinen mies
Nainen minkä ottaisit
19
119
Vastaukset
Ovatko nuo sinun mielestäsi tosiaan ainoat vaihtoehdot? Kyllä pitäisi olla vähintään 4. Nainen: On yksin ja tekee asioita, joista nauttii. Ja mielellään vielä 5. Mies: On rakastava kumppani.
Aika raakoja vaihtoehtoja. Mutta 3, jos olisi pakko valita. Mussa on itsessäni romantiikkaa jota osaan itse ruokkia hengissä pitäen ja jos kylmänkalseus ei tarkoita toisen satuttamista eikä dissaamista? Jääkylmä järki on joskus jopa toivottavaa.
- rumamaija
1. tai 3. Olen miettinytkin, että voisin ehkä sallia miehelle vieraissa käynnit eli suostua ns. puoliavoimeen suhteeseen, jos mies olisi todella se oikea, jota todella rakastaisin.
- ei.ollu.kivaa.tekstiä
ei kukaan mies ole onnellinen jos oma nainen antaa luvan käydä vieraissa mutta sitten on kun ns rakastajatar sanoo jätä naisesi olet vain minun ja muut ei sinua saa niin ero tulee ja rakastajattaresta tulee se oma nainen
- 12121212
Kysymys kuuluukin: millainen mies haluaa oikeuden käydä vieraissa?
Vastaus: komea jännämies/pelimies.
Tuo kertookin kaiken siitä millaisen miehen maija oikeasti haluaa.
- Nötkött1
3. kylmä ja realistinen on hyvä. En haluaisi pettäjää, juoppo ei ole edes vaihtoehto.
Jos taas kylmällä tarkoitetaan ilkeää pihtaria, joka on kyvytön keskustelemaan normaalisti tai ilmaisemaan itseänsä, ottaisin vaihtoehdon 1. ja kävisin itsekkin satunnaisesti vieraissa. - tarralenkkari666
4. Ei mikään näistä.
Epäromanttisuus ei haittaa mutta tunnekylmyys taas... Palstan naiset on aina sellaisia, että ne on jo kokeillut nuo kaikki eikä silti osaa vastata.
- että.silleen
Ei ainutkaan noista vaihtoehdoita... mieluummin olen yksin, pärjään kyllä.
Ja perustelut:
1)Jos tiedän jo etukäteen ett mies pettää jossain vaiheessa kuitenkin, en todellakaan suostu sitoutumaan moiseen ikävään parisuhteeseen. Itkeä saisin kuitenkin...
2) Vihanhallinta ongelma, saattaa olla parannettavissa mutt todella pitkän terapian avulla. Jos miehelle itselleen se ei ole ongelma...mitään ei ole tehtävissä! Tai jos uskoon hurahtaa niin sitt saattaa tasoittua itsestään. Nähty on sekin! (IHME)
En todellakaan halua väistellä nyrkkiä, jos en myötäile miehen käsityskantaa aina.
Enkä halua käydä katsomassa miestä; kaltereiden takaa... tai olla tuttavien säälin kohteena.
Alkoholiongelma ei oikein käy jos ei pysty selvinpäin olemaan, tuurijuoppo ei sekään hyvä kun ei tiedä koska mies ratkeaa ja miten pitkä putki milloinkin on.
Tissuttelija...niin no jos se ei karkaa täysin käsistä, jos pystyy hallitsemaan juomisensa ja se pysyy aina kohtuudessa. (joka sekin on venyvä käsite)
3) Kylmänkalsea, riippuen mitä tarkoitat? Tunneköyhä: empaattisuuteen kykenemätön- ei kiitos! Ei myöskään kykene aidosti rakastamaan, seksuaallinen silti saattaa olla. Jos taas kylmänkalsea tarkoittaa asialinjalla pysyvää, järkevää teoriitikkoa/analyytikkoa on olemassa jotain pieniä mahdollisuuksia...
Epäromanttinen: Siis juron puoleinen mies...joka ei osaa ilmaista itseään, mutt liekki palaa kuitenkin... täytyy löytyä vain se yhteinen sävelmä. Hymm pitkää harkintaa...
Miksi minä tyytyisin ongelma mieheen? IRL:ssä kulkee vapaita kunnollisia miehiä.- suomea-kiitos
mikä on irl
suomea-kiitos kirjoitti:
mikä on irl
Taitaa olla InterRacial Love. Juuri sellaisesta naiset aina tykkäävät.
- että.silleen
HC-ätmel kirjoitti:
Mikset sitten ota sellaista kunnollista miestä?
Ei nyt ole kävellyt sellaista vastaan, ja varattuja en ala vikittemään. Tuttavapiiristä Iöytyisi yksi sellainen mies, mutt hänellä on toinen nainen kiikarissa, ihan selvästi.
InterRacial Love, no niin on! Hän on Hämeestä kotoisin ja minä Varsinais-Suomesta, miten sä oletkin noin tarkkavainuinen? =)
Viellä on yks ongelma matkassa... ei ketään voi ottaa tosta vain. Kyllä sillä miehellä pitää olla samat intressit. että.silleen kirjoitti:
Ei nyt ole kävellyt sellaista vastaan, ja varattuja en ala vikittemään. Tuttavapiiristä Iöytyisi yksi sellainen mies, mutt hänellä on toinen nainen kiikarissa, ihan selvästi.
InterRacial Love, no niin on! Hän on Hämeestä kotoisin ja minä Varsinais-Suomesta, miten sä oletkin noin tarkkavainuinen? =)
Viellä on yks ongelma matkassa... ei ketään voi ottaa tosta vain. Kyllä sillä miehellä pitää olla samat intressit.Eli siis toi aikaisempi "IRL:ssä kulkee vapaita kunnollisia miehiä" olikin vain vale. Naisilla on aina tapana valehdella. :-(
- että.silleen
HC-ätmel kirjoitti:
Eli siis toi aikaisempi "IRL:ssä kulkee vapaita kunnollisia miehiä" olikin vain vale. Naisilla on aina tapana valehdella. :-(
No nyt mä putosin, klops! Mitä mun nyt tuli valehdeltua?
Mies on supisuomalainen ja kotoisin Hämeenlinnasta, jossa vanhempansa vieläkin asuvat. Ainoastaan sisarukset ovat muuttaneet Turkuun, opiskelun ja työ mahdollisuuksien takia. Oikeastaan huomasin sen miehen hieman liian myöhään, hän kun ei ole mikään suulas tapaus. Tiedän hänen olevan kiinnostuneen eräästä naisesta, jonka minäkin tunnen.
Joten katselen ympärilleni...ei mulla ole kiirettä kyllä mä pärjään näinkin. Tässä on perhettä ympärilläni...joskus liiaksikin, tosin silti voi tuntua yksinäiselle... Ei sitä tunnetta oikein osaa selittää... olla isossa laumassa yksinäinen...
- elluhalloBY
No ykkönen näistä
Mut samat oikeudet itselle
Mitä mahtaisi tulla... - 2322
Kakkonen, jos ko. ongelmat on lieviä ja niille on valmis tekemään jotain. Vihanhallintaongelma ei saa tarkoittaa fyysistä väkivaltaa eikä alkoholiongelma päivittäistä juopottelua - vaikka niitähän tässä luultavasti haettiin. Ykkönen ja kolmonen täysin poissuljettuja.
Parin numero 2 :n kanssa olen jo ollut suhteessa, niin olisi ilmeisen helppoa toistaa totuttua kaavaa. Kumpikin oli tosin lievä tapaus, olivat työkykyisiä, eivätkä fyysisesti väkivaltaisia minua kohtaan. Numero 3 olisi huonoin vaihtoehto, tunnekylmyys on poissulkeva ominaisuus, mutta ei ykkönenkään olisi hyvä vaihtoehto. Ykkösen tapauksessa haluaisin myös samat oikeudet itselle, mutta ongelma on, että jos olen suhteessa jonkun kanssa jota rakastan, en halua käydä vieraissa. Enkä kyllä haluaisi, että se toinenkaan osapuoli käy.
Kolmas, sillä ensimmäisen kanssa en pystyisi olemaan, ikäänkuin "varavaihtoehtona", itse kun olen yhden miehen nainen. Toista on ollut lähipiirissä, enkä tahtoisi olla hakattavana ja katsoa kuinka mies juo itsensä hengiltä.
Viimeinenhän voisi olla hyvinkin älykäs ja omistautuva. Jos itse pitäisin miehestä vaikka hän ei omia tunteitaan osaisikaan osoittaa, pääsisimme ehkä kuitenkin yhteisymmärrykseen. Jospa omilla hyvillä teoillani voisin osoittaa luottamusta ja tukea, vaikkakaan en ehkä ihmisen luonnetta itsessään tahtoisi yrittääkkään muokata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697594Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435144- 983625
- 442819
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462409Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212333- 222228
- 342203
- 281891
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,191715