http://naurulokki.com/viihde/mohomahaiset-miehet-paihittavat-kaikki-rakastajina-naiset-perustelevat-miksi
Oletteko naiset panneet lihavaa miestä?
Lihavat miehet on parempia rakastajia
15
142
Vastaukset
- m-i-e-s
Huom. Sinun ei tarvitse lähteä lihottamaan itseäsi, kunhan vain hoidat ne 5 mainittua kohtaa. =)
Pelkkä lihavuus ja ylipaino ei valitettavasti riitä. (Ne 5 kohtaa ei tule autonomisesti elopainon kasvaessa)
(Treenatun normaalipainoisen ongelma, kun panee alle 3 minuuttia ja pussailee hauistaan tms.) Jaaaaaaa. Jos tämä olisi toteutunut minun kohdallani niin olisin varmaan edelleen suhteessa.
Parhaat rakastajani ovat olleet varsin normaalin näköisiä ja kokoisia.Heh, vainiin. Minä olen hölmö kuvitellut, että se on miehen asenteesta kiinni, eikä vyötärönympäryksestä. :>
- Eilihaskimpuille
He ovat päässeet asian ytimeen. Liika ulkonäön tuijottelu on estoisen juttuja.
Saa olla massua mutta ei tynnyriä. - Lihavamies-
Olen lihava ja nuorena oli paljon naisia. Nyt olen ollut yhden naisen kanssa 11 vuotta
Ehdottomasti samaa mieltä ja on kokemusta eri kokoisista miehistä. Lihavat miehet on parhaita sängyssä <3
- ksnk
En ole huomannut. Yhden lihavan miehen kanssa ollut suhteessa ja luonnollisesti harrastanut seksiä hänen kanssaan, enkä huomannut painon vaikuttavan seksin laatuun.
Mitään perusteluja ei muuten tuon linkin takaa löytynyt.- Naishenkilö
Viisi perustelua löytyy. Nämä kundit käyttävät sitä eroottisinta elintä, aivojaan :).
Loistava aloitus linkkeineen, ätmelille kiitos! - 774877
Naishenkilö kirjoitti:
Viisi perustelua löytyy. Nämä kundit käyttävät sitä eroottisinta elintä, aivojaan :).
Loistava aloitus linkkeineen, ätmelille kiitos!Eivät nuo perusteluja olleet. Ehkä se ulkonäköön liittyvä kohta on totta, paineet eivät ole niin kovat kun toinenkaan ei ole täydellinen. Muut eivät olleet perusteluja, osa mielipiteitä ja painoon liittymättömiä, yksilökohtaisia tekijöitä.
- rumamaija
En harrastaisi seksiä lihavan miehen kanssa, vaikka vastaavia tutkimustuloksia tulisi sata.
- sekiIso
Lihavuus usein myös korreloi SEN pituuden kans,
- tiedäntämän
Jep. Usein lihavilla on todella pieni.
- Samatavarahoikkana
tiedäntämän kirjoitti:
Et tiedä. Ylipaino hämää. Ei penis ole pieni, vaan rasvakudosta on häpyluun päällä jolloin mittaa saattaa tulla vähemmän.
tiedäntämän kirjoitti:
Kaikki rasva menee sinne kyrpään eli se vaan suurenee ja suurenee.
- Neitonen30
Lihavulla on iso, tiedän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1902708Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482417Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061132- 1011007
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait243834Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka288791Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies91786Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718