Triple Dry + joku toinen dödö

Haisulimies

Hei voiko Triple Dryn -antiperspirantin kanssa rinan käyttää jotain hajua tuhoavaa deodoranttia?

Olen kainalohikoilusta kärsivä mies, kainalot kroonisesti märät, vaikka eivät normaalin dödön käytön ansiosta haisseetkaan käytännössä ollenkaan. Vähän aikaa kyllästyin kainaloläikkiin ja aloin käyttää Triple Dryta, joka toimii ainakin tähän asti niinkuin lupaakin, kainalot ovat liki hiettömät eikä läikkiä ole näkynyt. Nyttemmin olen huomannut että haisen, se erittäin vähäinen hiki joka iholle sitten pääsee kuitenkin, haiskahtaa hieman, ongelma mitä minulla ei aiemmin ollut, eli ilmeisesti siellä sitten kuitenkin on juuri sen verran kosteaa että bakteerit kukoistavat.

Onko kellään kokemusta triple dryn käytöstä normaalien parfymoitujen deodoranttien kanssa rinnan?

6

1622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ippis

ittelläni on joskus ollu apteekista extra-torr-nimistä deodoranttia.se piti ainakin 100%kuivana kainalot.se oli sellanen pikku puikko ja oli aika kallis ,mut hyvä!...en ehkä laittais sen aineen päälle dödöä,sehän vähän kuin "lamaannuttaa"hikirauhasia,ni ettei dödö vaan tuki jotai huokosia........

• utelias

Minkä hintanen se suunnilleen oli?Miten sitä käytetään-illalla,aamulla ja monta kertaa viikossa?

• ippis
        utelias kirjoitti:

Minkä hintanen se suunnilleen oli?Miten sitä käytetään-illalla,aamulla ja monta kertaa viikossa?

se makso muistaakseni 10-12e ja sitä käytetään muutaman päivän välein.se pitää kainalot aivan kuivana voi käyttää myös esim.kämmeniin tai jalkapohjiin jos hikoilee kovasti...se on aivan huippu kesällä!

• justsuu

ei ois ollu absolut torr ?

• Trible Dry:n käyttäjä

Ainakin apteekissa sanoivat,että tavallista dödöä voi käyttää trible dry:n yhteydessä.Trible drytahan käytetään AINOASTAAN juuri ennen nukkumaanmenoa yleensä n.3-4 kertaa viikossa.
      Eli aamulla lisäät aivan normaalisti tavallista dödöä halutessasi niinkuin ennenkin.
      Mullakin hieman on käytön aivan alkuvaiheessa haiskahtanut kainalot vähän hielle.Luulempa,että se on aivan normaalia käytön alkuvaiheessa,ja loppuu pian,kun kainalot ovat tottuneet uudenlaiseen hieneritykseen.Tietysti ainahan voit apteekista varmistaa/lääkäriltä,ovatko kyseiset oireet
      normaaleita käytön alkuvaiheessa ja muulloinkin.

• jeh

Olen käyttänyt myös Triple Drytä. Aluksi joka ilta. Sitten vähentäen. Nyt vain tarvittaessa, eli jos kainalot kostuu käytän taas parina iltana. Koko ajan olen käyttänyt päivällä normaalia dödöä. On jotenkin mukavampaa kun hieman tuoksuu dödölle. (Olen nainen). Olen huomannut että Triple Dryssä suihke oli parempi kuin roll-on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      40
      2989
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      33
      2807
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      48
      2443
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      45
      2111
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      21
      2024
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1790
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      44
      1697
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      37
      1550
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1473
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26