Hei voiko Triple Dryn -antiperspirantin kanssa rinan käyttää jotain hajua tuhoavaa deodoranttia?
Olen kainalohikoilusta kärsivä mies, kainalot kroonisesti märät, vaikka eivät normaalin dödön käytön ansiosta haisseetkaan käytännössä ollenkaan. Vähän aikaa kyllästyin kainaloläikkiin ja aloin käyttää Triple Dryta, joka toimii ainakin tähän asti niinkuin lupaakin, kainalot ovat liki hiettömät eikä läikkiä ole näkynyt. Nyttemmin olen huomannut että haisen, se erittäin vähäinen hiki joka iholle sitten pääsee kuitenkin, haiskahtaa hieman, ongelma mitä minulla ei aiemmin ollut, eli ilmeisesti siellä sitten kuitenkin on juuri sen verran kosteaa että bakteerit kukoistavat.
Onko kellään kokemusta triple dryn käytöstä normaalien parfymoitujen deodoranttien kanssa rinnan?
Triple Dry + joku toinen dödö
6
1622
Vastaukset
- ippis
ittelläni on joskus ollu apteekista extra-torr-nimistä deodoranttia.se piti ainakin 100%kuivana kainalot.se oli sellanen pikku puikko ja oli aika kallis ,mut hyvä!...en ehkä laittais sen aineen päälle dödöä,sehän vähän kuin "lamaannuttaa"hikirauhasia,ni ettei dödö vaan tuki jotai huokosia........
- utelias
Minkä hintanen se suunnilleen oli?Miten sitä käytetään-illalla,aamulla ja monta kertaa viikossa?
- ippis
utelias kirjoitti:
Minkä hintanen se suunnilleen oli?Miten sitä käytetään-illalla,aamulla ja monta kertaa viikossa?
se makso muistaakseni 10-12e ja sitä käytetään muutaman päivän välein.se pitää kainalot aivan kuivana voi käyttää myös esim.kämmeniin tai jalkapohjiin jos hikoilee kovasti...se on aivan huippu kesällä!
- justsuu
ei ois ollu absolut torr ?
- Trible Dry:n käyttäjä
Ainakin apteekissa sanoivat,että tavallista dödöä voi käyttää trible dry:n yhteydessä.Trible drytahan käytetään AINOASTAAN juuri ennen nukkumaanmenoa yleensä n.3-4 kertaa viikossa.
Eli aamulla lisäät aivan normaalisti tavallista dödöä halutessasi niinkuin ennenkin.
Mullakin hieman on käytön aivan alkuvaiheessa haiskahtanut kainalot vähän hielle.Luulempa,että se on aivan normaalia käytön alkuvaiheessa,ja loppuu pian,kun kainalot ovat tottuneet uudenlaiseen hieneritykseen.Tietysti ainahan voit apteekista varmistaa/lääkäriltä,ovatko kyseiset oireet
normaaleita käytön alkuvaiheessa ja muulloinkin.- jeh
Olen käyttänyt myös Triple Drytä. Aluksi joka ilta. Sitten vähentäen. Nyt vain tarvittaessa, eli jos kainalot kostuu käytän taas parina iltana. Koko ajan olen käyttänyt päivällä normaalia dödöä. On jotenkin mukavampaa kun hieman tuoksuu dödölle. (Olen nainen). Olen huomannut että Triple Dryssä suihke oli parempi kuin roll-on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi402989Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs332807100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482443Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo452111Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks212024Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581790- 441697
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371550- 451473
- 261321