Olen noin 50v nainen, itse olen aikoja sitten halunnut lopettaa seksielämän mieheni kanssa, ehken vaan saanut nautintoa enkä orgasmia enää, mieheni kesti sitä aikansa mutta totesi että voi olla kanssani jos saa hoitaa tarpeensa muualla ja minä suostuin koska en halunnut kieltää häneltä seksin tuomaa hyvää oloa...Muuten kaikki toimi hyvin lukuunottamatta seksiä. Aavistan hänellä oleva seksikumppanin koska aina tiettyjen poissaolojen jälkeen hän on raukea ja hyvällä päällä.
Ei syylistetä
8
76
Vastaukset
- varaudu-silti-eroon
Hienosti toimittu, siinä on se vaara että ero kuitenkin tulee miehen rakastuttua seksikumppaniinsa. Yhdelle parille kävi näin, olivat vanhempia.
Seksin kautta helposti saattaa niitä tunnesiteitä muodostua kun hormoniryöppy tulee sen kautta. - ekonomi
Oletko koskaan ajatellut aloittaa seksielämää jonkun muun kuin miehesi kanssa? Voisi saada himot heräämään, ja liittonne seksielämäkin voisi taas alkaa toimia.
Ihminen usein yrittää kieltää seksin merkityksen parisuhteessa. Aika usein myös kyynistyy ja katkeroituu sen vuoksi. Ei mitään ongelmaa, jos kumpikaan ei nauti seksistä eikä muusta läheisyydestä. - hyvinhuonoratkaisu
On tietysti seksikumppani, kun oikein luvankin on saanut. En itse pystyisi moiseen elämään, mieluummin sitten ero, kun mielestäni jos seksi ei toimi, ei mikään muukaan toimi. Olen itse nainen ja mies pihtasi, siihen en jäänyt odottelemaan josko jouluna tai ehkä juhannuksena ja oikea oli päätös.
- Kihiugjygj
Meillä on sama järjestely miehen haluttomuudesta johtuen. Minulla on mies jota tapaan aina silloin tällöin seksin merkeissä. Järjestely oli mieheni ehdotus ja toimii hyvin. Arki ja yhdessäolo mutkatonta muutoin, mutta ei seksiä
- petopedissä
Harvalla viisikymppisellä himot hyrräävät oman vakikumppanin kanssa. Enemmänkin se on sellaista kaavoihin kangistunutta tarpeiden tyydyttämistä, jos sitäkään.
Kuitenkin tällaisista naisista ja miehistä voi paljastua uskomattomia seksipetoja, kunhan pääsevät vieraan kumppanin makuun. Itsellä kokemusta tällaisesta naisesta.- villieläimetvauhdissa
Ihmeellistä jargoniaa.Paljastuttiin seksipedoiksi, kun lapset lensi pesästä ja kun päästiin kunnolla toistemme makuun.
- liian.tuttu.kroppa
Noin se yleisimmin menee, 20-30 vuotta saman kumppanin kanssa on monelle liikaa, toiset jää ja toiset lähtee uuden mukaan. En suostuisi itse kärventelemään loppuelämääni puutteessa jos toista ei kiinnosta.
- sokrumunkki
Munkiksi tai nunnaksikin voi ryhtyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1112742SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän201734Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621734Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2731623Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --111564Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue281281Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.271149Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411072Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?941062RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022