Ei-seksuaalinen fyysinen läheisyys

Halinalletus

Onko teillä eroa seksihalujen määrässä sen perusteella kuinka paljon ei-seksuaalista fyysistä läheisyyttä elämässänne on? Että onko himot suuremmalla silloin kun on eniten muutakin paijailua vai toisin päin?

Minulla on selvästi niin, että jos läheisyyttä muuten riittää, seksiä ei tee niin mieli - jos taas on pidemmän aikaa ilman kosketusta, niin johan himottaa. Se on myös helppo tapa säädellä halunsa määrää, jos on tarve vähän vähentää himoja, niin ei kun kaverin kanssa halileffailta pystyyn tms.

10

66

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnenpipanat

Kaksi asiaa pitää osata erottaa toisistaan. Seksin tarve ja läheisyyden tarve. Vaikka ne kulkevatkin käsi kädessä.
      Pelkän seksiin liittyvän tarpeen purkautua voi hoitaa itsekkin ilman huonoa omaa tuntoa jopa suhteessa.
      Läheisyyden tarve toki ruokkii myös seksihaluja,tottakai!
      Mutta ei tarvitse pantata halujaan vain siihen hetkeen että joku on läsnä.

Itse olen osannut tyydyttää itseni jos mieleni tekee eikä toinen juuri silloin ole saatavilla tai halukas.
      Läheisyyteen riittää halaukset tai kosketus tai vaikka se,että tiskaa tai auttaa toista muutoin. Huumori ja yhteiset hetket tekemisineen.
      Ja se onkin todella tärkeää sillä jos olet suhteessa johonkuhun vain seksin vuoksi,ei sellainen suhde kestä pitkään.

• Halinalletus

Kaipaan seksiä myös toisen kanssa vaikka masturboisinkin. Ne ovat kaksi varsin eri asiaa. Seksuaalinen läheisyys on oma läheisyyden muotonsa.

• "niin ei kun kaverin kanssa halileffailta pystyyn tms"

Kylläpäs kuulostaa kummalliselta "kaverilta".

• Halinalletus

Normaalia kaveruutta meillä päin. Etkö sä koskaan katso leffaa kaverin/ystävän kainalossa?

• Halinalletus kirjoitti:

Normaalia kaveruutta meillä päin. Etkö sä koskaan katso leffaa kaverin/ystävän kainalossa?

En.

• dsffsdfsd

miehenä vastaan että ei ole eroa, molempia haluaa yhtä paljon.

• Kaikkien tutkimusten mukaan (keskimäärin) ei-seksuaalinen läheisyys lisää seksiä ja seksi ei-seksuaalista läheisyyttä. Itse kuulun suureen enemmistöön ja toivon, että eri tavoin tuntevat löytäisivät toisensa.

• Viikkari

Saman huomasin edellisessä suhteessa, aina kun menin halaamaan, vaatteni hävisivät.. no, joustin sitten. Mutta mielessä kävi, eikö aikuinen mies tunnista eroa? Kolme krt/vrk on kuitenkin melkein viisikymppiselle melko paljon, jatkuvampana? Syötinkö tietämättäni liikaa terveysruokia? Vai ottiko itse lisäaineita.. Mutta niin, hämmentävää.

• Viikkari kirjoitti:

Saman huomasin edellisessä suhteessa, aina kun menin halaamaan, vaatteni hävisivät.. no, joustin sitten. Mutta mielessä kävi, eikö aikuinen mies tunnista eroa? Kolme krt/vrk on kuitenkin melkein viisikymppiselle melko paljon, jatkuvampana? Syötinkö tietämättäni liikaa terveysruokia? Vai ottiko itse lisäaineita.. Mutta niin, hämmentävää.

Jep. :-)

• withoutalexander

Simppeliys on enemmän, kuin fiksuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2252
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      222
      2127
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      119
      1441
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      17
      1196
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1061
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      959
    8. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe