##kysymys palstan uskoville ja miksei muillekin
kysymysteille
4.3.2016 9:42
miten tasa-arvoinen avioliitto muuttaa sinun omaa avioliittoasi 1.3.2017?##
Kyllähän yhteiskunnassa pitää olla jotakin moraalia.
Suomi on luisumassa moraalittomaan PERVERSSI-tilaan = Sodoma ja Gomorra ovat pian tosiasiaa täällä Suomessa, kun saatanalliset homo"avioliitot" MAHDOLLISTUVAT.
ÄÄLIÖMÄINEN kysymys
14
64
Vastaukset
- maan.kamaralle
Sodoma ja Gomorra eivät kirjoitustenkaan mukaan tuhoutuneet homouden takia. Kaiken lisäksi koko VT on vain juutalaisille kuuluva kuvaus heidän historiastaan ja käsityksestään heidän omasta jumalastaan.
- silmät.auki
Ei maailma tuhoudu pienen ihmisjoukon sitoutuneiden parisuhteiden takia. Katso ympärille ja avaa silmäsi. Vähennä epäoikeudenmukaisuutta, vihaa ja väkivaltaa omalta osaltasi. Se on Jumalalle mieleen.
- PuhutaanRaamatusta
Ja kun Raamatusta puhutaan niin samaa sukupuolta olevien avioliittoa ei ole Raamatussa kielletty.
- Homoterveisiä
Tässä terveisiä homoille:
1.Moos. 1:28
""28 Jumala siunasi heidät ja sanoi heille: "Olkaa hedelmälliset, lisääntykää ja täyttäkää maa ja ottakaa se valtaanne. Vallitkaa meren kaloja, taivaan lintuja ja kaikkea, mikä maan päällä elää ja liikkuu.""
--------------------
"lisääntykää ja täyttäkää maa" - PuhutaanRaamatusta
Homoterveisiä kirjoitti:
Tässä terveisiä homoille:
1.Moos. 1:28
""28 Jumala siunasi heidät ja sanoi heille: "Olkaa hedelmälliset, lisääntykää ja täyttäkää maa ja ottakaa se valtaanne. Vallitkaa meren kaloja, taivaan lintuja ja kaikkea, mikä maan päällä elää ja liikkuu.""
--------------------
"lisääntykää ja täyttäkää maa"Ja missäs se kielto oli siis?
- maan.kamaralle
Ei missään mutta nämä näkee joka paikassa vain homouden kieltoja. UT:n rakkauden sanomaa ei nähdä missään.
- Epätietoinen_Espoosta
maan.kamaralle kirjoitti:
Ei missään mutta nämä näkee joka paikassa vain homouden kieltoja. UT:n rakkauden sanomaa ei nähdä missään.
Syntyykö lapset homorakkauden seurauksena persereiästä?
- Tiedoksiepätietoiselle
Epätietoinen_Espoosta kirjoitti:
Syntyykö lapset homorakkauden seurauksena persereiästä?
minkäänlainen synnytys ei ole sidoksissa avioliittoon.
- maan.kamaralle
Epätietoinen_Espoosta kirjoitti:
Syntyykö lapset homorakkauden seurauksena persereiästä?
Mietippä sitä.
PuhutaanRaamatusta kirjoitti:
Ja missäs se kielto oli siis?
Kielto oli siinä kohden missä sanottiin :
"Lisääntykää ja täyttäkää maa."
:-) :-)- PuhutaanRaamatusta
pertsa2012 kirjoitti:
Kielto oli siinä kohden missä sanottiin :
"Lisääntykää ja täyttäkää maa."
:-) :-)Lukutaidossa ongelmia? Tuo ei ole kielto.
Tai jos on niin avioliitto on sitten kielletty myös vanhemmilta mies-nainen pareilta, steriileiltä, ehkäisyä käyttäviltä.... pertsa2012 kirjoitti:
Kielto oli siinä kohden missä sanottiin :
"Lisääntykää ja täyttäkää maa."
:-) :-)Ei kaikki miehet ja naisetkaan lisäänny, eivätkä vallitse taivaan, meren ja maan eläimiä. Että silleen.
- tämä_on_totuus
Onhan tuo SIKAMAINEN juttu, jolla murennetaan suomalaisen yhteiskunnan selkärankaa.
Nimimerkki "Rehti_suomalainen"teki aloituksen, jonka otsikko oli
ÄÄLIÖMÄINEN kysymys
Tyyli ja isojen kirjainten runsas käyttö kertoo aloittajan vahvasta loukkaantumisesta ja tulevaisuuden pelosta. Pelosta, että hekin, syntiä vihaavat Jeesuksen seuraajat, joutuu kärsimään meidän kulttuurimarksististen suvakkihomottajien järkkäämän tasa-arvoisen avioliittolain vuoksi.
>> Kyllähän yhteiskunnassa pitää olla jotakin moraalia.
Suomi on luisumassa moraalittomaan PERVERSSI-tilaan = Sodoma ja Gomorra ovat pian tosiasiaa täällä Suomessa, kun saatanalliset homo"avioliitot" MAHDOLLISTUVAT. <<
ps voisiko aloittaja tai joku ajatuksensa jakava uskovainen kertoa, että mitätarkoittaa tuo "pian". Vuosi, viisi vuotta, kymmene, kaksikymmentä vuotta?
Kysyn, koska onhan tuolla maita, joissa on ko laki ollut voimassa jo 15 vuotta (Kanada) eli miten esim Kanadassa näkyy tuo perverssiin tilaan luisuminen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437