Useimmiten ajattelen kuolemaa. Se ei edes pelota, mitä enemmän ajattelen sitä.
Oikein ihmetyttää, että "mitähän hittoa mä täällä teen?" tai "mikä mun tarkoitus täällä on?" Vaelten haamun lailla.
Yksinäisyys painaa. Muutama kaveri on. No onneksi on edes töitä, muuten tulisin hulluksi.. Mutta ei se työkään nyt kaikki kaikessa ole.
Tuntuu, että mun elämä on jotenkin jymähtänyt. En tiedä miten tässä nyt edetä.
Tuttuja ihmisiä ympärillä pariutuu (kihlautuu, naimisiinmenoa, perhettä, omaa taloa) jne.
Ihan sama vaikka ei olisi ollut ikinä olemassa.
Ajatuksia elämästä
3
<50
Vastaukset
- löydätelämänjujun
Olet ainutlaatuinen uniikkiyksilö. Jumalalla on sinulle asiaa.
- itseenosaanoudattaa
Missä se jumala on, hahahahaa.
Aivopesua lapsesta asti.
jumala, allah jne. Nehän tästä elämästä hienon tekee.
Tapetaan vääräuskoiset ja ateistit.
Jos elämää haluaa, on sillä täytettävä päivät.
Se joka pysähtyy murehtii vain elämää.
Tee asioita jotka saa sinut tuntemaan, hyppää vaikka avantoon.
Selviytyminen lisää elämäniloa, ainahan voi tulla tilanne että kuolet pois. Keskustelu ulkopuolisen kanssa saattaisi selkiinnyttää omia ajatuksia. Suomen Mielenterveysseuran Valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 01095202. Tässä linkki sinne ja Mielenterveysseuran muihin palveluihin. http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625