Onko vaikeaa saada itselleen 40-50.v naisystävä?

Tamperelainen33

Seurustelukumppaniksi? Kiinnostaako teitä fiksuja mukavia naisia itseänne mahdollisesti 10.v nuoremmat miehet? Kannaato edes yrittää? Jos hakee pitkäaikaista suhdetta eikä seikkailua?

23

272

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitensevoisikaanonnistua

      Kiinnostaa, mutta minua ei löydy nettipalstoilta, vaan kuntosalilta :D

      • Emävale

        Siis hä,,. Mistä toi sun vastaukses sitten tänne lipsahti kun sä et ole täälä? Melko näppärä.


    • Nelikymppänen

      Riippuu niin monesta asiasta, kuten miehen kypsyys ja se haluaako mies mahdollisesti perhettä. Tuon ikäluokan naiset ei välttämättä enää halua perhettä, joten jos pystyy vakuuttamaan, ettei halua koskaan, niin voi syntyä pitkä suhde. Toinen mikä voi vanhempia suhteeseen haluavia arveluttaa on se, kääntyykö miehen pää joskus ja haluaakin ikäistään seuraa. Jättämisen mahdollisuus joskus myöhemmin on riski.

      Mutta sen haluan tietää miksi nuori mies haluaa suhteeseen 10v. vanhemman naisen kanssa?

      • en.usko.pitkäaik

        Hyvä viesti.
        Itse miehenä ja puuman kokeneena en usko että tuollaisella ikäerolla suhteella olisi tulevaisuutta, hetken hupia korkeintaan.


    • Tamperelainen33

      Itse en kaipaa kiireistä perhe-elämää, vaan mukavaa yhdessä oloa. Viihdyn vanhempien naisten seurassa, koska ovat yleisesti ottaen jotenkin fiksumpia ja kyllä, tunnen olen tuntenut myös aina enemmän vetovoimaa enemmän heitä kohtaan.

      Semmoinen rauhallinen suhde, missä kumminkin naisen kanssa voisi tehdä kaikkea hulluja päähänpistojakin olisi mahtava. Hänen kanssaan voisi myös keskustella kaikista asioista fiksusti. Tarkoitan lähinnä elämänkatsomusta ja tiedehommia...ei mistään salkkareista yms...turhan päiväisestä pask...

      En tiedä, omanlaisen sielunkumppanin löytäminen on niin vaikeaa että jos semmoinen kohdalle osuisi niin en tiedä...sekoisin varmaan rakkaudesta.

      • just.a.thought

        Eikö näitä kaikkia asioita voisi toteuttaa omanikäisen naisesi kanssa? Ei kai kaikki heistä ole fiksun vastakohtia.?


      • fasghhs
        just.a.thought kirjoitti:

        Eikö näitä kaikkia asioita voisi toteuttaa omanikäisen naisesi kanssa? Ei kai kaikki heistä ole fiksun vastakohtia.?

        No miksei voi olla sen kymmenen vuotta vanhempi? Eihän se vielä ole edes ikäero eikä mikään. Jos olisi viehtynyt vaikka lihaksikkaasta naisesta, luonnostaan punapäästä, kipakkaluontoisesta, lyhyestä, lihavasta, laihasta, isonenäisestä... mikä tahansa ominaisuus joka viehättää, kysyisitkö miksei kelpaa just toisenlainen? Takuuvarmasti löytyy naisia, joita taas viehättää tuollainen hieman itseä nuorempi mies, niin eiköhän tuosta pari tule.

        Ja sille joka vetosi perheenperustamiseen, niin voihan se olla kolmekymppisenä jo perustettu ja se vaihe koettu.


      • siksi
        fasghhs kirjoitti:

        No miksei voi olla sen kymmenen vuotta vanhempi? Eihän se vielä ole edes ikäero eikä mikään. Jos olisi viehtynyt vaikka lihaksikkaasta naisesta, luonnostaan punapäästä, kipakkaluontoisesta, lyhyestä, lihavasta, laihasta, isonenäisestä... mikä tahansa ominaisuus joka viehättää, kysyisitkö miksei kelpaa just toisenlainen? Takuuvarmasti löytyy naisia, joita taas viehättää tuollainen hieman itseä nuorempi mies, niin eiköhän tuosta pari tule.

        Ja sille joka vetosi perheenperustamiseen, niin voihan se olla kolmekymppisenä jo perustettu ja se vaihe koettu.

        10v ikäeron ymmärtäisin siinä tilanteessa jos aloittaja olisi 15v ja etsisi 25v naisia mutta neli viisikymppisenä naiset on jo valitettavan rupsahtaneita.


      • Tamperelainen33

        No ei todellakaan ole rupsahtaneita. Naiset ovat silloin kauneimmillaan, siksi olenkin heistä kiinnostunut. Heissä on jotain ihanan seksikästä ja rauhallista mikä puuttuu nuoremmilta.


      • siksi
        Tamperelainen33 kirjoitti:

        No ei todellakaan ole rupsahtaneita. Naiset ovat silloin kauneimmillaan, siksi olenkin heistä kiinnostunut. Heissä on jotain ihanan seksikästä ja rauhallista mikä puuttuu nuoremmilta.

        Jos todella olet tuota mieltä niin ei muuta kuin onnea matkaan.
        Sulla on paljon toiveikkaampi tilanne kuin miehillä jotka pitävät 17-25v naisista. Vanhempaa naista on aina paljon helpompi saada.


      • fahtfghyjf
        siksi kirjoitti:

        Jos todella olet tuota mieltä niin ei muuta kuin onnea matkaan.
        Sulla on paljon toiveikkaampi tilanne kuin miehillä jotka pitävät 17-25v naisista. Vanhempaa naista on aina paljon helpompi saada.

        Ei vanhempaa naista ole helppo saada, toki helpompi kuin tosiaan toisinpäin. Mutta aika harva vanhempi laatunainen on vielä tajunnut mitä herkkua sellainen kymmenen vuotta nuorempi mies on. Ja niitä laadukkaita vanhempia naisia haluavia miehiä on PALJON. On tosiaan onnellista olla nelikymppinen nainen, haluttavuuden huipulla.


      • Aloittaja33

        Mistähän sellaisen löytäisi


      • Aloittaja33
        Aloittaja33 kirjoitti:

        Mistähän sellaisen löytäisi

        Jaa pätkäisi viestin kun puhelimella kirjoitti...hienoa


    • puuma48

      Harmi että asun Helsingissä. Minulla oli 15v nuorempi miesystävä, mutta suhde katkesi jatkuvaan henkiseen pahoinpitelyyn. Tervepäinen nuori mies kiinnostaisi.

      • Tamperelainen33

        Wau, niimpä ;)


    • Tamperelainen33

      En voi mitään. Noin 45-v naiset vetää niin paljon puoleensa että taidampa pyytää yhtä naista Tampereelta kanssani ulos...toivottavasti hän ei naura pyynnölleni.

      • Tamperelainen33

        Jos joku haluaa antaa mulle vinkkejä miten lähestyn itseäni ystävällisesti yli 10.v vanhempaa hienoa naista ei baariruusua niin olen kiitollinen?
        Kiitos fiksuista neuvoista...


      • yxhoitsu
        Tamperelainen33 kirjoitti:

        Jos joku haluaa antaa mulle vinkkejä miten lähestyn itseäni ystävällisesti yli 10.v vanhempaa hienoa naista ei baariruusua niin olen kiitollinen?
        Kiitos fiksuista neuvoista...

        Jos pyytäisit vaikka kahville, kävelylle luontoon tai johonkin tapahtumaan, konserttiin tms.? Tiedätkö mistä ko. nainen on kiinnostunut?
        Itse olen just nelivitonen nainen ja rakastunut itseäni 10 vuotta nuorempaan työkaveriin. Työkaveri ehkä aavistaa tunteeni, mutta juttu ei ole vielä edennyt millään tavalla..Eikä hän välttämättä taida olla kiinnostunut musta, mutta tuskin se ikäerosta jphtuu..Itse en edes ajattele koko ikäeroa.


      • Tamperelainen33

        En tiedä yhtään, mutta otan vaivihkaa selville. Enkä tiedä tietysti onko varattu, sithän se jää siihen.

        Mukavia ollaan kyllä juteltu jne. Kiitti viestistä yxhoitsu.


    • Tamperelainen33

      Harmi....
      En ole nähnyt kyseistä naista pitkään aikaan...

    • melkein40nainen

      Minua kiinnostaa n. 30-35 vuotiaat miehet, mutta olen ilmeisesti vielä sitten liian nuori kun olen hieman alta 40. Heissä vain on jotain raikasta kun vertaa oman ikäisiini tai vanhempiin miehiin. Onnea sinulle etsintääsi.

      • nuoruus.nuoruus

        Ihan samoin 16-25v naisetkin ovat raikkaampia kuin 30v naiset.
        Kaikki haluavat nuorempia..


      • Tamperelainen333

        Ei...ei kaikki halua nuorempia. Itse kaipaan fiksumpaa ja kypsempää seuraa. Sekä seksikkäämpää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      157
      27890
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      202
      17807
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      354
      9341
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6368
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4183
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      193
      3781
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      32
      1925
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1477
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      49
      1235
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      51
      1177
    Aihe