Yleensä 50kg penkki on perusbodarille hyvä suoritus.
On hienoa heittää 2 "kiekkoa" tankoon ja etenkin kun niissä lukee "leoko".
50kg suoritus penkissä vaatii yleensä helvetisti perusvoimaa ja esim. joku tavallinen kadunmies tai jätkä yleensä nostaa jotain 20kg tai 27,5kg.
Aika vahva saa olla 35kg penkkaa tuosta vaan.
Luulenpa että suurin osa suomen saleilla pukkaa tuon 45-50kg jollain sustalla tai pikatestolla. sen näkee ojentajien koosta ja ilmekin kertoo paljon, etenkin kun nousee penkiltä.
Mitä aineita olis hyvä käyttää jos nyt tavoittelee esim 40kg ?
50kg penkki, onko mahdoton ilman aineita?
tampereenterho
5
158
Vastaukset
- Anonyymi
Vedä oboyta ja maitoo.
- Anonyymi
Deca Durabolin Primoteston kuurilla pääsin 55 kg penkkiin ekan kerran elämässäni.
Huom. muistakaa palauttelut kuurin jälkeen - Anonyymi
Ensin voisi hankkia vähän perustietämystä normitangon painosta.
- Anonyymi
Vanha juttu mutta ei vissii aloittaja tiedä asiasta mitää, 50kg on kyllä sen verran kevyt että menee helposti kun vaa pikkusen treenaa. Ilman mitää laittomia aineita.
- Anonyymi
Aloittaja ei tiedä mitää tai sit on vaa trolli, luulen että on vaa trolli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741379Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521066Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 64734
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62717Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627