Andreaz Lupitz söi samaa lääkettä kuin minäkin

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001132996.html

Hän kertoo syöneensä suuria annoksia Mirtazapinia, itse syön mm. samaa lääkettä, onko täällä muita kyseisen lääkkeen syöjiä?
279
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Mulla ainaki on näkö huonontunu ku otan effexoria 375 mg ! Voisko olla että lääkkeet aiheuttaa jotain tarkennusongelmia näössä kuten sillä lentäjällä (Lupitzilla) Mut kyllä se kans antaa aika tuhdisti energiaa! Vierotusoireet on kyllä niin kaameat että en aio kyllä ikinä tulla down niist annoksist!

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Naisasialooseri1 kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001132996.html

Hän kertoo syöneensä suuria annoksia Mirtazapinia, itse syön mm. samaa lääkettä, onko täällä muita kyseisen lääkkeen syöjiä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu