palstanaisia pannaan vielä 50v näkin perseeseen käytetään hyväksi eli heidät nähdään reikänä sana on kiirinyt kaikkia reikiä on tutut ja tuntemattomat käyttänyt on yhden panon kuningattaria suhteessa ei koskaan mutta panoja on livenainen jo nuorena joku ehdottaa pepa seksiä niin antaa korvatillikan hän ei ole horo ja mikään rööri elina vaan nainen löytää poikaystävän menee naimisiin saa lapsia ja elelee onnellisena koskaan ei pantu perään ja hänen miehensä on ainut kumppani myönnän livenäkin on palstanais 2 sia baareissa rafloissa kadulla yleiset sutturat ja helppo nakit heitä pannaan vaikka korvaan eli niille tehdään mitä kunnon naisille ei tehdä he ovat pelkkiä reikiä
mitä eroa on palstanaisilla ja livenaisilla
pitääkö.paikkansa
5
<50
Vastaukset
- anonyymi.palstanainen
En nyt jaksanut lukea, mutta mua on pantu pepaan jo silloin kun en tiennyt tästä palstasta mitään eli kun olin livenainen. Nyt kun olen palstanainen ei panna enää koska en anna panna.
- lasta.en.halua.nähdä
eikö pimppisi tykkää kikkelistä mutta peppu tykkää et raskaaksi tullut
- JaMitäSitten
Olet nyt saanut jonkun ihme peppufiksaation?
Jos pari naista sitä tekee, ei tarkoita, että loput sata tekisivät.- aina.on.jännät
ehkä puhut asiaa tyttökulta voi se noinkin olla
- Totuudenkertojatar
Peppuseksiä harrastavat naiset yleensä nauttivat siitä. Tietyt Miestyypit eivät sitä vain usko vaikka kuinka kuulevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83373338Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2092933Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy612460Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1771520Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har181329Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään551320Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j14945- 60943
- 89885
- 20834