Ay:n taakanjako

ExAyMies

Ay kuvittelee että on olemassa joku "reilu taakanjako". Mikä ihmeen taakanjako? Mikä velvollisuus yrittäjillä tai omistajilla on tehdä mitään työntekijän tai Suomen eteen? Ainoa osapuoli joka tässä kilpailee töistä on työntekijät. Taakka kohdistuu siis pelkästään työntekijöihin. Työntekijällä on tasan kaksi vaihtoehtoa:

1) kilpailla palkalla
2) olla työtön

Työnantajilla ja omistajilla on vaihtoehtoina:

1) palkata mistä halvimmalla saa parasta työvoimaa.

Tämä pallottelu on naurettavaa teatteria ja tämä todellisuus kielletään eikä suostuta hyväksymään realiteetteja.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yrittäjävoittaja

Niin usein unohdetaan että yritysten tehtävä on tuottaa voittoa omistajilleen. Ei hyväntekeväisyys ole oleellista kuin markkinointimielessä.

• neljäs-nainen

Mikä velvollisuus DUUNAREILLA on tehdä mitään Suomen työnantajien tai kenenkään eteen? Ei yhtään mikään!
        Jos ihan oikeasti kuvittelet, että duunarit ryhtyvät kilpailemaan duuneista tai ajattelet vielä suurempia, että se lisää hyvinvointia niin pilvissä pääsi on!
        Vaikka olen nainen ja jos minulla on lapsia ruokittavana niin minä ryöstän, tappelen ja ruokin lapseni siitä saat olla varma!
        Sellainen maailma, yhteiskunta, jokaei arvosta elämää, ihmisyyttä vaan kumartaa kultaista vasikkaa on tuhoon tuomittu!
        Raha on ARVON MITTA, ei ARVO!
        Tämä yhteiskunta ei voi tarjota rikkaille mitään, ei yhtään mitään, rikkaat eivät tarvitse yhteiskuntaa, mutta myöskään yhteiskunta ei tarvitse heitä, ei mihinkään, heillä on KAIKKI raha ja valta ja suuri kuvitelma siitä, että se riittää orjuuttamaan muut ihmiset!
        Eikä rikkaudella ja vallalla muuta tehtävää olekkaan!

• ihmisentehtävä

Olet oikeassa, työntekijä voi olla tekemättä työtä ja mennä kortistoon ja syrjäytyä. Vain yritykset luovat työpaikkoja, jos haluavat ja sinne, minne haluavat. SUomeen investoiminen pitää tehdä innostavaksi. Ay-liike on suurin tulppa, että pienyrittäjä haluaisi työllistää. Tekemätöntä työtä on, mutta ei halua työllistää.
        Haukkukaa vaan lisää, siitähän tilanne paranee.?

• neljäs-nainen

Minä kirjoitin rikkaista, niistä joilla on kaikkea, jotka saavat yhteiskunnalta kaikekn, mutta eivät anna mitään, ei veroja, ei mitään!
        Jos pienyrittäjä HALUAA yrittää niin se todennäköisesti kiinnostaa, vaikka oltaisiin hevon kuusessa!
        Työllistää ihan tasan voi jos haluaa, mutta jos haluua tehdä, vaikka ay-liikkeestä ongelman niin käyhän sekin!
        Nykyään ei tarvitse palkata ketään, voi vuokrata, ottaa työssäkuntoutujan, työssäoppijan, osa-aikaisen- tai määräaikaisen duunarin!
        Yrittäjä ja vain yrittäjäon vastuussa itsestään ja yrityksestään, ei kukaan muu!

• ExAyMies
        neljäs-nainen kirjoitti:

Mikä velvollisuus DUUNAREILLA on tehdä mitään Suomen työnantajien tai kenenkään eteen? Ei yhtään mikään!
        Jos ihan oikeasti kuvittelet, että duunarit ryhtyvät kilpailemaan duuneista tai ajattelet vielä suurempia, että se lisää hyvinvointia niin pilvissä pääsi on!
        Vaikka olen nainen ja jos minulla on lapsia ruokittavana niin minä ryöstän, tappelen ja ruokin lapseni siitä saat olla varma!
        Sellainen maailma, yhteiskunta, jokaei arvosta elämää, ihmisyyttä vaan kumartaa kultaista vasikkaa on tuhoon tuomittu!
        Raha on ARVON MITTA, ei ARVO!
        Tämä yhteiskunta ei voi tarjota rikkaille mitään, ei yhtään mitään, rikkaat eivät tarvitse yhteiskuntaa, mutta myöskään yhteiskunta ei tarvitse heitä, ei mihinkään, heillä on KAIKKI raha ja valta ja suuri kuvitelma siitä, että se riittää orjuuttamaan muut ihmiset!
        Eikä rikkaudella ja vallalla muuta tehtävää olekkaan!

No ei ole velvollisuutta tehdä töitä. Silloin ei saa kyllä palkkaa. Suomessa ei vielä toistaiseksi tipahda köyhyyteen tässä tilanteessa mutta sekin aika koittaa vielä.

Miettisin siis vielä tuota sun asennetta uusiksi.

• AyonPetos

Ay hörhöt voisivat aloittaa taakanjaon osallistumalla itse verojen maksuun.

AMMATTILIITOT EIVÄT MAKSA VEROJA MISTÄÄN TULOISTAAN, EIVÄT EDES ARVONLISÄVEROJA.

Ammattiliittojen henkilökunta on oikeaa työtä tekevien vihollisia. Ay huijarit loisivat muiden siivellä.

• neljäs-nainen

Niin rikkaatkin voisivat maksaa yhteiskunnalle edes veroa, ovat saaneet yhteiskunnalta kaikekn, mutta eivät anna mitään, vaativat, että olisi helpompaa ja hauskempaa, enemmän elämyksellistä se rikastuminen!
        Köyhän, duunarin kohdalla kyse on leivästä!!!

• ExAyMies
        neljäs-nainen kirjoitti:

Niin rikkaatkin voisivat maksaa yhteiskunnalle edes veroa, ovat saaneet yhteiskunnalta kaikekn, mutta eivät anna mitään, vaativat, että olisi helpompaa ja hauskempaa, enemmän elämyksellistä se rikastuminen!
        Köyhän, duunarin kohdalla kyse on leivästä!!!

Rikkaat maksaa veroja enemmän kun sä ikinä. Mikä sä siis olet vaatimaan rikkailta yhtään mitään? Maksa itse enemmän.

• kyllärisusavottaopettaa
        ExAyMies kirjoitti:

Rikkaat maksaa veroja enemmän kun sä ikinä. Mikä sä siis olet vaatimaan rikkailta yhtään mitään? Maksa itse enemmän.

Jos rikkaat ei maksa verojaan ei pelkillä duunarin veroilla tätä yhteiskuntaa kauan pyöritetä. Täytyy leikata makailijoiden etuuksia.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      186
      2733
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2539
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2247
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2084
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1739
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1454
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      205
      1440
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      226
      1183
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1148
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      370
      1083
    Aihe