Onko kolarissa kirpputoreja js milloin ovat auki?
Kirpputorit
1
124
Vastaukset
Olihan siellä kirpputoreja ainakin vielä vuonna 2011-2012, jolloin toimin Kolarin lukiossa ja peruskoulussa matemaattisten aineiden opettajana.
Oli siellä mm.
-työttömien kirpputori Sairaalakadulla,
-helluntailaisten kirpputori jossain omakotitalossa ihan keskustassa
-kierrätyskirppis Sieppijärvellä
ja muutama muu.
Näiltä säännöllisesti vierailemiltani kirpputoreilta hankin paljonkin huonekaluja ja kaikenlaista käyttötavaraa päästäkseni siellä elämisen alkuun, Rovaniemelle kun oli vähän turhan pitkä matka. Samalla sain mahdollisuuden hiukan tukea taloudellisesti paikkakunnan vähävaraisia ja välttää turhaa kerskakulutusta. Ja yritinhän minä hiukan etsiskellä myös opetustyötäni tukevaa kirjallisuutta, lehtiä ja opetusvälineitäkin, mm. elektroniikkaromua komponenttien saamiseksi fysiikan ja sähkötekniikan/elektroniikan opetusta varten.
Vaikutelmaksi jäi kuitenkin se, ettei paikkakunnan 'parempi väki' katsonut hyvällä silmällä uuden opettajan tapaa kierrellä kirpputoreja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794