Hei,
Olemme puoliksi Jordaniassa, puoliksi Suomesssa asuva perhe ja nyt olemme taas keväällä lähdössä Jordaniaan toiseen kotiimme. Jordaniassa asumme "maaseudulla" pienessä ja rauhallisessa Wadi Rumin kylässä, vuorten juurella. Perheeseemme kuuluu minä, jordanialainen mieheni sekä 1-vuotias tyttäremme. Tarvitsisin auttavia käsiä sekä extra-silmäparia tälle 2-3 kk kestävälle mini-reissulle katsomaan pikku vipeltäjän perään. Elämme melko autenttista elämää pienen kyläyhteisön keskellä: elämä on leppoisaa ja tasaista, ihmiset ystävällisiä, mummolassa on kameleita, aaseja, vuohia jne. ja Wadi Rumissa on juuri niin kaunista kuin googlen kuvahaku antaa ymmärtääkin. Varoaika on melko lyhyt, mutta laittakaa mailia, mikäli luulette, että ehtisitte vielä kyytiin ja että olisitte tarpeeksi rohkea tyyppi kokeilemaan jotakin erilaista, kerron sitten hieman tarkemmin minkälaisesta reissusta olisi kyse :) osoite on [email protected]
Perhe Wadi Rumissa, Jordaniassa
M.e.j.rum
5
116
Vastaukset
- ihmettelevät
Yritin laittaa sinulle sähköpostia, sillä kiinnostuin paikasta, mutta se ei lähtenyt jostain syystä, joten voisitko laittaa minulle
[email protected] - m.e.j.rum
Ok, Laitoin spostia sinulle :) - Marianne
- kiinnostus22
Voisitko laittaa uudelleen sähköpostia, sillä voi olla varma ettei lähde taaskaan
T. Tiina - aamiaiset
Laitoin sinulle sähköpostia, sillä paikka kiinnostaa minua, voisitko tarkistaa, että saitko? jos et niin voisitko sitten laittaa, [email protected]
- kyselevät
tuliko sähköpostini perille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882