Perhe Wadi Rumissa, Jordaniassa

M.e.j.rum

Hei,
Olemme puoliksi Jordaniassa, puoliksi Suomesssa asuva perhe ja nyt olemme taas keväällä lähdössä Jordaniaan toiseen kotiimme. Jordaniassa asumme "maaseudulla" pienessä ja rauhallisessa Wadi Rumin kylässä, vuorten juurella. Perheeseemme kuuluu minä, jordanialainen mieheni sekä 1-vuotias tyttäremme. Tarvitsisin auttavia käsiä sekä extra-silmäparia tälle 2-3 kk kestävälle mini-reissulle katsomaan pikku vipeltäjän perään. Elämme melko autenttista elämää pienen kyläyhteisön keskellä: elämä on leppoisaa ja tasaista, ihmiset ystävällisiä, mummolassa on kameleita, aaseja, vuohia jne. ja Wadi Rumissa on juuri niin kaunista kuin googlen kuvahaku antaa ymmärtääkin. Varoaika on melko lyhyt, mutta laittakaa mailia, mikäli luulette, että ehtisitte vielä kyytiin ja että olisitte tarpeeksi rohkea tyyppi kokeilemaan jotakin erilaista, kerron sitten hieman tarkemmin minkälaisesta reissusta olisi kyse :) osoite on [email protected]

5

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelevät

Yritin laittaa sinulle sähköpostia, sillä kiinnostuin paikasta, mutta se ei lähtenyt jostain syystä, joten voisitko laittaa minulle

[email protected]

• m.e.j.rum

Ok, Laitoin spostia sinulle :) - Marianne

• kiinnostus22

Voisitko laittaa uudelleen sähköpostia, sillä voi olla varma ettei lähde taaskaan

T. Tiina

• aamiaiset

Laitoin sinulle sähköpostia, sillä paikka kiinnostaa minua, voisitko tarkistaa, että saitko? jos et niin voisitko sitten laittaa, [email protected]

• kyselevät

tuliko sähköpostini perille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      157
      5755
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3554
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      77
      2482
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      37
      2049
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1832
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      42
      1799
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1730
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1616
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1472
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      37
      1378
    Aihe