Sauniksen auto

https://youtu.be/_mbJokHR_ug
Kuvasin tuommosen pätkän mun käyttis/prokkis autosta kun kävin alkossa koeajolla. Kamerana oli aika huono juminen samsunki kun ei oo tullut ostettua oikeeta kameraa. Ei tuu niin paljon kuvattua mitään että ois tarvetta ostaa

15

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SAUNA_TIMPPA2

      MiKSI TYPERÄ JUOPPO AINA VINGUT?

    • Saunis aktivoi tuo suomi24 sähköposti niin lähetän lipun sinne niin voit antaa sen Kylmikselle sitten. Ostin lipun äsken ja sä pakotat sen menemään sinne leffaan.

      • Kyllä sen pitäs olla aktivoitu


      • Lippu lähetetty.


      • ExTissu5.1 kirjoitti:

        Lippu lähetetty.

        Oolrait. Mää tuon sähköpostin katoinkin jo ja siellähän se oli. Koitin jo soittaa kylmikselle mutta se on horroksessa. Pitää vaikka tulostas toi ja puottaa postiluukusta


      • buahhaha

        Ei saunis varmaan katsele homoleffojasi.


      • tissun.hinttileffat
        buahhaha kirjoitti:

        Ei saunis varmaan katsele homoleffojasi.

        Eikä kylmis.


      • kiinnostaa.vaan
        ExTissu5.1 kirjoitti:

        Lippu lähetetty.

        Miksi sun profiilikuvassa on laitettu perseelle aurinkolasit? Onks se joku sisäpiirin läppä?


    • 907754455500

      Tästä tulee mielenkiintoinen ilta... löysin jotain,,, hehee.... Nyt pitää laittaa jos asioita papeille jotta... nooh.. kahtellaan... joudun lykkäämään ärräreissua.

      • 67583456876987

        Missä ovat karvanopat?


      • 67583456876987 kirjoitti:

        Missä ovat karvanopat?

        Ei tähän sovi semmoset. Taunukseen sopii paremmin. Mulla onkin jo iso kokoelma wundereita 90 luvulta asti jotka voi ripustaa taunuksen taustapeiliin kesällä


      • Katos.saatanaa
        sauna_timppa kirjoitti:

        Ei tähän sovi semmoset. Taunukseen sopii paremmin. Mulla onkin jo iso kokoelma wundereita 90 luvulta asti jotka voi ripustaa taunuksen taustapeiliin kesällä

        Sulla on tosiaan rekisteröity omalla nimelläsi se Kadetti ja se nähtävästi katsastettukin syyskuussa. Hoh!

        Vai on siinä tasavirtalaturi vielä? Minä vuonna se vaihtui B-koppasiin? C-koppasiakaan ei enää koskaan näe. Jos se on sun käyttis, niin et ole läpeensä paha.

        Oletko muuten huomannut, että kuinka paljon Chevy kakkonen muistuttaa Kadettia tai vice versa?


      • Katos.saatanaa kirjoitti:

        Sulla on tosiaan rekisteröity omalla nimelläsi se Kadetti ja se nähtävästi katsastettukin syyskuussa. Hoh!

        Vai on siinä tasavirtalaturi vielä? Minä vuonna se vaihtui B-koppasiin? C-koppasiakaan ei enää koskaan näe. Jos se on sun käyttis, niin et ole läpeensä paha.

        Oletko muuten huomannut, että kuinka paljon Chevy kakkonen muistuttaa Kadettia tai vice versa?

        Joo tasavirtalaturi on,mutta useita vaihtovirtalstureita on kaapissa jemmassa jos innostun semmoisen siihen askarteleen. En nyt muista minä vuonna b malli vaihtui c malliin. Olikohan 73. Juu siihen on ihan järkevä selitys miksi tuo muistuttaa esim chevy 2 kun usan gm tuon auton suunnitteli aikanaan,eli samat jötkät kun chevy 2


      • Katos.saatanaa
        sauna_timppa kirjoitti:

        Joo tasavirtalaturi on,mutta useita vaihtovirtalstureita on kaapissa jemmassa jos innostun semmoisen siihen askarteleen. En nyt muista minä vuonna b malli vaihtui c malliin. Olikohan 73. Juu siihen on ihan järkevä selitys miksi tuo muistuttaa esim chevy 2 kun usan gm tuon auton suunnitteli aikanaan,eli samat jötkät kun chevy 2

        Kun kumminkin tykkäät tosta kopasta, niin miksi et päivitä sitä chevy nova kakkoseen? Nnoita saa kohtuuhintaan ja sitten myllyksi voit vaihtaa 350:senkin ehkä 396:denkin vai mikä vittu se oli. Vai oliko se vasta seuraavassa Nova-kopassa. Noi GM-vehkeet ei varsinaisesti ole sitä mitä tiedän edes jotain.


      • Katos.saatanaa kirjoitti:

        Kun kumminkin tykkäät tosta kopasta, niin miksi et päivitä sitä chevy nova kakkoseen? Nnoita saa kohtuuhintaan ja sitten myllyksi voit vaihtaa 350:senkin ehkä 396:denkin vai mikä vittu se oli. Vai oliko se vasta seuraavassa Nova-kopassa. Noi GM-vehkeet ei varsinaisesti ole sitä mitä tiedän edes jotain.

        Siinä ei taas olis yhtään mitään järkiä jos meinaa ympäri vyoden ajella. Tulee monta kertaa halvemmaks ajaa tuolla. Ehkä joskus kesäautoksi ostankin. Saa nähä,näillä näkymin ainakin kesäkäyttöön tulee kadett,ascona ja myöhemmin z28 camaro. Siihen vielä chevy 2 niin alkaa oleen kiirettä ajaa kaikilla. Talvet taunuksella koska tehokas lämmityslaite


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3822
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1490
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1309
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1194
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1078
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1061
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      997
    Aihe