Miksi Cheek on perseestä

Lammasmiesliigalainen

TOP 3 SYYT:

1. Cheekin IG-kommenttikentän täyttävät teinien ”olet söpö” -kommentit. Mietin, ovatko kehujat samoja, joista Cheek räppää Leveellä-biisissään: ”joka taajamassa tytöt ollu antamassa pilluu”. Esitän toivomuksen, että taajamissa tarkistetaan lapsosilta paperit ennen hotellihuoneeseen saattelemista.

2. ”Me Ollaan Ne Part 2” -videon alussa muut poikabändin jäsenet tuijottavat kameraa, Cheek itse häpeilevästi lattialle. Häpeääkö mies Elastisen kalahattua? Nikke Ankaran hiuksia? Pete Parkkosen mukanaoloa? Vai kenties sittenkin VilleGallen ankkamaista seisonta-asentoa?

3. Cheek on Beyoncén videoita tapittaessaan huomannut, kuinka coolilta hidastettuna käveleminen näyttää – varsinkin jos kaikilla on samanväriset vaatteet. Pysäytän videon tarkistaakseni Wikipediasta Jaren iän. Kolmekymmentäneljä vuotta. Huokaisen. Videon lopussa VilleGalle pääsee kuulijoiden tuntoja lähelle ulvaisemalla tuskaisesti.

Lähde:
http://www.mikaelhuikari.com/instagram-roast-cheek-ja-lammasmiesliiga/

18

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tun.te.maton

      Minkä alan miehiä tämä Cheek on?

    • Arvostan

      1. Miellän Cheekin toisin kuin sinä. Hänen musiikkinsa sisältää paljon eri asioita kuten esim. huumoria ja realismia. Minun ei ole vaikeaa erottaa niitä toisistaan. Ja konsertin jälkeinen aika on kyllä hänen yksityisyyteensä kuuluva asia. Sinäkään et voi tunkeutua hänen yksityisyyteensä.
      2. Cheekin pään ja muunkin kehon liikkeet ovat hyvin monipuoliset. Mitäpä hän tuossa videossa olisi hävennyt? Äsken katsoin tämän videon näyttökertoja ja niitä oli kertynyt jo yli 110 000. Tuskinpa hän oli epävarma videon kuvauksissa. Hänellähän on pitkä kokemus siitäkin.
      3. Cheek on 34-vuotias ja tehnyt ammattityötään n. 15 vuotta. Ja koko ajan kehittyen. Ja sitä voidaan odottaa tulevilta päiviltäkin. Ja myöskin fanien suosiota.
      Kaikki on hyvin. Jos jostakin syystä tämä hänen työnsä päättyisi, niin hän olisi, kohtuuden nimissä, jo nyt ns. tehnyt osuutensa rap-artistina, yrittäjänä, lyriikoiden ja sävellysten yms. tekijänä. Arvostan.

      • voikamala

        "...keekin pään ja muunkin kehon liikkeet ovat hyvin monipuoliset"...ei saatana voi olla totta, tuo hullu pahenee päivä päivältä.


      • Arvostan
        voikamala kirjoitti:

        "...keekin pään ja muunkin kehon liikkeet ovat hyvin monipuoliset"...ei saatana voi olla totta, tuo hullu pahenee päivä päivältä.

        En ymmärrä näkemystäsi. Ehkäpä halusit vain tuoda alatyyliäsi jälleen kerran esille.? Miltä sinusta tuntuu olla alatyylinen? Yleistä arvostustahan sellainen ei saa.
        Ja et ole ilmeisesti nähnyt Cheekin live-esityksiä. Hän eläytyy ja liikehtii esiintyessään tunnelmaa nostattavana. Siinäkin hän on erittäin hyvä.
        Kaksi pääsylippua olen jo nyt hankkinut ensi kesän konsertteihin. Minulle on hyvää tiedossa jatkossakin :) Mitenpä sinulla?


    • SuolenKuvaseksi

      Suomen Kuvalehden mukaan Cheek on hintti.

      • Arvostan

        Tietosi on väärä. Pidätkö yleensäkin valehtelusta? Valehtelijoita ei arvosteta. Onko tulkittava niin, että sinusta on vain mukavaa, koska et saa arvostusta itsellesi?


    • toriparkkihome

      mieluummin katson torimuummoa
      joka myy leipää kuin laatikkonaamaa joka osaa vaan höpöttää ja heilua kuin pulu langalla.

      osaako se soittaa muuta kun ovikelloa ja kukkopilliä ?

      • Cheek.on.paras

        Ole hyvä ja katso torimummoa. Tuskinpa hän katsettasi edes huomaa.
        Miksi olet hänen instrumentin soittotaidosta kiinnostunut? Hänhän on rap-artisti. Tosin hän lisäksi säveltää, tekee lyriikoita, toimii käsikirjoittajana omille musiikkivideoilleen jne. ja tämä yksin tai yhdessä muiden kanssa.
        Oletko kateellinen hänen ulkonäöstään? Hyvännäköinen mieshän hän on. Jos olisit itse hyvännäköinen, niin asenteesi olisi toisenlainen. Ja fanit kiittää hänen esiintymistaitojaan ja sitä liikekehdintääkin yhtenä osana kokonaisuudesta. Tunnelma nousee heti, kun hän tulee esiintymään.


    • jokumuu_kko

      Ite en ole Cheek fani enkä musan ystävä mutta en silti sano, että hän on perseestä.

      Aloittajan asenteessa on toivomisen varaa ja kenties hän voisi esittää omia biisejään ja näkemyksiään taidoistaan jollain esimerkillä tänne meille niin päästäisiin katsomaan onko miehestä muuksi kuin perseilyyn.

      Suomessa kun on kovin mukavaa anonyyminä heittää paskaa eetteriin netissä toisista.

      Minä en yksinkertaisesti tajua ihmisiä, joilla vanne pään ympärillä kiristää niin, että pelihousut repeilee jonkin mitättömän asian takia kuten, että ei jostain musasta tai tekijästä tykkää.

      Luulis elämällään tekevän jotain muuta kuin täällä haukkuvan jonkun olevan perseestä. No kukin tyylillään vaikka sitten perse-edellä puuhun.

      Kannattais keskittyä vaan siihen mistä tykkää ja pidentää elämäänsä asioilla, joista tulee se elämän tyydytys ja tätä ei ole suinkaan negatiivinen perseily netissä.

      • Samaa.mieltä

        Juuri noin. Erikoista käyttäytymistä.


    • hankilasit

      en ymmärrä mistä kohti keekki on hyvännäköinen tai komea, tylsä, tavallinen, mauton , hajuton perusjuntti, pallinaama.

      • Ihailtava.suomalainen

        Livenäkin hän on hyvännäköinen mies. Hän on temperamenttinen ja selvästi poikkeusyksilö sekä erittäin luova persoona.


      • vajaa
        Ihailtava.suomalainen kirjoitti:

        Livenäkin hän on hyvännäköinen mies. Hän on temperamenttinen ja selvästi poikkeusyksilö sekä erittäin luova persoona.

        poikkeusyksilö???? sinä olet poikkeusyksilö(hullu).


      • Ihailtava.suomalainen
        vajaa kirjoitti:

        poikkeusyksilö???? sinä olet poikkeusyksilö(hullu).

        Kyllä Cheek on poikkeusyksilö. Se ei muutu sinun ilkeilystä. Olet ilmeisen kateellinen hänelle hänen monilahjakkuudestaan ja monipuolisesta menestyksestään.


      • eisittenkään
        Ihailtava.suomalainen kirjoitti:

        Kyllä Cheek on poikkeusyksilö. Se ei muutu sinun ilkeilystä. Olet ilmeisen kateellinen hänelle hänen monilahjakkuudestaan ja monipuolisesta menestyksestään.

        kyllä olen kateellinen, näin maailman kuuluisimmalle, komeimmalle ja lahjakkaimmalle poikkeusyksilölle, voi ottaisko keekki minut vaimokseen, en ole yhtään hullumman näköinen ja olen ihan hyvässä duunissa ja olen itsekkin poikkeusyksilö. meillä synkkais varmasti. ai tosiaan, kun en voi sietää räppiä.


      • Ihailtava.suomalainen
        eisittenkään kirjoitti:

        kyllä olen kateellinen, näin maailman kuuluisimmalle, komeimmalle ja lahjakkaimmalle poikkeusyksilölle, voi ottaisko keekki minut vaimokseen, en ole yhtään hullumman näköinen ja olen ihan hyvässä duunissa ja olen itsekkin poikkeusyksilö. meillä synkkais varmasti. ai tosiaan, kun en voi sietää räppiä.

        Siis...Cheek kiinnostaisi sinua miehenä ja mahdollisena aviomiehenä, mutta se rap...
        Kiva, että tunnet kuitenkin hieman myönteistä häntä kohtaan. Silloin sinusta on varmaankin mukavaa, että hän seurustelee sellaisten naisten kanssa, joille rap ei ole noin iso ongelma kuin sinulle. Ja tulevan aviovaimonsakin hän kyllä löytää, ellei ole jo löytänyt.


    • Kyrpäjuuttuipistorasiaan

      Sanoisin että aika säälittävä meno jos Cheekki on 34 eikä vieläkään naista. Tämä todistaa että ei sellanen poppari naista saa vaikka kuinka siitä räppäiskin

      • Hieno.Helmassa

        Samaa mieltä väkisin akka kotio vaikka kadulta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3168
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1962
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1821
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1375
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1365
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1089
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1008
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      834
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe