elisakettu on sama asia kuin da...
Täydennä puuttuvat kirjaimet
41
136
Vastaukset
voisitko käyttää mukavampia lauseita, voisin vähän harrastaa pilkutusta, suuriakirjaimia pää-ja sivulauseen tunnistusta yms. muita.
buddylla olisi, tähän lahjakkuutta vai onko se vain hänen puheitaan kun märehditää iltalehden sanoja.
ymmärsin ukon kautta kun otin henkilökohtaisesti buddyn märehtimiset että ei osata kirjoittaa vaikka ongelma oli koulutettu ja on valinnut toimittajan osan,
vai palkaako haluaisit?miksei hyödynnetä taitoja, vai onko fwikillä taitoja.pääsisit sinäkin feikkiseni haukkumaan pässinpääksi oikein luvalla.
goldrose kirjoitti:
miksei hyödynnetä taitoja, vai onko fwikillä taitoja.pääsisit sinäkin feikkiseni haukkumaan pässinpääksi oikein luvalla.
kunnon testi areena hyödyntää ja opettaa porukkaa pärjäämään eikä vain satuttamaan.
jospa feikkisein tajuaisit lopulta tieto on valtaa ja kunhan muistat käyttään hyvään tietoa hyödyksi parantaa.goldrose kirjoitti:
kunnon testi areena hyödyntää ja opettaa porukkaa pärjäämään eikä vain satuttamaan.
jospa feikkisein tajuaisit lopulta tieto on valtaa ja kunhan muistat käyttään hyvään tietoa hyödyksi parantaa.kyllä meillä on tärkeätä pärjätä.
jos haluat sanoa jotain, muista samalla opettaa hyviä asioita.goldrose kirjoitti:
kyllä meillä on tärkeätä pärjätä.
jos haluat sanoa jotain, muista samalla opettaa hyviä asioita.saat kunnioituksen rakentamalla hyvää yhteiskuntaa.
olen harmissani tietoisuuteni kasvaa ja loppujen lopuksi se on turhaa. kurssini tunnilla oli aika turhaa kun ajatukset harhautuu siirtymällä asiasta toiseen.goldrose kirjoitti:
miksei hyödynnetä taitoja, vai onko fwikillä taitoja.pääsisit sinäkin feikkiseni haukkumaan pässinpääksi oikein luvalla.
Tarkoitin minua haukkumaan kun teen väärin ei muita. helpottaa sinuakin kun on syy haukkua minua.
- kittrunoilija
Datsun 100 A. Ei, en usko, ellei siino ole KITT kaltainen laitteisto
- Tuokaa_datsuni
.
"Tuokaa # DATSUNINI !!11!!1!!!11!!11!!!!!!!! "
har!1
. - MarttyyriMaIIari-Ttt
Tuokaa_datsuni kirjoitti:
.
"Tuokaa # DATSUNINI !!11!!1!!!11!!11!!!!!!!! "
har!1
.Persuhomooo!!!
Haha! :D
- ihan.hatusta
elisakettu on sama asia kuin dazu
- häpeä.tyhmä
väärin meni
- määmy__
Aivan oikein, eli elisakettu on sama asia kuin dazu.
- häpeä.tyhmä
aivan oikein, olet väärässä
Ihan kuin kantaisit kaunaa joillekin:D Taisit olla yksi niistä jotka menivät halpaan tällä palstalla, eri vedätyksiin. Ethän vaan antanut itsestäsi mitään tietoja? Dasu esiintyy tällä videolla, mutta valeasussa jälleen kerran. Et sillee.....
https://youtu.be/-s3RTKE2QV8Dazu------ kirjoitti:
.
"Dazu sytyttää tulipalon # JUOSKAA #"
https://www.youtube.com/watch?v=gi7i-ZRx3nc
har!1
.Dasu intissä https://youtu.be/lwoSFQb5HVk
Mitäs vedätyksiä täällä sitten on oikein ollut? :) itse olen alkanut kallistua siihen, ettei täällä olekaan ollut juuri mitään vedätyksiä... Ihmisten päänsisäisiä vedätyksiä lähinnä. Mielikuvitus alkaa laukata, jos on liikaa täällä. Ja tämä siis ihan omakohtainen kokemus.
- eimitäänrunoilija
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Mitäs vedätyksiä täällä sitten on oikein ollut? :) itse olen alkanut kallistua siihen, ettei täällä olekaan ollut juuri mitään vedätyksiä... Ihmisten päänsisäisiä vedätyksiä lähinnä. Mielikuvitus alkaa laukata, jos on liikaa täällä. Ja tämä siis ihan omakohtainen kokemus.
Kun ihminen toistaa itsellee jotain, hän lopulta alkaa uskomaan sen itsekkin.
Sama tapahtuu, kun lapselle toistetaan, ettei hänestä ole mitään jo kotona. Suuri todennäköisyys, että joutuu koulukiusaamisen kohteeksi. Se taas lisää mitättömyyden tunnetta. Siinä sitten saattaa mennä koko elämä pilalle. eimitäänrunoilija kirjoitti:
Kun ihminen toistaa itsellee jotain, hän lopulta alkaa uskomaan sen itsekkin.
Sama tapahtuu, kun lapselle toistetaan, ettei hänestä ole mitään jo kotona. Suuri todennäköisyys, että joutuu koulukiusaamisen kohteeksi. Se taas lisää mitättömyyden tunnetta. Siinä sitten saattaa mennä koko elämä pilalle.Mä ajattelen, että on ainakin kaksi vaihtoehtoa noille hokemisille (esim. dazu on elisakettu/zisel ym.) Toinen tosiaan se, että hokija on itsekin alkanut uskoa noihin. Tai sitten ei usko/on epävarma, mutta kaipaa esim. ellusta lisää infoa, käsi-nimmareita, naamakuvaa, tietoa, voisko olla joku tuttu irl tms. ja siksi näitä hokee, että tietoa tulisi.
Toi informaation antaminen anonyymeille esim. palstalla on aina vähän arveluttavaa, vaikka mitään erityisen noloa ei olis kirjoittanutkaan. Josko hokija vois lähestyä kiinnostavaa kirjoittajaa vaikka privana ja kertoa itsestään myös vähintään etunimen tms.yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Mä ajattelen, että on ainakin kaksi vaihtoehtoa noille hokemisille (esim. dazu on elisakettu/zisel ym.) Toinen tosiaan se, että hokija on itsekin alkanut uskoa noihin. Tai sitten ei usko/on epävarma, mutta kaipaa esim. ellusta lisää infoa, käsi-nimmareita, naamakuvaa, tietoa, voisko olla joku tuttu irl tms. ja siksi näitä hokee, että tietoa tulisi.
Toi informaation antaminen anonyymeille esim. palstalla on aina vähän arveluttavaa, vaikka mitään erityisen noloa ei olis kirjoittanutkaan. Josko hokija vois lähestyä kiinnostavaa kirjoittajaa vaikka privana ja kertoa itsestään myös vähintään etunimen tms.Sikäli metka juttu, että tietoja on annettu, mutta sitä ei ole osattu tulkita. Enkä usko, että hokijaa totuus edes paljon kiinnostaakaan (tietoja ek:lta ei ole kalastellut itse asiassa muut kuin dazu itse ja moni hänen tulkinnoistaan on mennyt niin sanotusti persiilleen).
No YB, sinähän voit valaista yhdessä asiassa palstalaisia. Tosin joudut uimaan samaan pesusankkoon, mutta onpahan puolin ja toisin täytetty eräs palstavaatimus ;)
http://aijaa.com/QEaZMI
http://aijaa.com/h5sUbC
http://aijaa.com/tqEa5W
Tarkoititko kenties näitä kuvia.. ;) viimeisen otin siksi, että eihän me silloin hokattu, että piti olla käsivarsi.
jajuu, tarkkasilmäisille: meillä on jotain yhteistä, sama maku sormuksissa :)Ja anteeks, että meikkikynä oli hieman tylsä. Mutta ei viitsitty kuulakärkikynällä alkaa sottaamaan, julkisella paikalla :/
modelli kirjoitti:
Ei ole aitoja, niissä pitää olla Dasun leima.
Dasu-nasun leimasta ei oo tietoo :(
modelli kirjoitti:
Ei ole aitoja, niissä pitää olla Dasun leima.
Ei me siksi näitä laitettu, että luultais että Modelli meitä epäilisi. Mulla ei ole hajua, kuka hokija on ja mikä on motiivi, ja tuskin selviääkään, mutta tulipahan nyt tämäkin palstavelvollisuus täytettyä :')
elisakettu kirjoitti:
Sulla on näköjään sama manikyristikin kuin mulla :)
Otitko ranskalaisen siellä.. jossain? ;)
Otitko ranskalaisen siellä.. jossain? ;)
jep, en oo vielä raaskinu leikata niitä. Nyt ne alkaa jo katkeilla.
elisakettu kirjoitti:
jep, en oo vielä raaskinu leikata niitä. Nyt ne alkaa jo katkeilla.
Mä otatin ihan kotosuomessa, tutussa paikassa. Mutta tajusin viimeks lomaillessa, että olis voinut jättää paikalliselle yrittäjälle. Hintakin olis ihan eri.
- kiItti_mies
Vanhojen naisten käsiä :)
kiItti_mies kirjoitti:
Sitäpä ei olla kiellettykään, etteikö oltais wanhoja frouvia:) Kaikkihan muistaa jo mun suonikohjuiset kämmenselät siitä yhdestä valkoinen tunika-kuvasta.
kiItti_mies kirjoitti:
Kyllä noilla käsillä vielä "panter marksit" miehen selkään piirtää.
Sitäpä ei olla kiellettykään, etteikö oltais wanhoja frouvia:) Kaikkihan muistaa jo mun suonikohjuiset kämmenselät siitä yhdestä valkoinen tunika-kuvasta.
Mullon vielä suonikkaammat kämmenselät kuin sulla. Ja karvaisemmat. Ähäkutti :)
modelli kirjoitti:
Kyllä noilla käsillä vielä "panter marksit" miehen selkään piirtää.
Varsin näillä kynsillä ...
elisakettu kirjoitti:
Mullon vielä suonikkaammat kämmenselät kuin sulla. Ja karvaisemmat. Ähäkutti :)
otetaan taas kesällä uusiksi, paremmassa valossa. Laitetaan skaba pystyyn :D
otetaan taas kesällä uusiksi, paremmassa valossa. Laitetaan skaba pystyyn :D
Näin tehdään:) Lämpimällä kivempi terdailla ja kisailla.
- käsianalyysi
Sirokätisiä naisia. Ei mitään pullahiiriä ilmeisesti. Joillain pullukoilla muijilla on hassut pullakäpälät.
- kyänäino
käsianalyysi kirjoitti:
Sirokätisiä naisia. Ei mitään pullahiiriä ilmeisesti. Joillain pullukoilla muijilla on hassut pullakäpälät.
Paksut ranteet naisella on tosiaan paha turn-off
käsianalyysi kirjoitti:
Ettei vaan narukätisiä :o
- en.panis
yääk, ketuilla on tosiaan karvanen tassu :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242463
- 951546
- 1201314
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa271030Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa256883- 52882
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo21881MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209860- 34795