Eli kannattaisiko minun tehdä lapsia jonkun kauniin naisen kanssa? Tulisi älykkäitä ja kauniita lapsia.
Periytyykö älykkyys?
4
60
Vastaukset
- KreiviHiiva
Kyllä mutta olisiko nainen älykäs.. Lisäksi kannattaa muistaa regression to the mean ilmiö eli lapsesta tulee ruma ja tyhmä! Ruma JA Tyhmä!!
- uskon.älyn.voittoon
Sitten riittäisi, että nainen olisi älykkyydeltä keskiverto tai vähän parempi, jos se niin menee.
Kasvogeenit on minulla myös sen verran hyvät, että naisen ei edes tarvitsisi olla mikään täyden kympin kaunotar, silti tulisi kauniita lapsia.
Tietysti nainen saisi mielellään olla sekä kaunis ETTÄ älykäs!!!
- kaikkeaeivoisaada
Niin no, älykäs laspesta voi vielä tulla, jos nainenkin on korvien välistä ok. Tosin se kauneus onkin sitten kinkkinen juttu. Pitää olla aivan älyttömän kaunis nainen, että se kompensoi sitä rumuutta vähemmäksi.
- kaikkeaeivoisaada
Unohtui vielä. Tunnen 2 pariskuntaa. Toista paria ei voi kutsua mitenkään kiiltokuvapariksi, mutta silti heidän tyttärensä on malliainesta. Tämä toinen pariskunta oli aikanaan sellainen "aikakausilehtien unelmapariskunta", mutta heidän poikansa ei ole juurikaan tavista komeampi. Pojasta tuli nörtti, eikä mitenkään tyttöjen suosikki. Myös siskostani tuli minua paljon kauniimpi, mutta korvien välistä hän jäi "vähemmän kauniiksi". Totean, että kauneus on silkkaa sattumaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872738- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182247Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051450Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2271193Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää961158Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701083