...on kuin väljähtänyt, avattu pullo viiniä, joka ei alunperinkään maistunut oikein hyvältä.
Avoin suhde...
5
181
Vastaukset
- Rakkauttavainn
Avoin suhde voi parhaimmillaan olla rakkauden ja seksuaalisuuden jakamista samanhenkisten ihmisten kanssa. Ei Rakkaus Jakamalla Vähene, päin Vastoin, Se vain kasvaa ja tuottaa rakkautta monin kerroin takaisin. Ei sovi kaikille eikä kaikki sitä ymmärrä, eikä tarvitsekaan!
- joopajoooooooo
Katkeruutta, pelkoa, kateutta ja vain kaikki tämä omien tarpeiden tyydyttämiseksi. Nykään ei riitä mikään - ei osata nauttia vähemmästä. Joillekin lettu hillon kanssa ei riitä vaan jostakin on vispattava sekaan vielä kermavaahtoa , vaikka jälkeenpäin on vatsa kovin kipeä. Sama juttu kun kysyy; oletko rikas kun omistat hienon talon ja pankkitililläsi on miljoona euroa? Vastaatko; en ole kun naapurilla on 2 miljoonaa....
Ei muuten tauditkaan jakamalla vähene....
- Eräkettu
Eukko tulee kotia ja vuotaa toisen miehen mällit huonekalujen päälle...
Antaa eukolle suukon niin toisen miehen mällit maistuu suussa...
Kuulostaa hyvältä.. - hyväksi_koettu
Avoin suhde, miksei...Kaikkille ei sitova perinteinen parisuhde sovi. Halu tapailla muita on joillekin elämän tapa ei se hänestä huonoa tee. On miehiä ja naisia, homoja ja lesboja ja silti he ovat ihmisiä jotka haluaa seksiä ja läheisyyttä. Olen hetero mies ja ollut myös vieraiden naisten kanssa satunnaisesti, virallisesti olen tapaillut vain yhtä eronnutta naista ja sitten on kertahoitoja ollut neljä. Jos se tekee minusta huonon niin sitten, on myös henkilöitä jotka ymmärtää asian. Olen parisuhteessa joka on vuosien myötä muuttunut...myös avopuolisoni on tavannut pari miestä, on harrastanut seksiä eikä siinäkään mitään pahaa ole. Ihmisillä on erilaiset tarpeet ja mieli muuttuu usein iän myötä.
- Softaako
Valitse joku Open Source-ohjelmisto sen sijaan :) Onkohan se myös kuin väljähtänyt, avattu pullo viiniä, joka ei alunperinkään maistunut oikein hyvältä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191642
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36884Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673