Tykkääkö naiset tyhmistä miehistä?

gaallup

29

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten naamasta pystyy päättelemään älykkyyden? Kuulostaa jotenkin keskiaikaiselta ajattelulta. Oikeanpuolimmaisimmalla oli lempein ilme, se viehättää meikäläistä eniten.

• gaallup

• gaallup
        Marrrnie kirjoitti:

Kyllähän sinä tiedät paremmin, mistä minä pidän. Miehet tietää aina paremmin.

Niin tietääkin. Miehenäkin näen että tuo keskimmäinen on noista parhaimman näköinen ja oikeanpuolimmainen selvä nörtti ja vasemmanpuoleinen joku tyhmä autonrassaaja, joiden kanssa naiset kännissä panee, koska se vain tapahtui ja autonrassaaja oli niin itsevarma ja päällekäyvä ettei tullut mieleen sanoa ei.

• gaallup kirjoitti:

Niin tietääkin. Miehenäkin näen että tuo keskimmäinen on noista parhaimman näköinen ja oikeanpuolimmainen selvä nörtti ja vasemmanpuoleinen joku tyhmä autonrassaaja, joiden kanssa naiset kännissä panee, koska se vain tapahtui ja autonrassaaja oli niin itsevarma ja päällekäyvä ettei tullut mieleen sanoa ei.

Mä olen aina seurustellut nörttien kanssa. Mutta joo, on tuo keskimmäinenkin ihan okei.

• palikat.kasassa

Kyllä kasvoista pystyy aika paljon päättelemään, jos asiaan perehtyy. En nyt jaksa kaivaa tähän linkkejä, mutta olen aiheesta joskus lukenut. Ja kyllä älykkyys näkyy silmistä/katseesta, älykäs voi tunnistaa toisen älykkään jo katsekontaktista.
        Tietysti jos on itse palikka, niin se voi olla vaikeaa, ellei jopa mahdotonta.

• palikat.kasassa kirjoitti:

Kyllä kasvoista pystyy aika paljon päättelemään, jos asiaan perehtyy. En nyt jaksa kaivaa tähän linkkejä, mutta olen aiheesta joskus lukenut. Ja kyllä älykkyys näkyy silmistä/katseesta, älykäs voi tunnistaa toisen älykkään jo katsekontaktista.
        Tietysti jos on itse palikka, niin se voi olla vaikeaa, ellei jopa mahdotonta.

On aika vaikea purematta niellä tuollaisia väitteitä. Kyllähän älykkäät miehet ovat aina vedonneet minuun henkisesti ja fyysisesti. En kuitenkaan ole havainnut heillä samantyyppisiä kasvonpiirteitä. Toisaalta kukaan ei ole näyttänyt ainakaan tuollaiselta yrmyltä kuin tuo vasemmanpuoleinen.

• Kilttiatm

Kyllä naiset pystyy koska ilmeisesti komeisiin miehiin naiset rakastuu. Vai onko tullut pettymyksiä niiden komeiden miesten kanssa

• Oikeimmanpuolimmainen.

• En muuten lukenut tekstiä ennen kuvien katsomista tai niiden välillä tekemääni valintaa. Oikeanpuolimmainen vain selvästi iski/erottui joukosta heti. Mm. kivoin nenä.

• gaallup
        rumamaija kirjoitti:

En muuten lukenut tekstiä ennen kuvien katsomista tai niiden välillä tekemääni valintaa. Oikeanpuolimmainen vain selvästi iski/erottui joukosta heti. Mm. kivoin nenä.

Just tuollaisia introverttejä pehmopoikia on tämä palsta pullollaan. Eikö se hc-ätmelkin oli just tuon näköinen. Siitä vaan ottamaan oma ätmi itselle.

• palikat.kasassa
        rumamaija kirjoitti:

En muuten lukenut tekstiä ennen kuvien katsomista tai niiden välillä tekemääni valintaa. Oikeanpuolimmainen vain selvästi iski/erottui joukosta heti. Mm. kivoin nenä.

Eli älykkö kostuttaa kiimavitun?

Eli älykkö kostuttaa kiimavitun?

Kyllä jos sillä ei ole laseja. Myönnän, olen pinnallinen paska. :(

• gaallup kirjoitti:

Just tuollaisia introverttejä pehmopoikia on tämä palsta pullollaan. Eikö se hc-ätmelkin oli just tuon näköinen. Siitä vaan ottamaan oma ätmi itselle.

Eka eksäni oli vähän oikeanpuolimmaisen näköinen ja melko pehmishän se luonteeltaan oli. Ei tosin ollut opiskellut kovin pitkälle vaan oli jämähtänyt tarjoilijan hommiin, kun sitä ei nuorempana koulu yhtään kiinnostanut. Neuvoi mua tyyliin etten tekisi samaa virhettä kuin se, vaan opiskelisin itse pidemmälle, niin ainakaan mun ei tarttisi tyytyä samaan paskaduuniin.

• palikat.kasassa
        rumamaija kirjoitti:

Kyllä jos sillä ei ole laseja. Myönnän, olen pinnallinen paska. :(

Ei ole laseja? Miten te sitten edes pystytte juomaan esim. viiniä, kun olette älykön luona viettämässä iltaa, suoraan pullon suusta? :(

Ei ole laseja? Miten te sitten edes pystytte juomaan esim. viiniä, kun olette älykön luona viettämässä iltaa, suoraan pullon suusta? :(

Kyllä me jotain keksitään. Muitkin käyvät mulle aivan mainiosti, eilenkin join viiniä sellaisesta.

• palikat.kasassa
        rumamaija kirjoitti:

Kyllä me jotain keksitään. Muitkin käyvät mulle aivan mainiosti, eilenkin join viiniä sellaisesta.

Muitugi. Itse modernina metroseksuaalina juon toki lähinnä likööriä.

• sanoisinkyllä

Että keskimmäinen. Oikean puolimmainen liian lempeältä ja pehmoselta ja vasemman liian tylyltä ja sydämettömältä.

• saletistinatsaavai

Minun mielestä ne kaikki oli samannäköisiä. Kyllähän ihmiset ilmehtii. Oli ihan ihmisen näköisiä, tasan yhtä kiinnostavia tai kiinnostamattomia.

• naismaiset.miehet.in

eikö ollut tutkimus ja täälläkin siitä puhuttiin suomalaisiin naisiin vetoaa poikamaisuus nörttimäisyys lapsen kasvot naismaisuus kun taas maailmalla miehiset miehet vetoaa ja tavalliset miehet ja samoin muualla naiset kuuntelee sydäntään ja rakastuu siihen mitä sydän sanoo suomessa rahaan esim david becham niin maailmalla naiset joko pitää tai ei mutta suomessa pitää kun sillä rahaa ja kuuluisuutta ja kuuluisa vaimo mutta ei ole kiinnostuneita kun olisi tuntematon ja työhaalarit päällä

• tarralenkkari666

Keskimmäinen on noista parhaimman näköinen hyvin pienellä marginaalilla. Oikean puoleisin näyttää nätiltä tytöltä ja vasemman puoleisin hitusen meatheadiltä. Kaikki perushyvännäköisiä.

• tutkinut

tyhmiä tarvitsee kolme

• luutaakka

Mitä noista naamoista teorioidenne perusteella pitäisi nähdä? Eihän noita ole olemassakaan, vaan tietokoneella tehtyjä pieniä eroja yhdestä kuvasta, eli suurin piirtein kaikki näyttävät samalta.
      Luulen, että suurimmasta osasta ihmisiä on aikaa tyhmää tuollaiset joutolehtien humpuuki ajankulut.

• komeajaälykäsoikealla

Nopeasti katsottuna jo huomaa, että oikeanpuolimmaisella on älliä. Jotenkin terävyyttä, nokkeluutta katseessa. Sellaiset vetoaa. Vasemman puolimmaisen näköiset eivät ole vedonneet koskaan. On sekä tyhmän että myös ruman näköinen.

• 63463

Ei tuosta oikeasta näe kun pehmeyden katseessa, sellaisen että nakkikiskalla on se joka ottaa turpaan eikä se joka antaa. Tavallaan kai tuollainen katse tuntuu naisista hyvältä, koska se ei ole uhka heille, etenkään seksuaalisessa mielessä.

• Kowalshky

Aika moni tuntemani korkean ÄOn omaava superhikari on kylläkin tollaisen suunpielet alaspäin-pallinaamahemmon näköinen.. o.O

• Keskimmäisen ja oikean puoleisen välillä oli mietittävä hetki, molemmat on miellyttäviä, mutta keskimmäinen on kuitenkin kokonaisuutena minusta sopusuhtaisimman näköinen, ei liian androgyyni, muttei lihapääkään. Joskin olen aina pitänyt myös hiukan androgyyneistä miehistä.. ainakin siinä mielessä, että voivat näyttää todella hyviltä. Toinen juttu sitten tunteeko seksuaalista halua.

• elluhalloBY

Vaik maksettaisiin
      Kaikki kolme
      Roskakoriin....(*_*)

• Tämä_nainen_tykkää

Oikeanpuoleinen, vaikka mitä väittäisit aloittaja. Kiinnostavin ja kiihottavin, suurisilmäinen ja rehellisen näköinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5474
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1511
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      12
      971
    4. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      927
    5. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      858
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      52
      843
    7. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      831
    8. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      828
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      806
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      10
      785
    Aihe