Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kesäkuntoon yhdessä!

Kesäkuntoon2016

Eli, kesäkuun alkuun on nyt n. 12vk! Itse tavoite pudottaa kesään mennessä on 6kg! Tsemppi ryhmä olisi kiva! Kaikki halukkaat mukaan:) tarkoitus olisi kirjoittaa edistyksestä ja vinkeistä.
Oma aloitus!
Nainen 21v. Paino 66kg ja pituus 170cm

Kesään mennessä haluan siis olla 60kg!:)

13

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • painoapoies

      Minä olen mies. 82kg ja haluan painaa kesäkuussa 75kg. Pituus 180cm.

      • diplomiliikkuja

        Olet 180cm pitkä ja haluat painaa 75kg. Kannattaako niitä lihaksia miehellä laihduttaa. 80kg tuon pituisella on jo hyvä paino. Et kai kukkakeppi halua olla?


    • Tinjamiina

      Täällä toinen samoilla mitoilla. 170 cm ja 66,4kg. Toukokuun lopulla lomareissu tiedossa ja sinne haluis saada kroppaa kuntoon.

    • diplomiliikkuja

      Minä tsemppaan teitä. Ei muuta kuin liikkumaan 5-6krt viikko 15-20km kerrallaan, läski saa kyytiä ja rannalla voi kävellä hymyssä suin.

      • Tinjamiina

        Kiitos vain tsempistä


    • Ninniminni

      Minä nainen 22v 65kg 170cm :) 5kiloa olisi tarkoitus pudottaa

    • Mariamanna

      Heippa! Hienoa, että muitakin on! :D
      Ite oon 165cm ja kesällä haluisin painaa 60kg. Oon yrittänyt laihduttaa, vaikka miten, mutta tuntuu, että aina jymähtää siihen 65kg.
      Löysin tommosen F.I.T ohjelman, joka kestää 69 päivää ja näytti toimivalta. Harkitsen nyt sen ostamista. Onko kellään kokemusta Foreverin F.I.T:istä? Hyvältä vaikutti myös se, että siinä on tyytyväisyystakuu...

    • Tinjamiina

      Vähän enemmän itsestäni: Olen ikäni (nyt 39) ollut hoikka. Paitsi nyt kolmen vuoden aikana paino päässyt kipuamaan tonne 66 kiloon... Ikä varmaan osaltaan vaikuttaa, mutta tiedän kyllä että kilot tulleet armottoman herkuttelun seurauksena. Nyt tähän on tultava stoppi! Ja minun painonpudotus keskittyy enemmänkin ruokavalioon, kun liikuntaan. Ainakin näin alussa. Ajatus ottaa lenkkeily päivittäiseksi rutiiniksi on mielessä. Mutta ei kaikkea kerralla.. tsemppiä kaikille painonpudotukseen! We can do it!!

    • Kesäkuntoon2016

      Hienoa että näin nopeasti tuli paljon porukkaa! Yhdessä on mukavampi laihduttaa:)
      Tsemiä kaikille!!

      Oma paino tänään 64.8! En hypi vielä ilosta, koska tiedän että nesteet lähti näköjään liikkeelle!:D mutta tästä tämä lähtee.

      Eilinen!
      Aamun aloitin kaurapuurolla.
      Töissä söin lihakeittoa n.400g
      Välipala, omena ja kahvi.
      Illallinen oli tomaattikeittoa ja ruisleipä kevyt leikkeleellä.
      Iltapalaksi vielä 100g rahkaa ja iso kasa marjoja!

    • Tinjamiina

      Viikonloppu pian ohi. Ei ylilyöntejä! Kevyttä ruokaa ja paljon vettä. Monesti mun viikonloppuun kuuluu myös hyvä viini ja saunasidukka/kalja. Ajattelin, jos suinkin pystys kieltäytymään kaikesta alkoholista aina sinne reissuun saakka..(toukokuun loppu) Paino ei oo tippunu ku puol kiloo. Nyt siis 66. Hyvää alkavaa viikkoa!

    • sibeliina

      Saat sen helposti! Mä alotan huomenna.-10kg pois kesäkuuhun. Näillä mennään!

    • Kesäkuntoon2016

      Noni tällähetkellä 63.6kg :) erittäin tyytyväinen oon:) vk loppuna vähän lipsuin mutta ei näyttänyt kamalasti tekevän haittaa onneksi!

      Mites muilla?

    • painoapoies

      Noniiin. Mitenkäs muilla sujuu? Olen toi mies tuolla ylhäällä 82kg. Eilen katsoin painon, niin oli 80,6kg. Suunta alas.

      Paino lähtee hitaasti kun ei ole paljon mistä sitä ottaisi, niin että kuitenkin lihakset säilyisi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1410
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1317
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe