Kesäkuntoon yhdessä!

Kesäkuntoon2016

Eli, kesäkuun alkuun on nyt n. 12vk! Itse tavoite pudottaa kesään mennessä on 6kg! Tsemppi ryhmä olisi kiva! Kaikki halukkaat mukaan:) tarkoitus olisi kirjoittaa edistyksestä ja vinkeistä.
Oma aloitus!
Nainen 21v. Paino 66kg ja pituus 170cm

Kesään mennessä haluan siis olla 60kg!:)

13

162

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • painoapoies

Minä olen mies. 82kg ja haluan painaa kesäkuussa 75kg. Pituus 180cm.

• diplomiliikkuja

Olet 180cm pitkä ja haluat painaa 75kg. Kannattaako niitä lihaksia miehellä laihduttaa. 80kg tuon pituisella on jo hyvä paino. Et kai kukkakeppi halua olla?

• Tinjamiina

Täällä toinen samoilla mitoilla. 170 cm ja 66,4kg. Toukokuun lopulla lomareissu tiedossa ja sinne haluis saada kroppaa kuntoon.

• diplomiliikkuja

Minä tsemppaan teitä. Ei muuta kuin liikkumaan 5-6krt viikko 15-20km kerrallaan, läski saa kyytiä ja rannalla voi kävellä hymyssä suin.

• Tinjamiina

Kiitos vain tsempistä

• Ninniminni

Minä nainen 22v 65kg 170cm :) 5kiloa olisi tarkoitus pudottaa

• Mariamanna

Heippa! Hienoa, että muitakin on! :D
      Ite oon 165cm ja kesällä haluisin painaa 60kg. Oon yrittänyt laihduttaa, vaikka miten, mutta tuntuu, että aina jymähtää siihen 65kg.
      Löysin tommosen F.I.T ohjelman, joka kestää 69 päivää ja näytti toimivalta. Harkitsen nyt sen ostamista. Onko kellään kokemusta Foreverin F.I.T:istä? Hyvältä vaikutti myös se, että siinä on tyytyväisyystakuu...

• Tinjamiina

Vähän enemmän itsestäni: Olen ikäni (nyt 39) ollut hoikka. Paitsi nyt kolmen vuoden aikana paino päässyt kipuamaan tonne 66 kiloon... Ikä varmaan osaltaan vaikuttaa, mutta tiedän kyllä että kilot tulleet armottoman herkuttelun seurauksena. Nyt tähän on tultava stoppi! Ja minun painonpudotus keskittyy enemmänkin ruokavalioon, kun liikuntaan. Ainakin näin alussa. Ajatus ottaa lenkkeily päivittäiseksi rutiiniksi on mielessä. Mutta ei kaikkea kerralla.. tsemppiä kaikille painonpudotukseen! We can do it!!

• Kesäkuntoon2016

Hienoa että näin nopeasti tuli paljon porukkaa! Yhdessä on mukavampi laihduttaa:)
      Tsemiä kaikille!!

Oma paino tänään 64.8! En hypi vielä ilosta, koska tiedän että nesteet lähti näköjään liikkeelle!:D mutta tästä tämä lähtee.

Eilinen!
      Aamun aloitin kaurapuurolla.
      Töissä söin lihakeittoa n.400g
      Välipala, omena ja kahvi.
      Illallinen oli tomaattikeittoa ja ruisleipä kevyt leikkeleellä.
      Iltapalaksi vielä 100g rahkaa ja iso kasa marjoja!

• Tinjamiina

Viikonloppu pian ohi. Ei ylilyöntejä! Kevyttä ruokaa ja paljon vettä. Monesti mun viikonloppuun kuuluu myös hyvä viini ja saunasidukka/kalja. Ajattelin, jos suinkin pystys kieltäytymään kaikesta alkoholista aina sinne reissuun saakka..(toukokuun loppu) Paino ei oo tippunu ku puol kiloo. Nyt siis 66. Hyvää alkavaa viikkoa!

• sibeliina

Saat sen helposti! Mä alotan huomenna.-10kg pois kesäkuuhun. Näillä mennään!

• Kesäkuntoon2016

Noni tällähetkellä 63.6kg :) erittäin tyytyväinen oon:) vk loppuna vähän lipsuin mutta ei näyttänyt kamalasti tekevän haittaa onneksi!

Mites muilla?

• painoapoies

Noniiin. Mitenkäs muilla sujuu? Olen toi mies tuolla ylhäällä 82kg. Eilen katsoin painon, niin oli 80,6kg. Suunta alas.

Paino lähtee hitaasti kun ei ole paljon mistä sitä ottaisi, niin että kuitenkin lihakset säilyisi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      67
      1131
    2. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      43
      838
    3. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      782
    4. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      81
      770
    5. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      149
      736
    6. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      80
      689
    7. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      37
      685
    8. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      64
      683
    9. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      202
      586
    10. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      11
      584
    11. Rakas, rakkaampi, rakkain

Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m
      Sinkut
      117
      578
    12. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      19
      555
    13. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      52
      539
    14. Sara Sieppi ja hissi tänään

Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      515
    15. Onko tuo joku katkera nainen oikeasti

Joka sinua syyttää?
      Ikävä
      90
      498
    16. Ketä ajattelen

kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v
      Ikävä
      18
      490
    17. Työttömän miehen ihmisarvo

..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline
      Sinkut
      114
      465
    18. YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.

Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene
      Ähtäri
      25
      446
    19. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      65
      441
    20. Persujen Puhoksen retki

Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet
      Perussuomalaiset
      144
      427
    Aihe