kumpi mielestäsi parempi

kumpi.parempi

riisimurot vai corn flakes ja miten syöt maidolla ja sokerilla yms

16

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En syö kumpiakaan. Aamiaiseeni kuuluu Danone-jugurtti ja vitamiiniporetabletti.

    • Nuorempana kun noita tuli mussutettua, niin corn flakesit olivat lemppareita. Yleensä ahmin nuo maidolla ja hitusen sokeria päälle.

      Nykyisin tosin tuo aamusapuska on korvaantunut joko mannapuurolla taikka kaurapuurolla.

    • että.silleen

      Riisimurot, teen riisisuklaan itse! Corn flakesit käyvät leivitykseen, kun ensin kauliin ne murusiksi. En syö yleensä muroja kuin systerin luona, heillä niitä on joskus aamiaisella ja välipalaksi muksuille. Minun aamiainen on usein juustomunakas tai maustamaton jukurtt vähän "juoksevaa hunajaa" marjoja pakastimesta.

    • kauratyynyt

      luomuherkku nokialaisen pohjasta

    • atännä

      Kaurapuuro.

    • Kilttiatm

      En juo maitoa ollenkaan koska maito tulee lehmän palleista.

    • m-i-e-s

      Corn Flakes ja siinä tulee lukea Kelloggs. =P

      Maidolla, sekoitettuna, ei ravistettuna.

    • Ei kumpikaan. Molempia pitäisi syödä vähintään 2 pakettia, jotta nälkä lähtisi.

      • m-i-e-s

        Kummankaan ei ole tarkoitus olla koko päivän ainoa ravinto. Kyllä hattua nostaisin, jos jompaa kumpaa saisi kaksi pakettia oksentamatta syötyä. =) (Pari pulloa maissiviskiä olisikin jo toinen tarina)


      • m-i-e-s kirjoitti:

        Kummankaan ei ole tarkoitus olla koko päivän ainoa ravinto. Kyllä hattua nostaisin, jos jompaa kumpaa saisi kaksi pakettia oksentamatta syötyä. =) (Pari pulloa maissiviskiä olisikin jo toinen tarina)

        Ei tietenkään koko päivän ravinto, mutta kun ne täyttää vatsaa suunnilleen saman verran kuin lusikallinen lumihiutaleita. Pari minuuttia kun odottaa ja kerran pieraisee ja röyhtäisee, niin on taas nälkä.


    • erkki-täti

      Molemmat maistuu yhtä hötöltä. Eivät ole oikeaa ravintoa, eikä niitä tulisi arkiravintona tarjota, kaikkein vähiten kasvaville lapsille. Sisältävät myös paljon piilosuolaa. Paha juttu....

      Mutta jos on valittava, niin riisimurot. Amerikkalainen tyyppi, joka oli lapsuuskaverini äiti, teki aivan mahtavaa "kakkua" noista riisimuroista. Käytännössä se kai oli jotain suklaata suklaalevitettä ja riisimuroja. Se oli kuitenkin sellainen oikea kakku muodoltaan ja mitoiltaan, ja muistan että oli älyttömän hyvää :)

      • "Se oli kuitenkin sellainen oikea kakka muodoltaan ja mitoiltaan, ja muistan että oli älyttömän hyvää :)"

        Se oli alku likaiselle scat fetissillesi.


      • erkki-täti
        super-atm kirjoitti:

        "Se oli kuitenkin sellainen oikea kakka muodoltaan ja mitoiltaan, ja muistan että oli älyttömän hyvää :)"

        Se oli alku likaiselle scat fetissillesi.

        Mikä asiantuntija :)

        Itselle ei olisi tullut mieleenikään tämä yhteys suklaaseen ja riisimuroihin ja cacaan.

        Takes one to know one. Aivan tässä suupielet malttamattomana mietin, oletko se Sinä? Palstojen kakkamies, jolla on aina ajoittain jotain jännää sanottavaa kakasta tai suolikaasuista?

        Milloin opit potalle?


      • erkki-täti kirjoitti:

        Mikä asiantuntija :)

        Itselle ei olisi tullut mieleenikään tämä yhteys suklaaseen ja riisimuroihin ja cacaan.

        Takes one to know one. Aivan tässä suupielet malttamattomana mietin, oletko se Sinä? Palstojen kakkamies, jolla on aina ajoittain jotain jännää sanottavaa kakasta tai suolikaasuista?

        Milloin opit potalle?

        "Mikä asiantuntija :)"

        Varmasti olet.

        "Itselle ei olisi tullut mieleenikään tämä yhteys suklaaseen ja riisimuroihin ja cacaan."

        Pikkulapsena et tiedostanut asiayhteyksiä.

        "Takes one to know one. Aivan tässä suupielet malttamattomana mietin, oletko se Sinä? Palstojen kakkamies, jolla on aina ajoittain jotain jännää sanottavaa kakasta tai suolikaasuista?"

        En ole, vaikka leikkikumppania haiseville ruskeille leikeillesi etsitkin.

        "Milloin opit potalle?"

        En muista. Mutta itse söit tuotoksesi ja siitä lähtien olet ollut kakkapää.


      • erkki-täti
        super-atm kirjoitti:

        "Mikä asiantuntija :)"

        Varmasti olet.

        "Itselle ei olisi tullut mieleenikään tämä yhteys suklaaseen ja riisimuroihin ja cacaan."

        Pikkulapsena et tiedostanut asiayhteyksiä.

        "Takes one to know one. Aivan tässä suupielet malttamattomana mietin, oletko se Sinä? Palstojen kakkamies, jolla on aina ajoittain jotain jännää sanottavaa kakasta tai suolikaasuista?"

        En ole, vaikka leikkikumppania haiseville ruskeille leikeillesi etsitkin.

        "Milloin opit potalle?"

        En muista. Mutta itse söit tuotoksesi ja siitä lähtien olet ollut kakkapää.

        Tietämättäsi todistit nyt kahteen kertaan olevasi juurikin tämä palstoilla esiintynyt kakka-tyyppi.

        En osaa vihastua, lähinnä hämmentynyttä naurua tuotat. Mahtaa olla melkoisen hankalaa elää tavallista elämää?


      • erkki-täti kirjoitti:

        Tietämättäsi todistit nyt kahteen kertaan olevasi juurikin tämä palstoilla esiintynyt kakka-tyyppi.

        En osaa vihastua, lähinnä hämmentynyttä naurua tuotat. Mahtaa olla melkoisen hankalaa elää tavallista elämää?

        En ole mitään todistanut. Toisin kuin sinä joka jäit pöntön päältä kiinni pökäle suupielestä roikkuen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe