riisimurot vai corn flakes ja miten syöt maidolla ja sokerilla yms
kumpi mielestäsi parempi
16
126
Vastaukset
En syö kumpiakaan. Aamiaiseeni kuuluu Danone-jugurtti ja vitamiiniporetabletti.
Nuorempana kun noita tuli mussutettua, niin corn flakesit olivat lemppareita. Yleensä ahmin nuo maidolla ja hitusen sokeria päälle.
Nykyisin tosin tuo aamusapuska on korvaantunut joko mannapuurolla taikka kaurapuurolla.- että.silleen
Riisimurot, teen riisisuklaan itse! Corn flakesit käyvät leivitykseen, kun ensin kauliin ne murusiksi. En syö yleensä muroja kuin systerin luona, heillä niitä on joskus aamiaisella ja välipalaksi muksuille. Minun aamiainen on usein juustomunakas tai maustamaton jukurtt vähän "juoksevaa hunajaa" marjoja pakastimesta.
- kauratyynyt
luomuherkku nokialaisen pohjasta
- atännä
Kaurapuuro.
- Kilttiatm
En juo maitoa ollenkaan koska maito tulee lehmän palleista.
- m-i-e-s
Corn Flakes ja siinä tulee lukea Kelloggs. =P
Maidolla, sekoitettuna, ei ravistettuna. Ei kumpikaan. Molempia pitäisi syödä vähintään 2 pakettia, jotta nälkä lähtisi.
- m-i-e-s
Kummankaan ei ole tarkoitus olla koko päivän ainoa ravinto. Kyllä hattua nostaisin, jos jompaa kumpaa saisi kaksi pakettia oksentamatta syötyä. =) (Pari pulloa maissiviskiä olisikin jo toinen tarina)
m-i-e-s kirjoitti:
Kummankaan ei ole tarkoitus olla koko päivän ainoa ravinto. Kyllä hattua nostaisin, jos jompaa kumpaa saisi kaksi pakettia oksentamatta syötyä. =) (Pari pulloa maissiviskiä olisikin jo toinen tarina)
Ei tietenkään koko päivän ravinto, mutta kun ne täyttää vatsaa suunnilleen saman verran kuin lusikallinen lumihiutaleita. Pari minuuttia kun odottaa ja kerran pieraisee ja röyhtäisee, niin on taas nälkä.
- erkki-täti
Molemmat maistuu yhtä hötöltä. Eivät ole oikeaa ravintoa, eikä niitä tulisi arkiravintona tarjota, kaikkein vähiten kasvaville lapsille. Sisältävät myös paljon piilosuolaa. Paha juttu....
Mutta jos on valittava, niin riisimurot. Amerikkalainen tyyppi, joka oli lapsuuskaverini äiti, teki aivan mahtavaa "kakkua" noista riisimuroista. Käytännössä se kai oli jotain suklaata suklaalevitettä ja riisimuroja. Se oli kuitenkin sellainen oikea kakku muodoltaan ja mitoiltaan, ja muistan että oli älyttömän hyvää :)"Se oli kuitenkin sellainen oikea kakka muodoltaan ja mitoiltaan, ja muistan että oli älyttömän hyvää :)"
Se oli alku likaiselle scat fetissillesi.- erkki-täti
super-atm kirjoitti:
"Se oli kuitenkin sellainen oikea kakka muodoltaan ja mitoiltaan, ja muistan että oli älyttömän hyvää :)"
Se oli alku likaiselle scat fetissillesi.Mikä asiantuntija :)
Itselle ei olisi tullut mieleenikään tämä yhteys suklaaseen ja riisimuroihin ja cacaan.
Takes one to know one. Aivan tässä suupielet malttamattomana mietin, oletko se Sinä? Palstojen kakkamies, jolla on aina ajoittain jotain jännää sanottavaa kakasta tai suolikaasuista?
Milloin opit potalle? erkki-täti kirjoitti:
Mikä asiantuntija :)
Itselle ei olisi tullut mieleenikään tämä yhteys suklaaseen ja riisimuroihin ja cacaan.
Takes one to know one. Aivan tässä suupielet malttamattomana mietin, oletko se Sinä? Palstojen kakkamies, jolla on aina ajoittain jotain jännää sanottavaa kakasta tai suolikaasuista?
Milloin opit potalle?"Mikä asiantuntija :)"
Varmasti olet.
"Itselle ei olisi tullut mieleenikään tämä yhteys suklaaseen ja riisimuroihin ja cacaan."
Pikkulapsena et tiedostanut asiayhteyksiä.
"Takes one to know one. Aivan tässä suupielet malttamattomana mietin, oletko se Sinä? Palstojen kakkamies, jolla on aina ajoittain jotain jännää sanottavaa kakasta tai suolikaasuista?"
En ole, vaikka leikkikumppania haiseville ruskeille leikeillesi etsitkin.
"Milloin opit potalle?"
En muista. Mutta itse söit tuotoksesi ja siitä lähtien olet ollut kakkapää.- erkki-täti
super-atm kirjoitti:
"Mikä asiantuntija :)"
Varmasti olet.
"Itselle ei olisi tullut mieleenikään tämä yhteys suklaaseen ja riisimuroihin ja cacaan."
Pikkulapsena et tiedostanut asiayhteyksiä.
"Takes one to know one. Aivan tässä suupielet malttamattomana mietin, oletko se Sinä? Palstojen kakkamies, jolla on aina ajoittain jotain jännää sanottavaa kakasta tai suolikaasuista?"
En ole, vaikka leikkikumppania haiseville ruskeille leikeillesi etsitkin.
"Milloin opit potalle?"
En muista. Mutta itse söit tuotoksesi ja siitä lähtien olet ollut kakkapää.Tietämättäsi todistit nyt kahteen kertaan olevasi juurikin tämä palstoilla esiintynyt kakka-tyyppi.
En osaa vihastua, lähinnä hämmentynyttä naurua tuotat. Mahtaa olla melkoisen hankalaa elää tavallista elämää? erkki-täti kirjoitti:
Tietämättäsi todistit nyt kahteen kertaan olevasi juurikin tämä palstoilla esiintynyt kakka-tyyppi.
En osaa vihastua, lähinnä hämmentynyttä naurua tuotat. Mahtaa olla melkoisen hankalaa elää tavallista elämää?En ole mitään todistanut. Toisin kuin sinä joka jäit pöntön päältä kiinni pökäle suupielestä roikkuen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492