Extraajien toimitusjohtaja syytettynä Helsingin käräjäoikeudessa.
Syytekohdat:
1. Yrityssalaisuuden rikkominen
2. Yrityssalaisuuden väärinkäyttö
3. Luottamusaseman väärinkäyttö
4. Kilpailumenettely rikos
5. Toissijainen syyte kilpailumenettely rikkomus
Minä ainakin äänestän jaloillani enkä tuohon yritykseen mene töihin. Vaikka ovatkin vasta syytteitä niin ei niitä varmaan tyhjästä nyhjäistä.
Extraajien toimari syytettynä
4
291
Vastaukset 4
- Oizo
Olihan se mielenkiintoista aikaa kun Extraajat erkani Vara-Avusta. Extraajien suunnalta tuli viestiä, että jos haluaa töiden jatkuvan, niin pitäisi mennä heille kirjoille. Vara-Apu vain ei ollut lopettamassa toimintaansa..
- Hyistn
On todellinen riistäjä firma työntekijöitään kohtaan, joten enpä ihmettele tuotakaan. Toivottavasti saa ansionsa mukaan
- Puliju
Onks totta vai ?!? :O
Muutenkin ihan p-firma. Työntekijät vähän urpoja, kun luulee olevansa firmalle miään lailla tärkeitä. Jos irtisanoudut, kiitosta tehdystä työstä et saa ja työtodistusta saat kerjätä useampaan otteeseen.. - Anonyymi
Olin extraajana 2v ja en enään ikinä palaa tuohon firmaan. Turhia lupauksia VÄLTTÄKÄÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51831
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍82765Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust14671Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2644Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1554- 70523
- 56521
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it182513Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24476Ihmettelen tämän palstan naisia
Kun ne uskovat olevansa jotain niin ihmeellistä ja hienoa. Ja että kaikki naiset on niin upeita ja hienoja. Että mistä82473