Extraajien toimitusjohtaja syytettynä Helsingin käräjäoikeudessa.
Syytekohdat:
1. Yrityssalaisuuden rikkominen
2. Yrityssalaisuuden väärinkäyttö
3. Luottamusaseman väärinkäyttö
4. Kilpailumenettely rikos
5. Toissijainen syyte kilpailumenettely rikkomus
Minä ainakin äänestän jaloillani enkä tuohon yritykseen mene töihin. Vaikka ovatkin vasta syytteitä niin ei niitä varmaan tyhjästä nyhjäistä.
Extraajien toimari syytettynä
4
290
Vastaukset
- Oizo
Olihan se mielenkiintoista aikaa kun Extraajat erkani Vara-Avusta. Extraajien suunnalta tuli viestiä, että jos haluaa töiden jatkuvan, niin pitäisi mennä heille kirjoille. Vara-Apu vain ei ollut lopettamassa toimintaansa..
- Hyistn
On todellinen riistäjä firma työntekijöitään kohtaan, joten enpä ihmettele tuotakaan. Toivottavasti saa ansionsa mukaan
- Puliju
Onks totta vai ?!? :O
Muutenkin ihan p-firma. Työntekijät vähän urpoja, kun luulee olevansa firmalle miään lailla tärkeitä. Jos irtisanoudut, kiitosta tehdystä työstä et saa ja työtodistusta saat kerjätä useampaan otteeseen.. - Anonyymi
Olin extraajana 2v ja en enään ikinä palaa tuohon firmaan. Turhia lupauksia VÄLTTÄKÄÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591204Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11870Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75805Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83643- 53634
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33547Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501