Onko muilla samaa ongelmaa? Jos ihastut kuset hommat täysin. Jos taas et ihastu vaan pysyt etäisenä ja toinen ei ns. "kiinnosta liikaa" niin homma toimii.
Alkaa suoraansanottuna vituttaa ennekaikkea tää oma kyvyttömyys handlata edes tuota perustason tunnetta, ja vastapainona sitten jos teknisesti toimii ja pystyy olemaan edes toisen kanssa asiallisesti läsnä niin se toinen ei tunnu kuitenkaan oikealta.
Ihastuneena kaikki menee päin helvettiä
8
169
Vastaukset
- 324
Ihastuneena beta-käytös ottaa ohjat.. liikaa menetettävää to play it cool.
- Meeteemutöihin
Terapia auttaa, sinne siis. Ja apua olisi myös työpaikasta. Olisi normaali arki ja muutakin ajateltavaa, niin ajatukset ei pyöri samoja pikku ratoja.
- Otakumikondomi
Ota taikakaluksi kondomi ja purista sitä salaa taskussa kun alkaa jännittää.
- hyvinlaukastu
:999)))))))!!!!
- ihastuminenkuuluuasiaan
Mitä olet vailla..jos oikeaa suhdetta, niin kaksi ihastunutta käyttäytyy yleensä sopivasti hassusti ja söpösti toisilleen ja se nyt olisi ihan suotavaakin, että molemmat ovat ihastuneita. Jos taas pöliset jostain tyytymis jutuista tai irtosuhteilusta, niin muut voivat neuvoa niistä jutuista, kun ne ei ole mun juttuja..
- kjdhgksjfhgskljdf
Mikä menee päin helvettiä? Onks se, et sun handut tärisee, niin jotenkin elämänvastaista, tahvo?
Relaa ees sen suhteen, et toinen ei oo niin kusipää, et joudut häpeen lämpenemistäs. Kyl se siitä, kun alkuun pääset ja muija/kundi sanoo, kyllä kiitos mennään vaan teelle, muttei vielä sun luo kattoon actionelokuvaa. siitä voit jo arvioida, et toinenkin on vakavissaan.
ja jos joku oikeesti nauraa sulle facebookissa julkisesti tuollasen takia, niin sellanen tyyppi on menossa päin helvettiä ihan omalla kyytillä.- Sefekesse
Oliskin tollasta.
Se menee ennemminkin niin että minusta tulee ei-mukava ja kun tajuan että olen ei-mukava panikoin ja homma eskaloituu. Ihastuminen on kirjaimellisesti helvetillistä nykyisin koska kokemus sanoo että nyt meni kaikki chanssit.
Eikä ole oikein mitään syytä olettaa että jos tunteet muuttuis vielä suuremmiksi etteikö minulta lähtisi järki lopullisesti. Oon tässä asiassa varmaan samanlainen kuin ne tyypit jotka pyörtyy vuoristoradassa samalla kun muut nauttii ja riemuitsee menosta.
- Ex------------PUA
Taitaa olla aika universaali ilmiö.
Tosiaan sehän on tutkittu että iihastuminen sekoittaa päätä, ja että miehillä vielä on se ikävä "bonus" että kaunis nainen vaikuttaa aivoihinsa kuin huume.
Tuossa on tosiaan vaikea pitää hommat näpeissään.
Näin ollen, pitäisi hillitä itseään, olla tietoinen siitä mitä tekee ja toimia feikkaamatta (kuten tässä taannoin oli eräs tänne jakamani vinkki), jälkimmäinen vähentää tuota tunteidensa piilottelusta johtuvaa paniikkia. Itse asiassa, itse olen joskus saanut jutun nousuun siten, että ensiksi mentiin kaverialueelle, sitten kerrottiin fiilikset naiselle, ja sitten kaveri totesi että tehän styylaatte nyt paljon enemmän kuin tapailuvaiheessa ja juttu päättyi siihen kun nainen olikin kiinnostunut minusta ja minä totesin että taisivat nuo roolit juuri kääntyä. Nainen myönsi että näin kävi.
Kannattaa pitää tätmä mielessä. Tuo tapahtui joskus jo vuosiakausia sitten, enkä oikein sen koommin ole kaverialueella käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354473- 553075
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472971- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82675- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542095- 52081
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703