merimatka http://mvlehti.net/2016/03/09/pakolaisten-vaarallinen-merimatka-on-vain-4-km/
Islamistien vaarallinen
10
<50
Vastaukset
- Raaka__Watson
Kutenkin musuja on hukkunut Välimereen satoja. Ja siitä minä olen hyvin iloinen. Kyllä siinä jotain vaarallista täytyy olla.
- Raaka__Watson
Valitettavasti vain satoja.
Ei siinä mitään vaarallista ole, muslimit vaan ovat niin alikehittyneitä että ne yksinkertaisesti eivät pysty ymmärtämään kuinka fysiikan lait toimivat, siksi vuotavaan kumiveneeseen jonka kantavuus on 5 henkilöä pungetaan 50 muslimia ja välimeren kalat kiittävät.
Mutta olisi parempi jos niitä alettaisiin teloittaa Turkissa. - sika-amalialle
Niin sinä isisin edustajana toivotkin joita nämä ihmiset pakenevat. Eipä sussa ole eroa muihin terroristeihin sika.
- Eräkettu
Ne on elukkoja.. Tulvivat paatin päälle kunnes se kippaa..
Samanlailla tulvivat maan talouden päälle kunnes se kippaa.. - Raaka__Watson
Oikeastaan minä voisin ottaa huollettavakseni nätin muslimitytön. Panisin sitä aina, kun muijan silmä välttää. Muija on jo vähän vanha ja rupsahtanut, eikä mulla nalli pala enää niin herkästi.
sika-amalialle kirjoitti:
Niin sinä isisin edustajana toivotkin joita nämä ihmiset pakenevat. Eipä sussa ole eroa muihin terroristeihin sika.
Sinun jutuissasi ei ole mitään järkeä, sika. Ei ole koskaan ollutkaan, mielisairaan lisäksi olet myös saatanan typerä.
- Raaka__Watson
sika_amalia kirjoitti:
Sinun jutuissasi ei ole mitään järkeä, sika. Ei ole koskaan ollutkaan, mielisairaan lisäksi olet myös saatanan typerä.
Minulla on kyllä mielenterveydellisiä ongelmia, mutta en ole typerä. Minä olen saatanan viisas!
- Raaka__Watson
Raaka__Watson kirjoitti:
Oikeastaan minä voisin ottaa huollettavakseni nätin muslimitytön. Panisin sitä aina, kun muijan silmä välttää. Muija on jo vähän vanha ja rupsahtanut, eikä mulla nalli pala enää niin herkästi.
Ihan heti en tiedä mikä fetissi sinulla on kirjoittaa nimiini mutta ennenkuin tulee sanomista niin tehdään selväksi että naiseni ei todellakaan ole mikään vanha ja loppuunajettu kurppa, kuten palstan muslimien patjat.
- Raaka__Watson
Raaka__Watson kirjoitti:
Minulla on kyllä mielenterveydellisiä ongelmia, mutta en ole typerä. Minä olen saatanan viisas!
Ei ole pienintäkään epäselvyyttä siitä että onko sinulla mielenterveydellisiä ongelmia, kuten itse myönnät vastaus on kyllä. Kirjailu muiden nimiin kertoo myös siitä että ei ole sosiaalista elämää.
Mutta muslimien nyrkkeilysäkeillä harvemmin sitä on.
- Lusikallaannettu
Jos on koko ikänsä asunut autiomaassa ja juonut pelkkää kamelinkusta niin eihän semmoisilla voi olla käsitystä paateista ja miten niillä mennään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637